35+ klussers... hier!!

Hey dames,

Het is rustig hier, balen wietske dat het niet vergoed word. Maar inderdaad even flink sparen. waarom zou je wel sparen voor een auto en niet voor een baby!!! Vind ik toch veeeel belangrijker.
Ik ben net terug van een weekje vakantie, ook lekker weg geweest. Wel kwam toen ik wat rust had meteen alles naar boven wat er de afgelopen maanden gebeurd is. We waren met onze beste vriend en vriendin dus heb nog bij vriendin even mn hart kunnen luchten. M'n vent praat niet zoveel.
Nou nog even wachten tot mn ongi en dan mogen we er weer voor gaan. Nou moet ik eerlijk zeggen dat we niet helemaal veilig hebben gedaan. Dus wie weet.

Liefs Jen

Liefs

Hé vakantiegangers,
Het is hier echt een zomerstop, zo stil! Ik had maandag de 13e mijn vwp dus manlief had een weekje vrij genomen. Echt vakantie kon je het niet noemen. vwp is goed gegaan, deed wel een beetje zeer, maar niet onoverkomelijk. Ik was gelukkig niet echt bang omdat ik mezelf door alles wat ik er over had gelezen en gehoord van had weten te overtuigen dat het niets voorstelde. Voorheen was ik er als de dood voor. Je moet ook niet naar die enorme naald kijken. Over 2 wk de uitslag. 13 aug de 20wk echo. Intussen wel een blaasontsteking.
Dat is wel een tegenvaller Wietske. Gelukkig staan jullie er nuchter in. Als je kunt sparen voor een auto kun je dat ook voor een baby idd. Maar toch wel erg balen. Misschien toch vragen of de familie ook wil bijdragen. Jen, wieweet ben je stiekum gewoon alweer zwanger, je weet het niet. Vroeg of laat gebeurt het gewoon en gaat het goed.
Ik ga wat eten, heb weer vreselijke honger.
Liefs aan iedereen...Alexx!

Hoi meiden, blijf het een shit-forum vinden hoor. We staan alweer op pagina 10!!!!!!!! Ik blijf aan het zoeken. Maar goed, eind van de zomer moet dat beter gaan als ik het mag geloven. Eerst maar eens zien...

Jeetje Wietske, da's wel een tegenvaller zeg! Mooi balen. Ben wel blij dat jullie wel door kunnen gaan. Wij zouden het echt niet zelf kunnen betalen. Hoe gaat het nu?

Jen hoe is het met jou?

Alexx, lijkt me zo eng zo'n punctie. Nog een weekje wachten tot de uitslag. Wel spannend hoor.

Ik verwacht morgen of overmorgen mijn ongi en dan moet ik het ziekenhuis bellen voor afspraak voor de echo.

xx Luna

Hey luna,

Voor jou word het ook weer spannend dus!! Hier gaat het met vlagen goed. En af en toe ben ik nog wel emotioneel.
Ik ben nu 4,5 week na mn curretage en nog niet ongi, als ik het maandag nog niet ben (5,5 week na de curretage) dan doe ik wel weer een test.

Wat gaat er bij jou nu gebeuren?? de cryo's terugplaatsen??

Liefs Jen

He Jen,

Logisch hoor dat je nog emotioneel bent. Ben ik ook heel lang geweest. Dat het nu maar es goed mag gaan he?

Bij ons worden idd de 2 cryo's teruggeplaatst in mijn eigen cyclus. Over een week of 2 denk ik. Nu maar hopen dat ze goed ontdooien.

Wietske, jij vroeg laatst nog over ons clubje op Hyves: dat is http://ouderdan35.hyves.nl
Je moet op de knop klikken om lid te worden en dan voegt Jet of ik je toe.

Groetjes,
Luna

Hey Luna,

Spannend hoor!! Gaat allemaal zo snel ;) de vakantie wis alweer bijna voorbij voor mij. En ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden. Heb wel wat last van klachten, maar denk dat die ook wel is tussen mn oren kunnen zitten.

vanmiddag komen als het goed is mn bestelde testen binnen en dan maar ik kijken of er echt iets is om misselijk over te zijn.

weet je al welke datum de terugplaatsing ongeveer is?? Ik hou je wel in de gaten hoor!! ben benieuwd naar de afloop! Ga er vanuit dat jij ook binnenkort een kindje krijgt! Heb een aantal mensen in mn omgeving die de tweede of de derde ivf poging zwanger zijn geworden... dus het kan wel degelijk!

