35+ klussers

Hallo iedereen t

Ik heb even geen tijd gehad om te lezen. Vrijdag een bruiloft (mijn zus getrouwd) en gisteren ook een bruiloft (mijn schoonzus getrouwd), dus was daar erg druk mee.

Wilhemin, gefeliciteerd. Super. Ik hoop dat wij jou allemaal gaan volgen deze maand.

Puk, ik heb ook een cyclus van 29 dagen en heb mijn eisprong altijd op dag 19. Na mijn eisprong duurt het 10 dagen voor ik ongi wordt. Dus heb hoop.

Meiden suc6 allemaal.

Na een aantal dagen bijna-ongi en vervolgens echt ongi, is deze rode periode ook weer voorbij. Komende week weer "verplicht"klussen. Eerst even de oude zaadjes eruit en dan maar hopen dat het donderdag goed genoeg is voor mijn ei (denk vrijdag). En anders hoop ik zondag, dan klussen we zaterdag ook nog even. Ik kijk niet heel veel op de site, want ik wil het proberen een beetje los te laten. Heb tenslotte nog 3 kansen en dan is het over. Mijn man wil ook niet weten wanneer de verplichte dagen zijn, want dat wordt hem na 8 vruchteloze pogingen een beetje te. Vandaag lekker dagje weg geweest met de kids, lekker genieten van het mooie weer. En proberen de voordelen te zien van 2 kids,ipv 3. Maar het lukt me nog niet hoor. Eigenlijk hoop ik dat ik vorige week een soort van hele vroege miskraam heb gehad. Had dagen pijn in mijn onderrug en mijn ongi-start kwam eerst met paar keer beetje bruin bloed (erg smakelijk...sorry). Ze zeggen weleens dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, nu maar hopen dat dat zo was en het komende week raak is.

Ik ga weer hard duimen voor iedereen. En ik las trouwens dat teunisbloemolie je cyclus kan reguleren..................

Groetjes Ikke

Dag Puk,

Ja, je kunt maar beter weten waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat het nog niet zover is met je menopauze, hoe zat het met je moeder? Wij hebben ook een zoon en gaan voor de 2e. Mijn nod was gister. Een broertje of zusje is wel heel leuk natuurlijk. Dat gaat jullie vast ook wel lukken. Wanneer ga je testen?

nou, za de nod. Net getest: neg. Verdorie, nog een weekje wachten, dan.

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72
(35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)

25-29september Ikke (35 jaar zoon 2003 dochter 2004, miskraam mei 2007)
?? oktober: brenda67
(39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)  
18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)

1 november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen.

Hallo 35 +sers,
Omdat ik de volgende ronde in ga heb ik de nod lijst maar even bijgewerkt en uitgebreid. Dankzij mijn korte, regelmatige cyclus heb ik in november 2 kansen!! Ik duim voor mijzelf in november en hoop dat jullie allemaal zwanger zijn.

Liefs,
Wietske

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie medeleven, ik heb vanochtend de dokter gebeld, ik heb enorm last van slijmverlies en heb vreselijke zere borsten en buikpijn ook zit er steeds een heel ietsie pietsie bloed bij terwijl ik pas volgende week ongi moet worden (als het tenminste komt . Mijn lijf is helemaal op hol, ik zal eens horen wat de dokter er van vind ik heb deze klachten namelijk al best een poosje sinds mijn keizersnede maar toen werd het afgewimpeld met het feit dat het normaal was na zo'n ingreep maar ja 11 maanden later loop ik er dus nog steeds mee dus moet de gyn er nog maar eens naar gaan kijken.
Ik hoop dat er deze maand in ieder geval wat geluksvogels zijn ik gun jullie allemaal een lief klein ukkie !

We wachten maar af, ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Puk

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-10-2007 12:37:51'));

NOD lijst:
zwanger 6 weken : isilda72 (35 jaar oud en heeft al een dochter van aug. 2005)
zwanger  luna1968 (39 jaar oud en heeft al een zoon van  jan. 2004)

20 september: Sandy (36 jaar oud en heeft al een dochter van mrt. 2007)
25-29september Ikke (35 jaar zoon 2003 dochter 2004, miskraam mei 2007)
?? oktober: brenda67 (39 jaar oud en heeft al een zoon van sep. 2006 die bijna
                                                                        1 jaar wordt)
1     oktober: Angel36jaar (36 jaar oud en heeft al een dochter van nov. 2004, vroege
                                                                miskraam gehad 11 aug. 2007)
6     oktober: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 3e ronde)
8 oktober: Wietske11 (37 jaar oud 1e kindje, 3e ronde)  
18 oktober: Bries (38 jaar oud 1e kindje, 2e ronde)
18 oktober: Puk (35 jaar, 1e ronde 2e kindje)
19 oktober: mamaron (37 jaar oud en heeft al een zoon van 5 jaar)

1 november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen.

Hallo 35 +sers,
Omdat ik de volgende ronde in ga heb ik de nod lijst maar even bijgewerkt en uitgebreid. Dankzij mijn korte, regelmatige cyclus heb ik in november 2 kansen!! Ik duim voor mijzelf in november en hoop dat jullie allemaal zwanger zijn.

@Wietske, ik heb mijzelf even aan de NOD lijst toegevoegd!

Gr. Puk

Liefs,
Wietske

Terug
Bovenaan