35+ klussers

Hallo dames,

Gwen en Angel36, spannend hoor ik hoop dat jullie echt superzwanger zijn haha! Ik heb geen positieve ovulatietest in mijn handen gehad, ik heb die dingen in de kast gesmeten want ik word er alleen maar gefrustreerd door. Gisteren bij vrienden geweest en daar was het ook ter sprake gekomen hun zeiden ook al dat ik met te veel dingen tegelijk bezig ben, nieuwe baan, 2e kind tja....thats typical me altijd  alles of niets! Ik probeer het maar los te laten we hebben geklust en we zien wel, als de volgende maand blijkt dat ik weer geen eisprong heb dan ga ik wel langs de HA, hij kan me mischien doorverwijzen om te kijken of de boel daar binnenin nog functioneert dat neemt in ieder geval een stuk onzekerheid weg! Wat zwangerschapskwaaltjes betreft, ik had bij mijn 1e zwangerschap echt enorme boobs, dat viel mijn man op hij zei ik wil niet seksistisch zijn maar je hebt echt behoorlijke borsten (normaal heb ik een beschaafd cupje B). Ik wist toen niet dat ik zwanger was maar mijn borsten deden na een 1 week wel heel erg zeer en ik werd dus niet ongesteld dus toch maar een test en tijdens het plassen kwamen er vrijwel direct 2 strepen! Helaas resulteerde deze zwangerschap in een miskraam na 9 weken, 4 maanden daarna weer zwanger, gespannen borsten (heb ik ook als ik ongi moet worden dus geen betrouwbare graadmeter) tepels zagen er een beetje apart uit vond ik en iedere keer vlagen van misselijkheid anders dan de 1e keer in ieder geval, ook een beetje bruinverlies dus ging er vanuit dat ik weer gewoon ongi moest worden maar het zette niet door, toch maar weer een test en ja hoor...zwanger! In de einde van de 5e week een bloeding vreesde voor een nieuwe miskraam omdat ik ook kramp had maar geen stolsels. In de 6e week een echo gemaakt, een keurig kloppend hartje, in de 7e week weer bloedingen weer angst maar in de 8e week wederom een keurig kloppend hartje. Ik heb tot de 11e week bloedingen gehad maar alles bleef goed gaan dus een beetje  bloedverlies zegt ook weer niks is mijn ervaring. Het blijft een wondertje zo'n kindje dus ik hoop dat iedereen een mooie en vooral voorspoedige zwangerschap gaat krijgen de aankomende tijd!

Veel suc6 meiden en dat er maar heel veel mooie gezonde beebs geboren mogen worden!

Groetjes,

Puk

Puk, geef je borstvoeding? Dan kun je menstruatie hebben zonder eisprong. Ik hoop niet dat dat bij mij het geval is! En bij jou dus ook niet.

Hé Lizzy, nee ik geef geen BV misschien ben ik te gestresst en heb ik daarom geen eisprong ben momenteel nogal druk met van alles en nog wat. Misschien klinkt het heel idioot maar ik heb memopauzetest besteld want je hoort regelmatig dat vrouwen steeds jonger in de overgang komen, ik heb niet echt overgangsklachten maar ik wil het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoop natuurlijk niet op een positieve test maar als het zo mocht zijn dan kan ik me er bij neer leggen dat mijn zoon geen broertje/zusje gaat krijgen, nogmaals ik zou er niet gelukkig mee zijn maar alles beter dan die onzekerheid want daar word ik ook niet happy van!

Groetjes,

Puk

He Puk,

RELAX!!!!

je bent vast nog niet in de overgang, je bent eerder nog aan het ontzwangeren (duurde bij mij een jaar) en de hormonen en stress door je werk gieren door je lijf.
Ik ben er van overtuigd dat het allemaal goed komt, of is dat vreemd om te zeggen?
Hopelijk lijkt het niet of ik je vind overdrijven, ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen hoor!  

Hoe is het Angel?
Het kan nog he, zolang de red devils wegblijven is er nog hoop!

Verder al iemand met veranderingen ( kwaaltjes)?
Liefs Gwen.

Oh ja, Lizzy, dat klinkt bij jou ook erg hoopvol!
Ga je morgen rennen voor een test?
Laat je het ons meteen weten? Succes he
xx Gwen.

Nu ik toch bezig ben...
Gisteren motor gereden (achterop) en ik zei tegen manlief: M'n ei stuitert er zo uit met al die drempels, wordt nix met dat innestelen zo!  Ga maar gewoon lekker crossen op de tachtigwegen.
'Oh sorry,  ik dacht dat je wilde  touren!'
Als ik inderdaad zwanger ben heeft mijn ei de eerste proef al doorstaan....

Hoi hoi allemaal,

Het is weer spannend hier zo te lezen zitten er nog steeds een paar op het wachtbankje!!!
Hoe gaat het ermee???

Isilda las dat je een goede echo had, gelukkig zeg ben je toch een beetje gerustgesteld!! Hoop dat alles goed blijft gaan voor je!!!!

wietske Balen dat dir RD zijn gekomen, hoop dat de volgende ronde jullie ronde wordt!!!!

Angel hoe   is het bij jouw??? Al nieuws???

Zelf ben ik nu weer een beetje beter,heb wat buikgriep gehad is nog niet helemaal weg maar ga morgen wel gewoon werken!!! Het begon gisterenmiddag ineens werd ik ziek bah, nu gaat het stukke beter met me gelukkig niet meer hoeven overgeven, heb ik zooooooo'n hekel aan maar ja!!!Dus niet geklust dit weekend maar ja we hebben deze week nog dus we zien wel!!!

En hoe is het met de andere meiden???
Ik hou het niet meer zo goed bij dus weet niet alle namen meer!!!
Nu ik weeer werk heb ik minder tijd om te forummen!!!

Succes hé meiden en de duimen draaien voor jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Hier nog steeds geen ander nieuws....3 druppels bruin bloedverlies vanochtend en daarna weer niks!
De test vrijdag was negatief. Dus...wat zal ik nu doen....wachten tot dinsdag of morgen nog een keer testen?

Sandy, gelukkig dat je weer wat fitter bent.
Vervelend buikgriep.

Puk,
Bedankt voor het delen van je verhaal...dus bloed hoeft niet altijd slecht te zijn!
Balen zeg dat je geen positieve ovulatie-test had. Niet wanhopen hoor meid.
Misschien volgende maand ovulatie-testen van een ander merk proberen.

Gwen,
Ik moest lachen om je verhaal over de motor en je ei!

Groetjes van een toch wel een beetje nerveuze
Angel

Terug
Bovenaan