35+ klussers

hoi allemaal,

1 dagje ben ik weg geweest en ik merk dat er al weer veel is gebeurd hier.
Angel, supergefeliciteerd!!!!! Ik wens je een gezonde zwangerschap en een gezond 2e wondertje toe. Heel erg bedankt voor de glitters, ik heb weer een beetje hoop en we gaan gewoon voor de volgende ronde.

Luna, fijn dat het je is meegevallen. Ik hoop dat je lijf snel herstelt en dat het je lukt de draad weer op te pakken. Het lijkt me een heel ingrijpende gebeurtenis. Mocht ik de komende maanden een keer zwanger raken dan zou ik denk ik ook pas echt heel blij zijn als na de eerste weken blijkt dat het een gezond levend kindje is. Ik heb inmiddels uit jouw verhaal en dat van anderen wel begrepen dat het ook anders kan lopen.

Allemaal liefs van Wietske

Hoi, iedereen,

weer even een kleine update:

ZWANGER   : -Bries
                                                 -Diesel
                                                  -Isilda
                                                 -Wilhelmin
                                                  -Angel
3  november: Wietske 37 jaar, 4e ronde 1e kindje, cyclus 25 dagen
7 november: lizzy6 (35 jaar oud en een zoon uit 2006, 5e ronde)
8 november: Angel, 36 jaar, 6e ronde,2e kindje, 11 aug. 1e miskraam, 11 oktober 2e miskraam. ZWANGER!! (SPANNEND)
14 November: Puk, 2e ronde, 2e kindje (SPANNEND)
16 November: Brenda, 39 jaar. 6e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
16/17 november; Gwen,37 jaar,5e ronde,2e kindje
3 december: Wietske, 37 jaar, 5e ronde 1e kindje, cyclus 28 dagen

Nou, toch een goede score in minder dan een halfjaar, bijna de helft zwanger!
Puk, heb je al wat kwaaltjes? Is er misschien nog wat te vroeg voor he? Succes met wachten, ben jij de eerste nu?
Lizzy, ben jij er nog? Hoe is het met je, je nod-datum is al verstreken!
Ik hoop snel goed nieuws te horen,
Liefs gwen.

Hallo dames,

Fijn om te lezen dat wij 35 plussers toch relatief snel zwanger raken tegen alle media in! Ik loop met één zere borst rond , lichte buikkrampen en een zere rug en dat alles 6 dagen voor mijn NOD maar ik zou zeggen dat ik deze maand gewoon weer ongesteld ga worden waarschijnlijk om mijzelf te beschermen tegen een teleurstelling. Afgelopen nacht  droomde ik dat ik  een digitale  test in mijn handen  had met  "zwanger" erop en ik droomde ook dat mijn buurvrouw zwanger was terwijl ik haar zelden spreek echt idioot!!!
Ik betrap mijzelf erop dat ik er veel  te veel mee bezig ben, ik dacht dat het minder zou worden als je al een kind hebt want dan is de druk eraf maar dat geld niet voor mij! Gwen heb jij al kwaaltjes? Terwijl ik dit zit te tikken hoor ik de wind al om het huis gieren en het dak begint weer te kraken ik benieuwd hoe heftig die storm gaat worden dan hoef ik even niet aan zwanger worden/zijn te denken haha!

Ik hoop op mooi nieuws uit ons hoekje.

Groetjes,

Puk

Ehhhh....Gwen, ik ben idd de eerste lees ik nu, voor jou is zeker nog te vroeg voor kwaaltjes denk ik? Je kunt jezelf ook gek maken dat je allerlei dingen gaat voelen het typische tussen de oren verhaaltje maar ja we willen zo graag hè? We wachten maar af we hebben geen keus maar het duurt wel onwijs lang grrrrrrrr!

Groetjes,

Puk

Hoi lieve meiden,

Ik had me echt voorgenomen om me deze maand niet gek te gaan maken door alles wat ik anders voel, maar......

Mijn stuitje doet weer pijn, ik had net volgens mij een klein beetje roze afscheiding, heb de hele dag al een ontzettende honger,gaap de hele dag,en.... was dat nou een vleugje misselijkheid (jaja, zo kan ie wel weer denk ik dan)nou ja, je leest het al, het kan met van alles te maken hebben zonder zwanger te zijn. toch hoop ik ECHT dat het deze maand raak is. Als ik volgende maand zwanger zou worden is de uitgerekende datum in dezelfde tijd (een a twee weken verschil) als mijn zoontjes verjaardag, dat is wel een reden om een maand over te slaan eigenlijk.  
Dus vergeet maar weer wat ik net getypt heb, het zal echt wel weer tussen mijn oren zitten!

Hoe is het met jullie?Ook zo 'niet' geobsedeerd,haha!
Liefs gwen

Hoi meiden,

Ik ben vandaag maar eens in huis aan het rommelen voor de afleiding want ik ben echt een beetje frustie....niet leuk! De ene dag doen mijn borsten zeer, de andere dag weer niet, gisteren deed mijn linkerborst zeer echt heel apart. Ik heb wel steeds ongikrampjes maar verder geen bloed, ook ben ik echt doodmoe en af en toe ook een vlaagje misselijkheid maar toch heb ik het gevoel dat ik volgende week gewoon ga menstrueren. Ik kan heel erg moe zijn door mijn baan, als je het niet leuk vind vreet dat energie dus ik probeer maar zo rationeel mogelijk te zijn al is het erg moeilijk. Jeetje ik vind deze maand erger dan vorige maand ik ben vandaag weer zo bang dat het niet meer gaat lukken en ik prijs mijzelf heel gelukkig dat ik hier een klein kereltje heb rondkruipen die ik heel veel liefde kan geven.

Groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties!

Gwen, Brenda, Puk, het wordt spannend voor jullie!
Ja, je wordt echt gek van het wachten hè. Ik duim heeeel hard voor jullie.

Ik ben nog wel  bang dat het misgaat, maar ja, die angst zal nog wel even blijven. Aan de andere kant heb ik er ook wel vertrouwen in. Ben misselijk, koffie smaakt niet en heb pijnlijke borsten. Alles wat ik bij de zwangerschap van m'n dochter ook had.
Laat het maar snel 27 november zijn, dan krijg ik een inwendige echo en weet ik in ieder geval of er een kloppend hartje is. Ik weet wel dat het daarna ook mis kan gaan, maar voorlopig leef ik nu naar deze datum toe. Als de echo goed is, ga ik het ook aan m'n (schoon)ouders en m'n zus vertellen.

Meiden, ik leef met jullie mee en denk aan jullie!!

Groetjes en liefs,
Angel

Hoi meiden,

Weer ff een berichtje van mij voor jullie!!!
Oh oh het wordt weer aardig spannend voor de meeste dames onder ons!!!  Hoop dat jullie alle geduld kunnen bewaren tot naar de NOD met testen!!!! Heel veel succes meiden op de wachtbank!!!

Angel,ja snap dat je nog bang bent, maar je klinkt erg positief hoe moeilijk dat ook is in deze situatie!!!
De eerste 3 mnd duren nu ook zo lang lijkt me en je doet het goed gewoon naar echo toeleven en weer naar de volgende, deed ik ook in die tijd!!! En vooral toch proberen te genieten hoe moeilijk ook!!!
Heel veel succes en we horen het wel hé???

Morgen is mijn vriendje al 1 week weg dus gaat best snel, mis hem heel erg gewoon het kletsen een knuffel gewoon dat die om mee heen is!!! Het is een zware test voor ons vindt ik hoop dat die de volgende keer niet meer zo lang weg moet!!!  Maar heb het wel druk vanavond meidenavond gezellig wat meiden uitgenodigt ff bijkletsen en lekkers eten hmmmm!!! En volgende week iedere dag weg of wat te doen komt goed!!!

Nou meiden heel veel succes met alles en we spreken elkaar nog hier!!!

Liefs Sandy  

Terug
Bovenaan