Liefs Jen

Hoi allemaal,
we staan op pagina 11!! Dit forum inspireert niet om even bij te lezen. Maar goed, ik zie dat het nog steeds rustig is en dat de spannende dingen er nog aan moeten komen, hoewel Jen, jij zat op je ongi en je testen te wachten. Is het nog wat geworden?
Ik zit in de tuin bij te komen terwijl de katten rondhobbelen en de hond slaapt. Dit weekend gezeild in Friesland met groep vrienden, was heerlijk maar was ook zeer vermoeiend. Zondag ochtend vertelde mijn broer die bij ons op de dieren paste dat de brief met de punctie uitslag was aangekomen. Wij helemaal blij, iets om voor naar huis te komen. Toen we 's avonds onderweg waren even gebeld om te zeggen hoe laat we aankwamen, vertelde mijn broer dat de hond de brief had opgegeten, nog geen snippertje van over. Was meteen helemaal van slag, alle ontspanning van het mooie weekend verdwenen. Kon niet in slaap komen, hormonen zullen mijn reactie verergerd hebben. Vanochtend ziekenhuis gebeld. Ze konden de uitslag niet doorgeven, we konden een nieuwe brief niet op komen halen, ze konden alleen de brief opnieuw versturen.
Hier zit ik dus, BOOS. Moet deze dag maar "doorkomen" en dan wil ik morgen voor die brievenbus gaan zitten wachten. Alleen...morgen moet ik mijn schoonmoeder van het vliegveld halen!!!!!! En ik wilde al niet dat ze morgen al kwam, maar pas later in de week. Ze blijft 2 weken en dat vind ik ook te veel. Maar manlief heeft niet echt naar me geluisterd, daar was ik al boos over en nu nog meer. Heb fantastische schoonmoeder maar ik ben 2 weken mijn vrijheid kwijt. Mijn familie heeft er de afgelopen weken ook een zooitje van gemaakt en ik heb echt afstand genomen, met mijn pa wil ik gewoon niet spreken. Ik wil gewoon dat ze me met rust laten met hun problemen en snode plannen. Mijn pa heeft contact met ex van mijn broer die al 1 1/2 jaar verdwenen is met hun dochter. Blijkt dat mijn pa al meer dan een jaar contact heeft met die trut en dat hij het dochterje van mijn broer al meerdere keren gezien heeft en die was pas geleden ook bij hem thuis voor zijn verjaardag. Dit heeft hij dus pas allemaal aan mij verteld. Ik vind dit zo erg wat hij gedaan heeft, mijn broer wacht al zo lang op een teken van leven van zijn dochter en mijn pa zegt niets tegen hem. En dan zegt hij het tegen mij en dan verwacht hij dat ik gezellig naar zijn verjaardag kom en niets tegen mijn broer zeg (ben niet gegaan). Nu is hij niet blij omdat ik natuurlijk mijn broer heb ingelicht. Die heeft het recht om te weten dat hij zijn dochter bij zijn vader kan vinden.
Ik wil dit soort dingen en mensen niet in de buurt van mijn gezin hebben.
Manlief zegt net dat hij morgen schoonmoeder ophaalt zodat ik op brief kan wachten. Hij is echt heel lief! Hij bedoelt alles goed maar snapt het soms niet helemaal.

Nou ik heb even kunnen klagen jongens, het is allemaal zo heftig.

Ik denk aan jullie en hoop gauw goede berichten te lezen. Kijk uit naar ivf-start Wietske en terugplaatsing Luna en hoop dat verder iedereen het goed maakt en vrede heeft met beslissingen etc.

Liefs,
Alexx

Hey alex,

Wat heftig allemaal zeg!! Kan me voorstellen dat je onwijs boos bent. Allemaal dingen waar jij tussenin zit!! En daar heb je geeeeeeeeen zin in, zeker niet nu de hormonen door je lijf gieren.

Hier gewoon ongi geworden trouwens. Gisteren middag, dat betekend dus dat we de verkeerde dagen gesext hebben. Tja, dan word je ook niet zwanger. Nou ja, is in ieder geval de gyn weer blij, want die wilde dat ik een maand zou wachten na de curretage. Dat is dan bij deze gelukt!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan