35+ klussers 4

Hoi Roselien, welkom hier!

Ik ben vandaag eventjes licht gaan vloeien, maar dat is nu weer over. Ik denk dat het wordt tegengehouden door de progesteronbolletjes. Morgen bloedtest en dan verwacht ik wel dat ik met die bolletjes mag stoppen...

xx Luna

Bloedtest was ook negatief, helaas mislukt dus. 22 juni gesprek met de IVF-arts om alles te bespreken en ook de uitleg over de cryo's. Er moet sowieso 1 menstruatie tussenzitten voordat we door kunnen.

xx Luna

Dank je wel Bries! Lief dat je hier nog gewoon meeleest. Ik hoop dat bij jullie ook alles ok en rustig is??

Ik moet weer eerlijk zeggen meiden dat ik me een tijdje terug ga trekken van dit topic. Heb er ff geen zin meer in.

Succes allemaal nog en misschien komen we elkaar wel weer eens tegen.

xx Luna

Hoi Luna,

Succes de komende tijd!! En ik kan me voorstellen dat het allemaal een beetje teveel is zo!! Dikke en hoop dat we je snel hier toch zwanger en wel terug kunnen vinden!!

Liefs Jen

Luna, veel sterkte! Je was zo sterk de afgelopen maand en je fietste er redelijk makkelijk doorheen. Dus ik had het je zo gegund, omdat je het gewoon aandurft.
Meid, veel sterkte, en neem even de rust.

ik ben morgen 2 dagen overtijd....ik reken nergens op......eigenlijk.....

groet, Mirjam

Hoi Luna,

Wat naar voor je. Je was zo positief en gaat er zo sterk mee om. Ik kan me voorstellen dat je dit even moet verwerken. Sterkte. Mickey

Hey Luna,

Wat jammer, ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt na al die tijd en moeite. Toch gebeurt het ook vaak dat de 2e of 3e of zelfs 4e poging toch raak is, niet opgeven hoor! Als je verder gaat met de behandelingen laat je ons dan weten??

Mirjam, dat is toch wel spannend hoor. wie weet.......

Ik had deze periode alweer een eisprong op de 11de dag en heb alweer zere borsten. Volgens de Frauenarts geen goed teken dus.
Gisteren weer heen geweest voor bloedprikken. Volgende week woensdag weer en dinsdag moet mannetje zijn kwakkie inleveren. Hier in Duitsland mag je dat niet thuis in een potje doen. Het moet daar dus gebeuren, hopelijk lukt het, ik ga in ieder geval mee voor als ik nog even moet helpen.....

23 juni hebben we dan een afspraak en horen we alle uitslagen en de verdere planning, zo spannend!!!

Gwen, hoe is het eigenlijk met jou??

Liefs,
Wietske

Terug
Bovenaan