35+ klussers

Ehhh.... De echo is pas over twee weken, sorry, verkeerd gelezen.

He Sandy,
Hahaha!!! ik had al niet gedacht dat je hier zo maar weg kon blijven, het is veel te gezellig op het forum he!!!!
Leuk dat je hier je verhaal nog schrijft, je zult het wel stil hebben zo zonder je mannetje. Drie weken is erg lang, maar wel leuk om je te verheugen op een vakantie!

Hoi Luna,

Nou fijn dat alles zo is meegevallen en ik hoop dat je nu alles een plekje kunt geven!!!
Het is ook best een hele ingreep zeker geestelijk doet het je heel wat!!!
Maar kom maar hier je hart luchten we zijn er voor je hoor!!!
Sterkte nog en hopelijk herstel je lichamelijk ook snel!!!

Liefs Sandy

Hey Gwenn,

Was net aan het tikken toen jij weer was aan hetikken, haha!!!
Ja is idd lang maar heb het heel druk deze week en de week erop ook!!!
Dus komt goed tuurlijk missen we hem erg maar hij komt snel weer!!
En jij succes hé met je NOD!!!

Liefs Sandy

Hoi  Luna,
ik ben blij voor je dat het je allemaal is meegevallen! (maar goed dat je je bril op had, anders had je zo onder zeil gelegen!)
Wel fijn dat je een leuke gyn had, en wel goed denk ik dat je het vruchtje hebt gezien. Nu kun je het misschien beter verwerken. Logisch toch dat je nog niet aan een nieuwe zwangerschap moet denken?
Dikke knuffel, Gwen

Hoi lieve meiden,

Allemaal heel erg bedankt!!!!
Ja, het is een onzekere tijd, maar goed, ben wel blij dat ik alweer zo snel zwanger bent.

Luna, fijn dat het meeviel. Hopelijk ben je er snel weer helemaal bovenop. Sterkte meis.

Gwen, ik had 10 dagen geleden ook echt het idee dat het deze maand niet gelukt was, maar hoe dichter ik bij m'n NOD kwam, hoe meer ik het gevoel kreeg dat het toch weleens raak kon zijn. Maar ik durfde nergens op te hopen. Ik hoop dat het bij jou dus toch ook raak is! Ik duim heeeel hard.

Sandy, leuk dat je er ook weer even bent. Da's even wennen zo zonder je man.

Bries, fijn dat alles goed gaat!

Als ik verder nog iemand vergeten bent...sorry!

Groetjes,
Angel

WHOOOOWWW ANGEL......VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!  Ik had al zo'n voorgevoel dat het raak zou zijn! Probeer stiekem toch een beetje te genieten.  Luna, fijn dat alles goed verlopen is en tuurlijk heb je tranen het is idd definitief afscheid nemen en dat valt gewoon zwaar maar ik gun je echt  een nieuwe en goede  zwangerschap en ik hoop echt voor je dat je wens zeer binnenkort  (misschien wel met kerst of zo) in vervulling gaat! Wietske, ik begrijp je gevoelens heel goed hoor, zo'n dip had ik gisteren maar blijf moed houden want kijk maar eens er is weer een "oudje" zwanger dus het kan echt! Ik zit braaf maar ongeduldig op het wachtbankje en ik heb gelukkig geen testen in huis kan ik ook niet in de verleiding komen haha! Ik ga vlaggetjes en slingers halen want volgende week word mijn kleine mannetje alweer 1 jaar dus we moeten wel het e.a. voorbereiden. Voor de rest van de meiden, veel succes met klussen, wachten en zwanger zijn!

Groetjes,

Puk

P.S. Angel ik heb de **************** gevangen dus ik hoop dat het  deze maand mag helpen!  

3  november:
Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen
7 november: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 5e ronde)
8 november: Angel, 36 jaar, 6e ronde,2e kindje, 11 aug. 1e miskraam, 11 oktober 2e miskraam.
14 November: Puk, 2e ronde, 2e kindje (SPANNEND)
16 November: Brenda, 39 jaar. 6e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.

December:

3 december: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen

3  november:
Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen
7 november: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 5e ronde)
8 november: Angel, 36 jaar, 6e ronde,2e kindje, 11 aug. 1e miskraam, 11 oktober 2e miskraam. ZWANGER!! (SPANNEND)
14 November: Puk, 2e ronde, 2e kindje (SPANNEND)
16 November: Brenda, 39 jaar. 6e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.

December:

3 december: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen

Puk, dank je wel!!! Voor jou ook spannende dagen!!
Lizzy, hoe gaat het met jou? Al ongie of al getest?!
Brenda, ook volgende weer NOD!!

Ik duim voor jullie!!!!! Heel hard.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan