35+ klussers 4

Mirjam, wel fijn dat jullie voor jezelf weet tot hoever je wil gaan. Hoef je daar ook geen twijfel over te hebben.

Nog  2 jaar.. kan nog van alles gebeuren hoor!

Succes!

Luna

Hallo meiden,
Ben net terug uit het ziekenhuis en lig nu in mijn bedje met een warme kruik op mijn buik. De punctie viel mij 100% mee. De prik in mijn bil was een stuk pijnlijker. En ik werd er misselijk van, moest bijna spugen.
En het goede nieuws: alle follikels zaten er nog, het waren er wat meer geworden. Ze had niet precies geteld, maar ze had er dacht ze 8 geprikt.
Lekker in een bedje gelegen, waar later nog een hele leuke meid me gezelschap kwam houden. Wel nog ff gedoezeld.

Om 11.30 uur was mijn mannetje terug met een super goed resultaat: 13 eicellen gevonden!! Had ik nooit verwacht! Er zitten ook wel wat kleintjes bij waarschijnlijk uit de wat kleinere follikels. Maar het is toch een superscore!
Nu heb ik nog wel last van mijn buik en begin weer wat misselijk te worden, dus ga afsluiten.
Spreek jullie later!

Kben blij voor je   Luna! goeie score!! Dan blijkt het toch ineens de moeite waard. Hoe is het jouw bevallen, al die medicijnen de afgelopen tijd?
Nu gauw die soldaatjes erbij; gek idee dat je eigenlijk gewoon 13 kindjes kunt maken op deze manier....

Terwijl ik zwaarmoedig filosofeer over onze moedige keuze, is de ovutest ineens positief op dag 11, Dus morgen IUI nr. 3.
De onthouding is nu 3.5 dag; dat is bij ons van belang i.v.m. de hoeveelheid cellen. De 1e en 2e ronde as dat korter en daarom ook het aantal cellen kleiner.
Zo proberen we zelf ook nog enige invloed te hebben op evt. succes.

groet, Mirjam

He Mirjam,

Het hele traject is mij zo super meegevallen, echt! Ben maar een weekje aan het stimuleren geweest en had geen enkele bijwerking en het prikken vond ik echt super makkelijk. Voor die ampullen schijn je ook tangetjes en zaagjes te hebben. Mocht het bij mij nog een keer zover komen, ga ik denk ik toch weer naar het ziekenhuis om het te laten doen hoor hahaha!

Heel veel succes morgen met de IUI!!

Hallo,

Hoi Luna, wat fijn dat het je zo meevalt en dat ze er zoveel konden prikken. Je hebt dus sowieso 13 kansen, begrijp ik dat goed?Hoeveel worden er dan per keer teruggezet?? Of gaat dat niet zo?

Mirjam, Een moedig besluit. Fijn dat dat rust creeert bij jullie thuis. Je eigen rust, het onbeperkt genieten, jezelf verder ontwikkelen en je relatie zijn toch vaak wel een beetje de dupe van die ene grote wens. En dat is niet makkelijk. En wat ik al eerder zei. Je bent al 2 keer zwanger geweest, dus waarom geen derde keer op dezelfde manier.

Wietske, ook succes vanaf 28 mei.

En Alex en Jen al misselijk, moe en labiel? Tja, het is toch zo leuk ;-)

Bij mij begint de wachtperiode. Ik heb alleen m'n ei gemist met de ovu testen. Ik had al eerder het idee dat ik maar heel kort een LH piek heb. Deze keer is het streepje nooit even donker of donkerder dan de controlestreep geweest. Maar het wordt nu wel weer helemaal lichter, dus ik verwacht dat ik het gemist heb met testen, maar dat er wel een ei geweest is. We zullen het zien. Eind deze maand weten we weer meer.

Succes allemaal.

Mickey

Hoi dames,

Wat een heftige verhalen allemaal hier, luna gelukkig een mooi resultaat!! Duimen dat er een mooi kindje bijzit voor je.
Wilde ik vandaag jullie een beetje bijstaan door moeders voor moeders. Mag ik niet meedoen. Heb na mn bevalling in september een bloedtransfusie gehad en dan mag je dus nooit meer meedoen aan MvM. Wat een gekheid. Maar ja. Wel een test gedaan en goed positief.
En mickey, ja ik ben kotsmisselijk, ik ben nu in 2 weken 6 kilo afgevallen, ben sjaggerijnig, slap en ik heb het koud. Ik sta te trillen op mn benen voor de klas omdat ik gewoon niks binnen hou kan ik zo slecht werken nu.
Maar het is allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Liefs Jen

He Mickey, ja 13 kansen op een bevruchting hebben we! Moeten wel alle eitjes rijp zijn en omdat er een paar kleine follikels bijzaten denk ik niet dat ze allemaal bevrucht zullen zijn. Maar ik hoop wel op een paar kanjers! Bij ons wordt er 1 teruggeplaatst. Dat was het advies van de gyn omdat ik een keizersnede heb gehad. Maar nu las ik bij iemand die ook een keizersnede heeft gehad dat ze er 3 terugplaatsen (!) Dus als dit niet lukt, ga ik toch voor de 2 proberen hoor. Als er meerdere eitjes bevrucht zijn die zich ook nog eens goed delen, dan kan het zijn dat er een of meerdere in de vriezer belanden, de zgn. cryo's. Die kunnen dan later in je eigen cyclus worden teruggeplaatst.
Dus jij zit weer op de wachtbank? Mijn duimen draaien!!

He Jen, jammer dat je niet mee mag doen voor MvM. Ik mocht dat de 1e keer ook niet omdat ik toen in een dorp woonde, waar ze niet kwamen. Dus heb nog nooit meegedaan.
Ik weet hoe het voelt om zo kotsmisselijk te zijn. Had ik ook bij allebei. Wat kun je je dan ellendig voelen he, zeker als je moet werken. Mij lukte dat iig niet meer toen.
Sterkte!

Hier gaat het iets beter. Alleen als ik loop ben ik net een oud vrouwtje het lijkt net of het heel stijf is van binnen.
Morgen mogen we bellen...

Zo, de waarheid is ons weer eens onder de neus gewreven; uitslag zaad IUI 3; heel slecht. De arts zegt dat het structureel is, en altijd al is geweest. Dat vind ik keihard en ik wil er ook niet aan! Toch is er weer geinsemineerd. Wat moeten we anders?
We krijgen geen antwoord op de vraag waarom we twee keer zwanger zijn geweest.

Nou, ik heb zelfs de neiging de volgende drie ook af te zeggen en het zelf weer te proberen. We hebben nl ook een fout gemaakt; bijna genant maar de soldaatjes gingen niet rechtstreeks in het potje; maar eerst in de hand. daarna in het potje gewreven. Er blijft veel achter op de hand, en nu we dat erbij vertelde zei de arts dat dat dus niet goed is.......je beschadigd er dan heel veel. En bij de opwerking vallen die slechte door de mand. Dus.....er is nog hoop.

Ik ben zo brutaal te vragen hoe doen die mannen van jullie dat?

Mijn man vind de potjes te smal; hij kreeg spontaan een idee voor een goed ontwerp; dat maakt de kans van slagen ook weer groter, zeker als het nou komt et het aantal. Maar daar interesseren ze zich niet zo voor in het ziekenhuis; dat is ons probleem.

groet, Mirjam

Terug
Bovenaan