35+ klussers

Hoi allemaal,

Luna, hopelijk is het goed gegaan vandaag en viel het erg mee.
Gun jezelf maar lekker rust en laat je maar goed verwennen door je ventjes!

Mijn knuffelbeertje (Aron) ligt net te slapen, het is zo gezellig met hem dat ik wel eens te lang bij hem blijf als ik hem naar bed breng, dan vertelt hij over alles wat hij heeft meegemaakt op school en stoeien we wat. Morgen heeft hij weer zwemles, dus hopelijk is hij morgen niet te moe. Er gaat een hoop in die koppies om zeg op zo'n jonge leeftijd, hele levensvraagstukken komen soms naar boven. Hoe ontstaat de regen, wanneer is het morgen als dat nooit nu is,waarom hangen we niet op z'n kop, of vallen we  omdat de wereld rond is en draait, dat soort dingen, vijf jaar..... Wat is het leven dan al  ingewikkeld....

Wietske, ik had dat vorige maand ook, dat ik een paar dagen later pas echt begon te huilen omdat ik ongesteld was geworden.  Maar we  zijn eigenlijk  nog maar zo kort bezig, we hebben nog genoeg reden tot hoop! Ik probeer je maar  even op te vrolijken, want zeker als  ik ongesteld ben, ben  ik veel zwaarmoediger en dat helpt als jij dat ook hebt nu net even niet mee!
Over tien dagen mag je mij weer opvrolijken als het niet gelukt is, okee?

Angel, hou je het nog????? Laat je niet verleiden he door te vroeg te gaan testen!
We zijn natuurlijk wel benieuwd dus als je vrijdag ofzo al iets weet......

Puk, goed dat je je kwaadheid even hebt weggesport!
Hoe lang moet je nog bij deze baas?
Dat je helemaal geen kwaaltjes hebt zegt toch niks? Ik geloof ze in ieder geval niet meer hoor!!!
Gewoon nog even geduld hebben.... jaja....

Maar dat geldt dus eigenlijk voor iedereen.
Het woord afwachten wordt de term van het laatste halfjaar en de komende tijd.
Poeh, dat gezwets heeft Aron zeker van mij. Nou, luitjes ik ga eens tv. hangen Fijne avond

Liefs Gwen

Hoi meiden,

Gwen,sorry....ik heb niet naar je geluisterd...heb net getest.....en.....een duidelijke ZWANGER komt te voorschijn!

Ik had gisteren zulke duidelijke kwaaltjes, vond alles stinken, de rode kool, het parfumflesje van m'n dochter, het eten bij iemand thuis. En m'n borsten deden nog steeds zo zeer. Vanochtend was ik ook nog misselijk, dus toen moest ik gewoon de bevestiging zien!

Maar goed, zoals jullie wel begrijpen, durf ik nog niet heel erg blij te zijn.
Ik ben wel positief, heb echt zoiets van "3x is hopelijk scheepsrecht", maar ik durf pas echt blij te zijn over een paar weken en na de 1e echo.

Moet alweer van alles verzinnen dit weekend waarom ik geen wijntje neem....ik gooi het maar op een antibiotica-kuur!

Luna, hoe gaat het met je meid?

Puk, Gwen, jullie nog sterkte met het wachten!!!

Hier komen de glitters **********************************************

Dikke knuffel,
Angel

GEWELDIG ANGEL!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!
Wat fijn dat je weer zo snel zwanger bent joh, geniet er zo veel mogelijk van, de kans dat je drie miskramen achter elkaar krijgt is wel echt heel klein!
Haha!!! Goed dat je niet naar mij hebt geluisterd, ik zou ook getest hebben met die kwaaltjes.
Nou, ik ben echt heel erg blij voor je!
Liefs Gwen.

Dank je wel lieve Gwen!!!!!!!!
Ja, ben er helemaal nerveus van....

Hoe gaat het met jou? Wanneer is ook alweer je NOD, volgende week toch?

Ik duim heeeeel hard dat jij en natuurlijk de anderen mij heeeeeel snel gaan volgen.

Groetjes,
Angel

Angel, wat een geweldig nieuws!!!!
Ik hoop echt voor je dat het deze keer een geweldige zwangerschap mag worden en volgend jaar een gezond kindje!   Ik kan goed begrijpen dat je nog erg voorzichtig bent, maar ik gun het je van harte!

Hoe gaat het met de rest? Er zitten toch nog een paar te wachten op de NOD?

Hier nog alles ok, afgezien van wat vermoeidheid en vooral 's nachts erg vaak plassen ook eigenlijk geen kwaaltjes. Heeeel af en toe een vlaag van misselijkheid, maar soms denk ik dat dat inbeelding is, omdat ik bevestiging wil.
Nog 2 weken, dan mag ik naar de vk, en dan ook eerste echo, dus dan hoop ik een mooi kloppend hartje te zien.

x Bries

Hoi hoi,

Hey Angel wauw zeg das weer lekker dat je zwanger bent maar snap dat je nog niet echt blij durft te zijn!!! Gefeliciteerd hoor en ik hoop dat het ditmaal echt goed blijft gaan voor je!!!

Leuk Bries dat je nog wat laat horen hier op het forum, hoop dat je echo helemaal goed is!!!

