35+ klussers

Hoi allemaal,

Ja hoor de RDzijn toch in alle hevigheid gekomen bah bah!!! Heb toch wel ff moeten vanochtend toen ik het ontdekte!!! Helemaal omdat dit eigenlijk de laatste maand was dat we zwanger konden raken voor de bruiloft!!! Baal dus enorm maar ja helpt me niks dat ik baal het is gewoon zo!!!
Dus betekent het voor mij een afscheid hier ga voorlopig wat minder reageren, maar lees wel mee natuurlijk met jullie!!!
Wil jullie allemaal bedanken voor julllie lieve woorden en heel veel succes wensen met zwanger worden en zijn!!!! En veel succe meiden rond Februari maart 2008 gaan we het weer proberen!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Hè, wat balen zeg!!! Ik leef met je mee!
Had zo gehoopt voor je dat het raak zou zijn.
Dan had je deze keer zeker wel een lange cyclus?

Heel veel succes met de voorbereidingen voor je bruiloft en dat het in febr/maart dan maar snel raak mag zijn.

Jij ook bedankt voor al je steun en lieve berichtjes van de afgelopen tijd.
Leuk als je af en toe nog wat laat horen de komende tijd.

Groetjes en liefs,
Angel

Hallo lieve lieverds! Want jullie zijn echt lieverds hoor, hoe jullie meeleven.
Even een update van mij. Er is qua afscheiding nog steeds niets te zien en voel me nog steeds zwanger. Vandaag de vk gesproken. Zij heeft een afspraak voor me gemaakt, en nu kan ik morgenmiddag terecht in het ziekenhuis voor een intake en daarna volgt een nieuwe afspraak voor de curretage. Waar ik wel tegenop zie is dat ze weer een echo gaan maken en gewoon de hele nasleep. Ik zal blij zijn als alles achter de rug is, zodat we het af kunnen sluiten.

Nou meiden, spreek jullie snel weer.

xx Luna

Hé meiden, Sandy kl*te dat de RD's toch gekomen zijn maar de moed niet opgeven hoor! Mag ik vragen waarom je tot februari 2008 gaat wachten, is dat alleen vanwege je voorgenomen huwelijk? Luna ik kan mij heel goed voorstellen dat je het achter de rug wilt hebben dan kun je het idd afsluiten en kan het verwerken echt beginnen, ik vond het idee om iets in me te hebben wat niet meer leefde bijna ondragelijk en ook ik moest WACHTEN op een curettage. Ik kreeg uiteindelijk zeer zware bloedingen waardoor een gynaecoloog midden in zijn nachtdienst met spoed een curettage uit moest voeren bah, bah, bah, meid  terwijl ik dit schrijf zou ik je bijna van het beeldscherm af willen plukken om je eens een dikke knuffel te geven en om tegen je te zeggen dat het allemaal goed komt! Voor de wachtenden onder ons....veel succes meiden met klussen of wachten!

Greetz,

Puk

Hé meiden, Sandy kl*te dat de RD's toch gekomen zijn maar de moed niet opgeven hoor! Mag ik vragen waarom je tot februari 2008 gaat wachten, is dat alleen vanwege je voorgenomen huwelijk? Luna ik kan mij heel goed voorstellen dat je het achter de rug wilt hebben dan kun je het idd afsluiten en kan het verwerken echt beginnen, ik vond het idee om iets in me te hebben wat niet meer leefde bijna ondragelijk en ook ik moest WACHTEN op een curettage. Ik kreeg uiteindelijk zeer zware bloedingen waardoor een gynaecoloog midden in zijn nachtdienst met spoed een curettage uit moest voeren bah, bah, bah, meid  terwijl ik dit schrijf zou ik je bijna van het beeldscherm af willen plukken om je eens een dikke knuffel te geven en om tegen je te zeggen dat het allemaal goed komt! Voor de wachtenden onder ons....veel succes meiden met klussen of wachten!

Greetz,

Puk

Hoi allemaal,

He, he de site is weer in orde, gelukkig.

Luna, hopelijk heb je alles snel achter de rug en herstel je weer snel! Ik leef echt met je mee en ik hoop dat je straks weer gezond en blij zwanger zult zijn!

Balen, Sandy, dat de rd. toch zijn gekomen, shit he? Je hebt de ene maand nog net iets meer hoop dat het raak is dan de andere keer en telkens is het zo'n tegenvaller he?
Jammer  dat je even niet meer mee kletst, ik vond je erg gezellig en meelevend, nou ja, je weet ons te vinden he!
Ik baalde afgelopen maand ook echt en was er wel even klaar mee, ik ga me ook niet meer verheugen of instellen op een zwangerschap. Ik zie het wel wanneer het komt, ben nu vaak genoeg door mijn lichaam voor de gek gehouden....
Ik zit geloof ik wel in mijn eisprong-dagen, aangezien ik wel iedere dag zin heb,haha!!!

Wietske, ben jij de eerste die kan gaan testen? Rot he, een infectie waar je ook nog zo'n jeuk van hebt, voor en tijdens mijn zwangerschap had ik er heel vaak last van, en daarna nooit meer gehad, vreemd he? Belemmert toch niet een evt. zwangerschap?

Angel, al weer hoop voor de toekomst, of ben je nog flink aangeslagen?
Hopelijk gaat het goed met je.

Hopelijk gaat het goed met de zwangeren onder ons en gaat het  ons allemaal  ook snel lukken, tot de volgende keer,
Liefs Gwen

Hoi allemaal,
ik lees nog regelmatig mee om te zien of we weer iemand kunnen feliciteren.
Jammer Sandy dat het deze maand niet raak was, hopelijk lukt het straks in februari wel snel!

Nog een paar dagen dan kun je testen Wietske, spannend hoor!! ik duim weer voor je.
Zijn er nog meer die bijna kunnen testen, of zitten we weer in de klusfase?
any way: succes allemaal, ene..  het kan zomaar eens raak zijn!

Hier alles nog ok, vandaag precies 6 weken en nog nergens last van, behalve wat eerder moe dan. Denk soms dat ik nog een test moet doen om te zien of het wel echt waar is.

bries

Hoi meiden,

Vanmiddag bij de gyn geweest. Ze heeft met een inwendige echo gekeken en er werd bevestigd wat het echobureau ook al had gezegd; dat het gestopt is met 9 wk en 1 dg. Ze heeft ook de eierstokken gecontroleerd en dat was gelukkig allemaal goed. Niets staat een volgende zwangerschap in de weg en mocht ik weer zwanger raken, dan kan ik met 7 weken in het ziekenhuis terecht voor een echo. De curretage staat a.s. dinsdagmiddag. Bij de anesthesist geweest en ik mocht kiezen voor ruggeprik of narcose, ik doe weer een ruggeprik (heb ik met de keizersnede ook gehad). Narcose lijkt me heel eng en ze gaan de beademing overnemen, niks voor mij.

Ik wil jullie allemaal even een dikke knuffel terug geven!!

xx Luna

Terug
Bovenaan