35+ klussers... hier!!

Hey luna,

Spannend hoor dat er nu 2 kleintjes in je buik zitten (weet niet hoe ik het anders moet noemen) , Voor jou beginnen nu de 2 wachtweken, voor mij ook zo ongeveer. kan over 2 weken thuis testen. Maar voor jou is het toch net even wat spannender dan voor mij!! Bij jou hangt er een stuk meer vanaf!

Moet je in het ziekenhuis testen of ga je thuis testen??

Liefs

nou nou nou, dat is zoeken zeg, maar heb het gevonden.
Luna, hoe is het nu, spannend hoor, je kunt al bijna testen zeker?
Alexx, fijn dat de uitslagen goed zijn!
Wietske, wanneer kunnen jullie beginnen? wel jammer dat het niet vergoed wordt zeg.

Nou ik kom wel gauw eens kijken, benieuwd hoe het met Luna is!

x brigitte

Tjonge jonge na een paar dagen is het al weer een zoektocht!

Leuk je af en toe ff te zien Bries, alles goed verder met jou en de kleine?

Nou, hier geen goed nieuws. Ben vandaag ongi geworden. Gelukkig mocht ik gelijk door voor de 2e IVF, dus vanavond heb ik de 1e spuit al weer gezet. Woensdag de uitgansecho en als het zo snel gaat als de vorige keer zal eind volgende week de punctie zijn.

Hoest met jou Jen?

En met Wietske? Waar ben je gebleven?

xx Luna

zo nog ff en dan staan we op pagina 204 of zo :)

Jammer Luna, wat een teleurstelling, maar meteen weer door, dus we blijven duimen!

Met mij en Ferdi is alles goed hoor. Hij loopt bijna los (nu af en toe, 5 stapjes is het record) maar kruipen is gewoon makkelijker he.
We hebben wel een moeilijke tijd achter de rug. De dag voor Ferdi's 1e verjaardag hoorden we dat mijn moeder weer kanker had en dat ze niks meer voor haar konden doen. Ferdi en ik zijn bijna de hele tijd bij haar in Drenthe geweest, om samen met mijn zussen haar thuis te kunnen verzorgen. 11 augustus is ze overleden. Ik begin morgen weer met werken, heb sinds begin juni vrij gehad, gelukkig deden ze niet moeilijk.

nou dames, volgende keer positievere berichten, weer een zwangere of zo !

Jeetje Bries, wat erg! Gecondoleerd met je moeder. Wel snel gegaan dan zeg. Fijn dat jullie haar hebben kunnen verzorgen, is het laatste wat je voor haar kunt doen dan he? Bij mij is het nu al weer 15 jaar geleden dat mijn ouders overleden, maar het blijft als de dag van gisteren hoor, alhoewel ik het wel een plek heb kunnen geven. Alleen hou je last met bepaalde momenten in je leven waar ze niet bij kunnen zijn. Heel veel sterkte!!

Heb vandaag de uitgangsecho gehad, eierstokken zien er goed uit, alleen.... er zit een bolletje van 2 cm in mijn baarmoeder en ze weet niet wat het is. Het kan een poliep zijn of een stolsel. Een vleesboompje kan het niet zijn want dat groeit niet in 3 weken naar 2 cm. Ze acht het zeer onwaarschijnlijk dat het kwaadaardig is. Ik mag dus wel beginnen met de Puregon en dan hopen we dat het volgende week dinsdag bij de volgende echo weg is. Ik durfde eigenlijk niet te vragen wat er gebeurt als het er volgende week nog steeds zit.

Dit alles zet mij toch weer aan het denken. Misschien denken wij er straks weer anders over, maar het kan zo maar zijn dat dit de laatste IVF-poging wordt. Ik zag alle doemscenario's weer langskomen en ik moet er niet aan denken dat mijn jongetje in het ergste geval zijn moeder zou moeten missen. Mijn gezondheid vind ik toch het belangrijkste.

Maar goed, vooralsnog ga ik ervan uit dat het een stolsel is en dat het er volgende week niet meer zit.

xx Luna

Hoi allemaal,
Na drukke periode met lastige opdracht tijdens verblijf schoonmoeder, maar ook lekker samen shoppen en heerlijk eten (italiaanse schoonmoeder dus), kom ik eindelijk weer aan het forum toe.
En wat een nare berichten. Brigitte, heel veel sterkte deze tijd. Voor mij is het ook al weer 16 jaar geleden. Ik durf er gewoon niet aan te denken hoe je je nu voelt. Een hele dikke knuffel.
Luna, ik hoop echt dat alles met een sisser afloopt. En ja, je gezondheid gaat voor. Ik duim voor je.
Ik zit vandaag op 23 weken en alles gaat goed. Soms harde buiken, kan door weer een blaasontsteking komen, ze hebben een kweek gemaakt. Ik voel me mooi en gelukkig en gun jullie allemaal hetzelfde.
Liefs,
Alexandra

He meiden,

Hier alles ok! Het was gelukkig een stolsel. En op de echo was te zien dat de follikels al weer groot genoeg zijn. Dus gisteren de Pregnyl gespoten en morgenochtend is alweer de punctie. Ik zit echt in een sneltrein. Voel me trouwens minder goed dan de vorige keer; beetje misselijk de hele dag en ontzettend honger gevoel.

Alex, ik had heel vaak harde buiken en heb vaak een plas naar de dokter gebracht maar het was niet altijd een blaasontsteking. Ik vind het wel apart dat zwangeren gewoon niet voelen dat ze een blaasontsteking hebben. Ben blij dat het goed met je gaat.

Hebben jullie al weer eens iets van Wietske gehoord of gelezen? Ik mis haar al een tijdje en ze zou ook gaan IVF-en in augustus.

Greetz,
Luna

He meiden,

Hier alles ok! Het was gelukkig een stolsel. En op de echo was te zien dat de follikels al weer groot genoeg zijn. Dus gisteren de Pregnyl gespoten en morgenochtend is alweer de punctie. Ik zit echt in een sneltrein. Voel me trouwens minder goed dan de vorige keer; beetje misselijk de hele dag en ontzettend honger gevoel.

Alex, ik had heel vaak harde buiken en heb vaak een plas naar de dokter gebracht maar het was niet altijd een blaasontsteking. Ik vind het wel apart dat zwangeren gewoon niet voelen dat ze een blaasontsteking hebben. Ben blij dat het goed met je gaat.

Hebben jullie al weer eens iets van Wietske gehoord of gelezen? Ik mis haar al een tijdje en ze zou ook gaan IVF-en in augustus.

Greetz,
Luna

Terug
Bovenaan