35+ klussers 4

Hoi Luna, als ik dat zo lees lijkt het allemaal wel mee te vallen. Dadelijk wil ik het ook nog....
Maar goed, eerst toch de IUI's Ik kan altijd nog daarover beslissen.
Eerst weer een update.....
NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
27
 1  
 23 mei

Mirjam    
37  
22 na mk  
 2
 2 juni (IUI nr. 3)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Jen                    
26
 1 na curr.

2
 10 mei

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009

Maar er was weer veel te weinig zaad, baarmoederslijmvlies was te dun, dus het zal wel niks worden.

M

NAAM
LEEFTIJD
 RONDE  
 KINDJE
 DATUM

Wietske  
38  
27
 1  
 23 mei

Mirjam    
37  
22 na mk  
 2
 2 juni (IUI nr. 3)

Luna  
40
19 na curr.  
 2
 8 mei  7 mei;
                                      start IVF

Mickey
37
12
 3
 30 mei

ZWANGER:  

UITGEREKEND  

Alex
40  
8 na 2 mk  
1  
 29 december 2009Jen
26
1 na curr
2
16 januari 2009

Ik dacht ik haal me even tussen de nod's uit.

@ Mirjam balen dat de omstandigeheden zo ongunstig waren, maar we gaan er toch het beste van hopen. En niemand zou het denk ik gek vinden als je je alsnog bedenkt. Dat is toch heel normaal. Je wil zo graag en als je dan van anderen hoort dat het eigenlijk meevalt. Kan me voorstellen dat je aan het twijfelen gaat.

@ Luna, Je hebt nog even de tijd om te bedenken of je een thuistest gaat doen of een bloedtest. Ik zou denk ik voor de bloedtest gaan. Dan zit je je niet scheel te staren of er nou wel of niet een tweede streepje staat.

@ Alex, Dikke kans dat we ongeveer gelijk uitkomen qua bevallen. Mijn tweede uk word als alles goed is al met 38 weken gehaald. Dus dan kom ik op 2 januari uit ongeveer. Als die van jou besluit net een paar daagjes langer te blijven zitten..... Zou wel grappig zijn natuurlijk!

Liefs Jen

Wietske, die warme kruik heeft mijn acupuncturiste aangeraden (ik krijg sowieso elke behandeling een warme lamp op mijn buik). Die buik moet lekker warm zijn, dan is het beter voor het embryo om zich te ontwikkelen. Na de punctie kreeg ik ook een warme kruik in het ziekenhuis tegen de pijn in je buik. En ja, ik zit nu nog aan de bolletjes met progesteron (utrogestan) 3x daags 2 inbrengen.

Miriam, voor mij valt het ontzettend mee ja, maar je hoort ook andere verhalen. Je zult het toch zelf moeten ervaren. In het ziekenhuis zeiden ze wel dat je niet te veel op internet moet lezen omdat daar de meest enge verhalen staan en de goede lees je bijna niet. Ze zei ook tegen ons dat de meesten de wachtweken het ergste vinden van de hele behandeling.

Jen, ik krijg sowieso een bloedtest op 2 en 4 juni (heb de formulieren al thuis) maar als ik zou willen kan ik zelf ook een test thuis doen op 2 juni.
Ik zag trouwens dat je uitgerekend bent op 16 januari. Mijn zoontje is op 15 januari jarig...

xx Luna

Lieve meiden,
Mijn computer staat bijna nooit meer aan dus ik moest weer even bijlezen. Met genoegen las ik dus dat het ivf traject zo vlot en goed verloopt Luna. En ze doen zelfs bloedtesten, dat is mooi, kan er geen twijfel bestaan. 2 juni staat in mijn mentale agenda hoor!!!
Mirjam wat balen. Dit is echt moeilijk. Van gedachten veranderen is je voorrecht hoor! Het gaat niet om hoe het eruit ziet wat je doet, maar om hoe het voelt. Voorlopig even wachten op 2 juni.
Overmorgen naar de kliniek Wietske, gaat het eindelijk beginnen....!
Jen, 29 december is de geboortedag van de zoon van mijn beste vriendin (dat jochie vindt dat helemaal geweldig), 28 dec is de verjaardag van mijn zus, 4 jan die van mijn man en 3 januari van een zeer dierbare vriendin en 2 jan van een goede vriend. En laten we vooral kerst en oud en nieuw niet vergeten. Of all moments. Ik moet er wel erg om lachen.
Vandaag zit ik precies op 9 weken, het blijft spannend. Vrijdag voor echo!! Ik zal jullie verder niet lastig vallen met de klachten van een zwangere vrouw, lijkt me niet echt op zijn plaats. Ik voel me al een beetje een verrader in jullie midden. Dat ik misschien toch nog op mijn veertigste mijn eerste kindje zal krijgen, dat is voor mij echter een groot wonder.
Alexx

Alex vind je helemaal geen verraadster hoor, ben je gek! Je leeft met ons mee en dat vind ik heel belangrijk. Als je het nu alleen maar over jezelf zou hebben en nooit eens over een ander, vind ik het wat anders dussss geen zorgen hoor! Spui maar als je wilt, ik weet wat je voelt, want ben zelf al 2x zwanger geweest. Fijn dat je bijna de echo hebt, kun je eindelijk zien wie daar binnen huist!

Wietske, bijna DE dag!! Fijn hoor meid!

Hoi dames,

Luna hoe voel jij je?? Als ik jou was zou ik me niet in kunnen houden en 2 juni een test thuis doen, maarjah, je bent waarschijnlijk minder ongeduldig dan ik.

Alex, als jij je al een verrader voelt, hoe moet ik me dan wel niet voelen. Zit hier qua leeftijd ook nog is zwaar illegaal ;). Wel leuk dat je vrijdag de echo hebt. spannend hoor, ik ben de dagen ook aan het aftellen. Ik mag volgende week vrijdag. met ongeveer 8 weken.

Verder heb ik weinig te vertellen, ben erg moe. Heb afgelopen zaterdag mn hondje moeten laten inslapen van 15 jaar oud :( dus ben er in mn hoofd erg mee bezig.

Liefs Jen

He Jen, hoe is het met je? Is ook niet niks he om je maatje te moeten missen. Sterkte meid!
Wij gaan in ieder geval maandag een thuistest doen en dan dinsdag de bloedtest. Voel niet veel bijzonders, behalve die pijnlijke boobs dan, maar dat kan ook een bijwerking zijn van de progesteron dusssss ik weet het niet hoor...

Wietske, hoe is het gegaan vandaag? Ben zoooo nieuwsgierig!!! Laat je snel wat weten?

Vandaag kreeg ik een brief dat er 2 embryo's zijn ingevroren!! Geweldig toch?

xx Luna

Hoi Luna,

Spannend hoor, maandag testen! Wel snel hier vertellen of het wel/ niet zo is hoor, anders zitten wij ook de hele dag in spanning!!! Heb je zo'n hele gevoelige test?? Met die van clearblue met indicator van hoe lang je zwanger bent kan je al een dag of 4 voor NOD doen.

Ik voel me hier verschrikkelijk beroerd, kan niet anders zeggen. Het word steeds e4rger. Heb het gevoel dat ik nauwelijks meer voor mn kloeine mannetje kan zorgen, ben zooo slap en zooo misselijk. Vandaag is echt tot nu toe de ergste dag. Alleen maar aan het overgeven en straks moet ik nog werken ook (freelance werk, ik moet dus echtwel). Die kleine mag gelukkig vanmiddag naar een vriendin van me.

Sorry voor mijn klaagzang, maar zit er echt even doorheen. Hoop dat dit niet TE lang gaat duren.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan