35+ klussers

Hoi,

Wietske, balen zeg!
Ik had zo gehoopt dat het raak was voor je.

Puk,
Ik kan me voorstellen dat je er van baalde dat je baas zo reageerde toen je ontslag nam. Irritant is dat. Heb je een andere leuke baan gevonden dat je daar weg gaat?

Gwen,
Voor jou ook weer de spannende laatste 2 weken.

Lizzy,
welkom terug hier, succes in de 5e ronde!

Sandy,
Leuk dat je hier nog komt hoor! Anders gaan we je missen!

Luna,
Hoe gaat het nu met je?

Bries, Isilda, Diesel,
Nog lekker aan het genieten!!

Hier alles z'n gangetje, ik heb a.s. donderdag m'n NOD, aan de ene kant denk ik dat het niet raak is, maar sinds gisteren zijn m'n borsten wel weer gevoeliger, dus wie weet.

Groetjes,
Angel

Goeienacht allemaal... hopelijk liggen jullie wél lekker te slapen.
Ik heb vandaag gewerkt en was helemaal doodop en lag dus om 20.30 al te maffen. Om 00.00 uur werd ik wakker en kan de slaap niet meer vatten. Zit nu dus maar ff beneden en kijk wat tv en lees hier het forum. Ik heb verder geen echte kwaaltjes maar ben dus wel moe. Gister ook al de klok rond geslapen.
Of ik me echt zwanger voel? Geen idee wat dat is eigenlijk, het voelt nog steeds onwerkelijk, ook al is het  besef er wel dat er een klein wondertje in mij groeit. Woensdag is de consulente van Moeders voor moeders geweest en die test was ook positief. ja he he... zul je denken, maar die bevestiging is toch wel fijn als je verder niet veel voelt.
Verder is het natuurlijk nog ons geheimpje, dus ja ... je praat er nog niet veel over. Alleen onze ouders weten het.

Jammer Wietske dat je waarschijnlijk ongi gaat worden, had toch fijn geweest wanneer het meteen raak was geweest nu je de ovulatie testen gebruikt hebt.   Wie zit er nog meer te wachten? Geloof dat er wat meer in de klusfase zitten... doe je best meiden :)  

weltrusten, Brigitte

Hoi meiden,

ff een kleine update van mijn kant. Hier nog steeds geen krampen of afscheiding. Voel me nog steeds af en toe misselijk, hoewel het wel minder wordt. Dat wordt dinsdag toch echt een curretage. Ik zie er als een beer tegenop maar ja... het moet er toch uit he?

In de gauwigheid zag ik het berichtje van Wietske, jammer meid dat het nu weer niet gelukt is. Echt balen he?!

Spreek jullie weer.
xx Luna

Hoi lieve meiden,

Gwen ik zag het staan in mijn laatste berichtje! Was idd een foutje, 1e helft van de zin was voor jou bedoeld, 2e helft voor Angel maar ik moest ook op een kruipende peuter letten terwijl ik aan het tikken was dus het is een beetje gehaast gegaan sorry, sorry! Bries ik kan me voorstellen dat het heel onwenning is dat er zo'n uk in je groeit, dat hou je ook nog wel even hoor pas als je buik begint te groeien besef je het pas goed en als je je uk voelt bewegen dan word het helemaal "echt". Luna natuurlijk is het logisch dat je tegen de ingreep op ziet maar één kleine troost de ingreep valt 100% mee en lichamelijk herstel je er heel snel van, je voelt je waarschijnlijk wel letterlijk leeg na de ingreep maar wij zijn er hier voor je, dat weet je! Vanochtend werd ik wakker met pijn in de rechterkant van mijn buik, eerst een warme kruik tegen mijn buik aangehouden hielp niet, toen maar 2 paracetamollen genomen (recht tegen mijn gevoel in maar ja) nu 4 paracetamollen verder en nog die vervelende pijn! Man loopt al 4 weken met een dikke zere voet en slikt Diclofenac (onstekingsremmer) kortom familie krak en mikkig....dat gaat deze maand weer niks worden vrees ik, als het al raak zou zijn dan is het wel een keisterk eitje en zaadje! P.S. ik heb een andere baan gezocht omdat ik minder uren wilde gaan werken en ik kon bij mijn oude werkgever niet meer groeien wat salaris betreft, ik ben geen carriërejager maar een beetje uitdaging en groei binnen je werk houdt je wel scherp en daar stond ik werkelijk op alle vlakken stil. Of ik er goed aan doe is de vraag, zeker omdat ik nog een kinderwens heb maar nog langer doorwerken voor mijn huidige werkgever zag ik echt niet meer zitten dus toch maar de sprong in het diepe gemaakt en we zien wel hoe het allemaal gaat lopen. Prettig weekend nog allemaal en Luna veel sterkte voor aankomende dinsdag ik denk aan je!