Luna hoop dat alles goed gegaan is en je weer verder kunt gaan als je lichaamelijk weer beter voelt sterkte meis!!!

Wietske shit weer die RD wat vervelend hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt!!!

Gwenn en hoe is het bij jouw zit je op de wachtbankje met de rest!!!

En alle andere meiden heel veel succes nog met alles!!!
Hier is het rustig ben nu 3wk alleen mijn vriend is voor zakenreis naar zuid Afrika!!!
Was wel heftig het afscheid we zijn nog nooit zolang zonder elkaar geweest maar ja het moest dus nu valt het wel mee hoor alleen afgelopen zaterdag was wel rottig!!!
Verders zit ik weer lekker in mijn velletje heb ook ff een vakantie geboekt voor ons drie lekker naar Center parcs!!!

Nou lieve meiden dikke knuffels van me en tot weer eens lees lekketr met jullie mee en leef mee met jullie allemaal!!!

Liefs Sandy

Hoi allemaal,

Leuk Bries, dat je volgende week al naar de vk voor een echo mag. Wel spannend he?
Hopelijk heb je een duidelijk beeld en is je kindje gezond.

Ik heb pas over negen a tien dagen mijn nod, dus ik voel nog helemaal niets. Heb wel het idee dat het niet gelukt is deze maand, maar dat gevoel kan natuurlijk nog makkelijk veranderen!

Hoe is het met jou, Luna, na gisteren?

Echt fijn dat het aantal zwangeren onder ons weer toeneemt, is er nog iemand die snel zijn nod heeft?
Liefs Gwen

Jeetje Angel, wat goed zeg, gefeliciteerd! Je mag wel stellen dat je super vruchtbaar bent! Ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan, dat verdien je gewoon. Het lijkt me wel een hele onzekere tijd voor je nu, ik hoop dat je niet weer een teleurstelling moet ondergaan.

Met mij gaat het eigenlijk wel goed moet ik zeggen. Voel me nog wel slap en heb hoofdpijn. De curretage is me 100% meegevallen, ik zag er echt als een beer tegenop. ik moest me om 12.00 uur melden. Van te voren kreeg ik 2 paracetamollen en een rustgevend middel. Om 13.15 uur werd ik van de afdeling gereden naar de wachtkamer bij de operatiekamers. Daar nog ongeveer 10min. gewacht. Wat ik wel raar vond is dat ik zelf steeds moest zeggen dat ik een ruggenprik kreeg, want iedereen gaat ervanuit dat je onder narcose gaat, terwijl het toch echt om mijn staatje stond. Als ik het niet zelf had gezegd had ik een roesje gekregen en mocht ik mijn bril niet ophouden (ik draag normaal lenzen en die mochten niet in), dus toen ging er een belletje rinkelen want ik had toch duidelijk in het boekje gelezen dat mijn bril op mocht bij een ruggenprik. Nou en toen naar de operatiekamer. Ik had een vreselijk leuke gyn (dat hadden de verpleegkundigen al gezegd), eentje met humor maar ook serieus. Hij legde alles uit wat er ging gebeuren terwijl ik in zijn vingers mocht knijpen omdat de anesthesist bezig was om het infuus erin te krijgen en de ruggenprik te doen. Als iemand nog twijfelt over een ruggenprik: het infuus was veel pijnlijker dan de hele ruggenprik, ook omdat ik eerst een verdovingsprikje kreeg.
Omdat het rustgevend middel nou niet echt werkte en ik dat aangaf, kreeg ik nog een extra middel via het infuus. Hier werd ik inderdaad wel veel rustiger van. Tijdens de operatie kreeg ik heel erge hoofdpijn, wat ik zei tegen de anesthesist. Bleek mijn bloeddruk heel erg laag te zijn. Dit heeft hij weer gecorrigeerd en toen trok het vrij snel weg.
De gyn heeft  alles wat hij weggehaald heeft laten zien. Het vruchtje was niet meer te herkennen, alleen wat wit weefsel en verder wat bloederig weefsel. Het viel mij onwijs mee wat er in het potje zat, was niet heel veel vond ik.
Daarna heb ik nog een half uurtje in de uitslaapkamer gelegen en daar heb ik nog wel een paar traantjes gelaten, je neemt toch definitief afscheid op dat moment.
Terug op de afdeling heb ik het vreselijk koud gehad, lag te trillen in mijn bed, terwijl mijn buurvrouw het bloedheet had. Wel gek hoor als je geen gevoel in je benen hebt, terwijl je ze wilt bewegen.
Om 18.00 uur kwam de gyn nog even langs  om te kijken hoe het ging en om 18.15 mochten wij weer naar huis. De gyn zei dat ik nog ongeveer 2 a 3 dagen zou vloeien, maar dat het niet meer dan 7 of 8 dagen mocht zijn. Maar ik vloei nu al bijna niet meer, dus da's fijn. Over 4 tot 6 weken moet de eerste menstruatie weer op gang komen.

Nou dit was mijn verhaal. Nu weer herstellen, ik moet er alleen nog niet aan denken om weer aan de "volgende ronde" te beginnen pfff.

xx Luna

Terug
Bovenaan