35+ klussers

Hoi meiden,

Luna, ik leef erg met je mee en ik wil je alvast veel sterkte wensen voor a.s. dinsdag.
Heb je nu ook nog steeds geen bloedverlies?

Gwen, goed dat je er even niet teveel mee bezig bent. Ik had deze maand ook echt geen zin in ovulatie-testen of temperaturen. Ben ook lekker druk met m'n werk, dus dat is wel een goede afleiding. Heb m'n 2e miskraam wel een plekje gegeven, af en toe nog wel een klein dipje.

Wietske, morgen je NOD toch? En..heb je al enig idee of kwaaltjes? Ik duim voor je.

Bries, fijn dat alles goed gaat. Wanneer mag je komen voor een echo? Kan me voorstellen dat je geneigd bent weer een test te doen als je weinig zwangerschapsverschijnselen hebt.

Puk, hoe gaat het met jou, waar zit jij in je cyclus?

Ik moet waarschijnlijk volgende week donderdag (8 nov) ongie worden, voelde m'n eisprong vorige week donderdag. Duimen dat het wegblijft, maar ik ga nergens van uit.

Sandy, hoe gaat het nu met jou, al druk bezig met je bruiloft?

Isilda, alles goed? Geniet je van je zwangerschap, hoe ver ben je nu?

Misschien ben ik iemand vergeten, sorry dan!!

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

De laatste paar dagen waren wij veel weg en had ik het erg druk. Ik heb tussendoor wel af en toe gauw even op het forum gelezen, maar niks geschreven. Nu neem ik even een uitgebreide theepauze en ga er goed voor zitten.

Sandy,
Wat moeilijk om te besluiten een paar rondes over te slaan. Natuurlijk is je bruiloft iets waar je ook alle aandacht en gelegenheid voor wilt hebben, maar het lijkt me een moeilijke beslissing. Heel veel plezier met bruiloftplanning, ik hoop dat jullie net zo'n fantastische dag hebben als wij. Het was absoluut 1 van de mooiste dagen van ons leven. (we hopen dat de mooiste nog komt als we een kindje krijgen).

Luna,
Mijn vriendin heeft 2,5 jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Inmiddels heeft ze een gezonde dochter van 1,5, een heel vrolijk en lief kindje. Ik wens je heel veel sterkte volgende week en hoop dat het jou ook lukt om snel weer zwanger te zijn.

Puk,
Hoe is het met jou? Je schrijft veel lieve dingen voor de anderen, hoe ist met jezelf, zitten jullie alweer in een nieuwe klusronde?

Gwen,
Ik merk ook altijd dat ik meer zin heb rond de eisprong. Deze keer was dat niet zo en mijn man was ook niet fit maar we hebben toch braaf op de goede dagen geklust. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan hoop ik in ieder geval dat we over 14 dagen allebei weer fit zijn zodat we met plezier aan de slag kunnen!

Angel,
Ik merk ook dat het gemakkelijker is om er niet teveel mee bezig te zijn wanneer je het druk hebt. Ik probeer af en toe wat extra leuke dingen te doen, met hobbies bezig of uit eten en naar de film. Op visite bij leuke vrienden, dat soort dingen.

Het lukt mij nu even niet om er weinig mee bezig te zijn, want morgen is mijn NOD.
Ik dacht eerst dat het 1 nov zou zijn, maar mijn eisprong was deze ronde 2 dagen later, dus ga ik ervan uit dat het 3 nov moet zijn. Vanochtend dacht ik dat ik ongie werd, had wat krampjes en zo, maar t is weer over gegaan. Af en toe heb ik wat zere borsten, vooral 's avonds.
Vanochtend moest mijn man vroeg weg en morgen moet ik vroeg weg, dus ik wil tot zondag wachten met testen. Ik zit toch wel super in spanning nou, we willen het allebei zo graag!
Duimen jullie een beetje mee?!?!

Liefs van Wietske

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve woordjes ze hebben echt goed gedaan!!! De terleurstelling was erg groot deze keer maar dat komt ook omdat ik eigenlijk vanuit ging dat het deze keer echt raak was!!!
Maar nu naar een paar dagen verder te zijn geniet ik weer van ons meisje die vandaag precies 8mndjes is wat gaat het toch snel het is zo'n lief kindje en super makkelijk ook, ze is gewoon mijn oogappeltje!!!
Heb onze wens ff in de ijskast gezet en we gaan volgende jaar vol goede moed verder en ik heb er vertrouwen in dat het zo goed is, ff rust is misschien wel goed voor me!!!! Ga me helemaal op ons huwelijk storten en moet echt een geweldige dag worden met alles er op en eraan dus de voorbereidingen kunnen maar beginnen!!!

Luna, hoop dat het allemaal meegaat vallen die curratage!!! het is niet niks maar wel de beste oplossing om goed schoon te zijn van binnen, wil je heel veel sterkte wensen!!! Je bent daarna ook nog wel extra vruchtbaar, zelf was ik na 1maandje zwanger van ons meisje na die curratage!!!

Angel, bedankt voor je lieve woorden, hoop dat deze maand raak is voor jullie!!!

Wietske, spannend dus voor je duim dat het raak is voor jullie. En de bruiloft wordt top hoop ik gaan we een knal feest van maken!!!!

Gwenn, hoe is het met jouw al nieuws???

Puk,de rede dat ik nu stop is vanwege de bruiloft, wij gaan eind september trouwen en vindt het dan niet erg praktisch als ik hoog zwanger ben mag best zwanger zijn maar niet zo op het eind lopen vandaar!!! Hoe is het bij jouw trouwens???