Liefs,

Puk

Hoi Gwen en alle anderen.

Ik ben er nog steeds hoor en was afgelopen week ook weer ongesteld. Het limiet is niet bijgesteld. Nog 2 kansen nu. Het is zoals het is, maar gisteren sprak ik weer een vriendin die de limiet niet begreep omdat ik het zo graag wil. Dat maakt het dan weer moeilijker, maar ik zal me er toch echt bij neer moeten leggen, want dit is wat we afgesproken hebben en ik geloof niet (weet eigenlijk wel zeker) dat mijn man me nog een keer uitstel geeft, want waar is dan het eind??? Als het niet gelukt is voor het eind van het jaar, dan geeft dat misschien toch ook een beetje rust.

Afgelopen weken heb ik een beetje rotperiode gehad, ivm sterfgeval. Afscheid nemen en heel lang wachten tot het hart het eindelijk opgaf, (dat wachten is verschrikkelijk, want het was onomkeerbaar en ze kon toch niets meer dan liggen en slapen, eten en drinken deed ze ook al weken niet meer). Uiteindelijk hebben we haar afgelopen week begraven, dus de heftigste periode is achter de rug, maar het is zo oneerlijk. Net 50 en dan al overlijden door de grootste k.. ziekte die de meeste levens eist in ons landje (en de hele wereld denk ik zo). Vooral nu het over is, is het zo hard, nooit meer langs kunnen voor een bakkie of gewoon lekker kletsen.

Onze klusweek staat voor de deur, dus hopelijk heb ik eind nov. positief bericht!!!

Groetjes Ikke

He meiden,

He, Wietske, wat jammer dat je waarschijnlijk toch niet zwanger bent deze keer!
Is die temperatuur zo'n betrouwbare maatstaf, kan je niet dan nog een kansje hebben?
Balen hoor, hopelijk is het dan aan het eind van deze maand raak!

Puk, toch goed van je om over te stappen op een nieuwe baan, ook al neem je een klein risico als je nog een kindje wil, ivm verlengen contract. Zal trouwens wel los lopen, je werkt immers al parttime en je hebt al een kindje.

Luna, ik zal dinsdag aan je denken, hopelijk valt  er juist een enorme last van je af en kun je weer met goeie moed beginnen.Sterkte alvast he!

Heb gezondigd met een wijntje en een biefstukje.....oeps?

Tot de volgende keer!
Liefs Gwen

He Ikke,
Gecondoleerd met het verlies deze week! Altijd erg rot zoiets, hakt er altijd hard in, sterkte de komende tijd.
Hopelijk ben je snel zwanger en hoef je niet meer te twijfelen of je de juiste beslissing hebt genomen om er na dit jaar mee te stoppen!
Ik weet ook niet hoe lang wij door gaan hoor, ik word over twee maanden al weer 38, iiiieeeeehhhh!!!!
Nou, tot schrijvens......
Liefs Gwen

Hoi meiden,

Bries, goed dat je mee doet met Moeders voor Moeders!
Wanneer krijg jij je eerste echo? Misschien ga je het dan wat meer beseffen!

Ikke, spannend meid, de laatste paar pogingen. Ik duim voor je!

Puk, kan het je eisprong niet zijn geweest die pijn aan de rechterkant van je buik? Je had toch ovulatie-testen gebruikt deze maand?
Goed van je dat je de sprong in het diepe hebt genomen. Heb ik ook gedaan met m'n werk vorig jaar en er nog geen moment spijt van gehad.

Gwen, toch wel lekker van je wijntje en biefstukkie genoten hè, ha,ha!
Wanneer is ook alweer je NOD?

Hier nu wat krampjes onderin m'n buik en nog erg pijnlijke borsten. Pfff...wat duurt wachten toch lang, zou willen dat het al volgend weekend was, dan wist ik tenminste weer wat!

Luna, heeeel veel sterkte a.s. dinsdag. Ik denk aan je en leef erg met je mee!
Dikke knuffel van mij!!

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan