35+ klussers... hier!!

Nou, eerst kon ik geen berichtje plaatsen, en nu staat hij er 2x in. Blijf het een Zoek-je-Rotforum vinden. Zou niet weten hoe we de redactie ertoe kunnen bewegen de meest recente berichtjes op pag. 1 te zetten. Moet steeds zo zoeken. Heb er weinig zin in zo. Weten jullie niet een ander forum waar we verder kunnen kletsen?

Hoi dames,

Ik ben maandag ook weer gewoon ongesteld geworden. Toch niet hard genoeg ons best gedaan afgelopen maand ;) Op naar ronde 2 dus (klinkt ook alsof ik nog niks heb gedaan, maar met de mken erbij ben ik ook alweer 8 maanden bezig)
Gelukkig precies na 28 dagen ongi geworden (echt op een uur na) Dus weet nu ongeveer wanneer mn ei zou moeten zijn. Nou een paar weekjes en dan word mn kleine mannetje alweer 1 trouwens!!
Misschien kunnen we op babybrabbel een eigen topic beginnen. Ik ben daar ook al naartoe verhuisd voor wat andere dingen. Dit is echt vervelend.

Liefs Jen

Meiden,

Ik heb een topic voor ons op Babybrabbel aangemaakt.

Ga naar www.babybrabbel.nl
Klink links op "Chat/forum"
Kies "Forum laatste dag"
Daarna "Zwanger worden"
Je krijgt nu allemaal onderwerpen. Scroll helemaal naar beneden en je ziet het topic "Voor Jenny, Alexx, Bries, Wietske, Luna e.a. van 35+ klussers"

Dan zie ik jullie daar. Want ik ben het spuugzat hier.

ps Heb vanmiddag een terugplaatsing!!!!!

Terug
Bovenaan