Nou meiden iedereen heel veel succes lees natuurlijk met jullie mee!!!

Liefs Sandy

Zo, er is veel gebeurd. Wat zijn jullie een trouwe typsters! Ik ben even weg en als ik terugkom is het als vanouds. Er zijn er vast een paar zwanger!
Ik heb een ronde overgeslagen, maar begin binnenkort aan ronde 5. Spannend!

Duits meisje, je kunt gerust blijven typen, natuurlijk. Horen we hoe de bruiloft-voorbereidingsperikelen gaan. Ben je al aan het rondkijken voor een jurk?

Lizzy

Hoi lieve meiden,

Hier weer een berichtje van mij, weer veel getypt de laatste dagen zie ik nu.  Sandy ik hoop dat je een geweldige bruiloft zult hebben en dat je natuurlijk snel zwanger mag raken van je 2e wondertje! Wietske, spannend meid ik hoop echt dat je snel postief mag testen en die buikkrampen kun je echt wel hebben als je zwanger bent hoor, vooral in het 1e trimester heb ik ook gehad dus het zegt allemaal niks! Gwen ik kan me voorstellen dat je er af en toe de balen van hebt en er niet te veel mee bezig wilt zijn en het zal nog wel ff duren voordat je de miskraam echt een plekje hebt gegeven vooral rond de tijd dat je uitgerekend was komt het nog wel eens naar boven (heb ik zelf tenminste).
Luna hoe voel je je? Ik leef met iedereen mee en ik hoop voor ons allemaal dat we binnenkort bij de zwangeren mogen horen en nog veel meer dat het ook allemaal goed blijft gaan! Isilda, Bries en Diesel hoe is het met jullie? Ik zit middenin mijn klusperiode, ik heb nog geen positieve ovutest maar we gaan gewoon door, het teststreepje wordt wel steeds donkerder dus het zal vandaag of morgen wel komen. Deze week was ik een beetje verdrietig omdat mijn baas nogal koel reageerde toen ik mijn ontslag indiende, dat voelt niet oké omdat ik me 5 jaar heb ingezet om de boel op orde te krijgen en te houden en nu krijg ik het gevoel dat ik dat 5 jaar voor Jan met de korte achternaam heb gedaan. Gisteren kwam een vriendin even gauw een kopje thee dinken met de mededeling dat als je zo "oud" als ik bent je procentueel steeds minder vruchtbaar bent met het verstrijken van de jaren, dat zijn dingen  die ik gewoon ff niet wil horen en trouwens dat weet ik zelf ook wel! Ik prijs mijzelf gelukkig met 1 gezond kind en als er een 2e bij mag komen zou dat fantastisch zijn maar als het niet zo zou zijn dan leer ik er ook wel weer mee te leven.Door dit soort opmerkingen heb ik gevoel dat ik al minstens bejaard ben of zo hebben jullie dat niet? Nou  meiden, geniet lekker van het weekend ik ga straks de stad  even in het is toch nergens weer voor behalve voor shoppen haha!

Groetjes,

Puk  

He lieve meiden,

Weer eens een berichtje van mij, heb wel meegelezen maar ben er telkens niet aan toe   gekomen om iets te schrijven.

Wietske, hou je de spanning nog?
Ik hoop dat je -ondanks  jullie lichamelijk ongemakken de laatste tijd- toch echt een positieve test hebt morgen!!!!

Puk, ik lees net jouw berichtje, wat jammer dat je baas zo koel reageerde, is niet leuk  he, als je je zo hebt ingezet en er niets  voor terug krijgt.  
Je hebt mij per ongelijk met Luna of Angel verwisseld!
Gelukkig heb ik (nog) geen miskraam gehad, maar had het even gehad de laatste keer dat ik ongesteld was geworden omdat ik al voor de zoveelste keer het gevoel had dat het echt raak was.

Hoe is het met jou, Luna, heb je misschien toch al  bloedverlies?
Ik zal aan je denken, meid, en ik hoop dat de curretage je erg meevalt en alles helemaal schoon wordt zodat je extra vruchtbaar bent!

Angel, al weer zin in een nieuwe zwangerschap?
Jouw testdagen waren toch ook al in zicht?

Bries, al een echt zwanger gevoel? Hopelijk voel je je niet te moe en misselijk!

Ikke, waar hang jij uit? Hopelijk lukt het jou nog op  tijd om een klein wondertje te krijgen, of hebben jullie je limiet al bijgesteld?

Isilda, nog happy  zwanger?

Ik kan nu zo ongeveer weer af gaan wachten, en de alcohol e.d.overslaan tot ik weer meer weet! Op ongeveer de 16e is mijn nod.( heb volgens mij altijd een vroege eisprong)  

Nou, tot het volgende nieuws, wietske, laat je direkt iets horen?  
Liefs Gwen

Sorry Diesel jou vergeten te vragen hoe het er mee is!
Alles nog goed?
Liefs gwen.

Hey meiden,

Helaas kreeg ik vandaag hoofdpijn en is mijn lichaamstemperatuur 0,3C gezakt. Ik weet wat dat betekent: ze  staan voor de deur!!! Of in ieder geval aan het begin van de oprit.
Daar wordt ik een beetje  van, maar ja. Nieuwe ronde, nieuwe kans en we gaan wel weer met plezier ons best doen. We hebben nog een kans in november.

Voorlopig blijf ik dus gezellig hier op dit forum hangen. Gelukkig hebben we vanavond een leuke repetitie met de muziek, dus ik vermaak me wel.

Liefs Wietske

Terug
Bovenaan