35+ klussers... hier!!

Jeetje Alex wat een emotionele achtbaan zeg!! Ik kan idd ook begrijpen dat je harstikke boos bent en dat wordt idd ook al niet makkelijker door al die hormonen. Maar wat een ellende joh. Heb je ondertussen al een nieuwe brief gekregen? Ben erg benieuwd naar de uitslag, ik hoop op goed bericht!!

He Jen, vervelend weer ongi, maar het geeft je lijf wel ff de rust die het nodig heeft om helemaal te herstellen, maar nu dus er weer voor gaaaaan!!

Wietske, hoe staat het er bij jou voor??

Ik heb vandaag de 2e echo gehad (follikel was gisteren 15 mm en vandaag 18). Vanavond mag ik Pregnyl spuiten en dan moet ik donderdag bellen of de cryo's goed ontdooit zijn Jeetje Alex wat een emotionele achtbaan zeg!! Ik kan idd ook begrijpen dat je harstikke boos bent en dat wordt idd ook al niet makkelijker door al die hormonen. Maar wat een ellende joh. Heb je ondertussen al een nieuwe brief gekregen? Ben erg benieuwd naar de uitslag, ik hoop op goed bericht!!

He Jen, vervelend weer ongi, maar het geeft je lijf wel ff de rust die het nodig heeft om helemaal te herstellen, maar nu dus er weer voor gaaaaan!!

Ik heb vandaag de 2e echo gehad (follikel was gisteren 15 mm en vandaag 18). Vanavond mag ik Pregnyl spuiten en dan moet ik donderdag bellen of de cryo's goed ontdooit zijn. Zo ja dan volgt die dag de terugplaatsing. Duimen jullie met me mee???

xx Luna

Huh? Beetje dubbel-op-tekst. Ach ja, blond he!

Ik zet het verhaal hieronder nog ff goed neer:

Jeetje Alex wat een emotionele achtbaan zeg!! Ik kan idd ook begrijpen dat je harstikke boos bent en dat wordt idd ook al niet makkelijker door al die hormonen. Maar wat een ellende joh. Heb je ondertussen al een nieuwe brief gekregen? Ben erg benieuwd naar de uitslag, ik hoop op goed bericht!!

Ik heb vandaag de 2e echo gehad (follikel was gisteren 15 mm en vandaag 18). Vanavond mag ik Pregnyl spuiten en dan moet ik donderdag bellen of de cryo's goed ontdooit zijn. Zo ja dan volgt die dag de terugplaatsing. Duimen jullie met me mee???

xx Luna

Hey luna,

Spannend!! Hopen dat het deze keer gewoon helemaal goed gaat! En dan begint ook voor jou het wachten weer.

Ik ben vandaag bij de gyn geweest op controle en alles is prima in orde voor zover ze dat kunnen zien. Dus ook wij hebben weer groen licht gekregen om er voor te gaan. Als het goed is heb ik de 17de mn ei, dus voor ons beginnen de klusdagen binnenkort weer!

Ik ben in ieder geval heeel hard voor je aan het duimen!!

Liefs Jen

Nou meiden, de uitslag was helemaal goed. Weer een mijlpaal. Over een paar dagen zit ik op de helft.
Nu rustig op de juiste dagen klussen Jen. Een maandje rust is vast niet verkeerd geweest. Luna, wat is het geworden? Cryo's goed ontdooid en teruggeplaatst?! Ben zeer benieuwd.
Dank voor jullie steun dames, soms ga ik door mijn hormonen misschien wat twijfelen aan mijn beoordelingsvermogen.
tot snel met goede berichten.
Alexx

Luna, succes vandaag, ben hard voor je aan het duimen dat ze goed ontdooit zijn! Hopelijk morgen terugplaatsing en dan over 2 weken een heeeeeeeeeele positieve test.
Ik zit nu weer in mn klusdagen, en over 2,5 week mn NOD, dus word weer spannend!

Liefs Jen

Hoi Jen, gisteren (op mijn verjaardag, speciaal he?) zijn ze ontdooit en vanochtend mocht ik bellen.... en GOED NIEUWS, ik heb lunchtijd een terugplaatsing!!! Weet alleen nog niet van 1 of 2. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe ze uit dat ontdooiingsproces zijn gekomen.

@Alexx wat fijn dat de uitslag helemaal goed was!! Wat heerlijk voor jullie! En al weer bijna op de helft wat gaat dat dan snel he? Mijn ervaring is dat de 1e 3 maanden super traag gaan en daarna gaat het als een speer.

xx Luna

Luna, wat super zeg!! Hopen dat ze allebei goed zijn ontdooit en dat de terugplaatsing helemaal goed gaat. Op je verjaardag, wel heel speciaal.
Tja denk dat mijn verjaardag een wat andere lading heeft dit jaar. Normaal was ik die dag uitgerekend geweest ( van de eerste MK ) En de volgende uitgerekende datum ( half januari) moet ik naar een verjaardag van een dan hoogzwangere vriendin van me. Ik hoop zo dat ik zelf tegen die tijd ook wel weer zwanger ben en dat het deze keer wel goed mag gaan.

Gelukkig was mn gyn heel positief afgelopen vrijdag dus hoop gewoon dat het nu weer zo snel gaat.

Maar eerst ga ik heeeeeeeeel hard duimen voor jou!!!

Liefs Jen

Ik ben nu de trotse bezitster van 2 embryo's We hebben ze op het schermpje gezien en je kon de cellen al niet meer tellen, het zijn nu blastocystes, ze kregen al holtes en dat was heel goed in dit stadium zei de arts. Dus nu gaan de 2 wachtweken weer in, moet zo het plaatselijke ziekenhuis even bellen hoe alles gegaan is, en dan hoor ik waarschijnlijk wel wanneer ik kan testen.

En Jen, ik hoop ook voor je dat je voor die data weer zwanger bent, want je wordt wel ontzettend met je neus op de feiten gedrukt en dat is heel pijnlijk.

@Wietske, waar ben je gebleven???

Terug
Bovenaan