35+ klussers

hi ,

tja ik weet het, twee streepjes zijn twee streepjes, maar toch.. voor mijn eigen gemoedsrust..

chinese sterrenbeeld rat is erg geliefd bij anderen, erg lief voor anderen, krijgt alles voor elkaar, staat sterk in het leven, kortom, het ideale sterrenbeeld..., daarentegen ook eigenwijs, maar das niet erg, want dat zijn we allemaal wel een beetje..

dit is inderdaad ons eerste kindje, en vorige maand begonnen met zwanger worden, toen een hele vroege miskraam gehad ( na 1.5 week al..), dus we zijn super blij dat het al gelukt is!

ik wens iedereen heel veel geluk en sterkte toe en blijf lezen hoor!!
liefs paulien

He Paulien, wat geweldig!!! van harte gefeliciteerd!!!

En voor jou wordt het ook weer spannend Gwen, nog maar een paar dagen tot je NOD toch? hoop dat het ook voor jou raak is deze keer.
Het jaar is alvast goed begonnen met het goede nieuws van Paulien, dat de rest maar snel mag volgen!

Wij hebben vandaag de kinderkamer uitgezocht,maar nog niet gekocht. We hadden het al op internet gezien, maar nog niet in het echie. Vonden hem ook in het echt leuk, maar bij een andere zaak is ie goedkopen. Die is iets verder weg, dus daar gaan we hem binnenkort kopen.
Ook zijn we eruit welke kinderwagen we gaan nemen, het wordt de maxi-cosi mura(zeeer waarschijnljk) we twijfelen nog een beetje over 3 of 4 wielen.

Verder geen nieuws hier, alles gaat zijn gangetje, ben nog wel steeds erg moe 's avonds, maar dat zijn ook de enige klachten die ik heb.

Brigitte

Paulien, GEFELICITEERD!!! Ik dacht het ook al hoor, wat goed zeg.

Gwen, ik durf het haast niet te zeggen.... maar volgens mij...
Moest trouwens even lachen omdat je schreef dat je de prikpil nog nooit had geslikt... haha ik denk Maaike ook niet

Maaike, welkom hier op het ouwe wijffies forum haha. Fijn dat je weer regelmatig bent nu. Weten je kinderen ook al van jullie kinderwens af? Spannend weer he?

Ik ben vandaag ongi geworden, cyclus 27 dagen. Ik dacht het al hoor, volgens mij waren wij een beetje te laat met klussen omdat ons mannetje ziek was. Ik weet nu  wel  dat de 2e dag dat de ovutest aangaf met een nóg paarser streepje dan de dag ervoor, dat op die dag ook echt de eisprong plaatsvond omdat mijn temp de volgende dag omhoog ging. Ik was dus te laat, we hadden die dag ervoor en nog een dag daarvoor moeten klussen, maar ja... wat niet gaat dat gaat niet. Volgende ronde maar weer.

Ik ga voor mijn volgende NOD wel uit van 28 dagen en dan kom ik op 1 februari uit.

De pijn in mijn rug is er nog steeds, maar nu kan ik geen recept meer krijgen natuurlijk, ik moet wel zeggen dat hoe meer ik in beweging ben, hoe beter het gaat. We waren vanmiddag even wezen kijken voor een skelter voor de verjaardag van on mannetje. Dus ik doe het nog even op de paracetamol en anders bel ik maandag voor de medicatie.

Nou meiden, doeiii

xx Luna

ehhm.... daar zit ook wat in, dat je die niet slikt, zag er lekker onnozel uit he?

Ik heb weer zin in chocola.... oei, dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden.

Jammer Luna, dat je weer een ronde moet wachten, was toch leuk geweest als het onverwachts raak was!
Bewegen helpt altijd wel goed ja, dus hopelijk kun je zonder medicijnen verder. Hoe oud wordt jullie zoontje ook al weer, vier?

Wietske, je vroeg of er iets van afleiding was te verzinnen om de tijd door te komen in je wachtdagen, ik heb weer een paar opdrachten voor mijn binnenhuisarch. studie ingeleverd en dat gaf veel voldoening en leidde wel af.. Jij deed toch iets met muziek?
Verder alvast  een kinderkamertje bedenken.... of werkt dat juist averechts?

ik ben nu al weer vergeten wat er verder geschreven is dus ik plaats dit berichtje alvast, prettige avond!
Liefs Gwen

dag allemaal weer en ja natuurlijk de prikpil geprikt maar goed je wat is het moeilijk om jullie namen gelijk te onthouden. wel goed om te weten dat je niet de enigste bent die zich bezig houd met zwanger worden, als is het werk het werk niet haha maar dat wachten steeds nu 3e dag ong dus nog even en ja nw ronde nw kansen ga toch maar kijken of er wel een eisprong is en anders toch maar naar de ha of moet ik dan tevreden zijn met 2?   mmm duizende vragen spoken door mn hoofd maar goed luna ik hoop dat het snel over is met je rug en paulien van harte   spannend allemaal he . Kan ook niet wachten tot het zover is maar ja nu toch nog maar even een lekker wijntje om het daarna maar weer te laten. leuk hoor dit forum en is er al een poosje zo te zien alleen jammer dat niet kan typen en snel even terug kan lezen.................
welterusten straks Maaike

Goedemorgen allemaal,

Paulien, Jippie wat goed zeg gefeliciteerd jij bent bu de eerste in 2008 die zwanger is wat leuk meid!!!
En heb je vandaag al weer een testje gedaan, hoop dat het nog het zelfde aangeeft maar zal wel, ga er lekker van genieten het is zo'n bijzondere tijd allemaal!!!

Maaike, van harte welkom hier, gezellig weer iemand erbij!!! Wat leuk dat jullie nog alles een keertje willen meemaken weer net zo spannend zeker!!! Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten en heel veel succes de volgende ronde!!!!

Luna, jammer dat je de RD op bezoek hebt, maar volgende ronde nieuwe kansen, succes alvast!!!

Gwen, je bent niet meer zo positief hoop toch dat het alsnog raak is voor je hoor, ga hard voor je duimen!!!

Birgrit, oook voor jouw is het spannend, ook voor jouw draaien de duimen heel hard, succes hé!!!

Wietske, ja snap je helemaal als je zo graag wilt dan is een half jaar al veels te lang, maar geef de moed niet op ook jij kunt ook best de volgende ronde zwanger zijn, succes meis!!!

Bries, leuk zeg kinderkamer uitzoeken das altijd leuk om te doen ,wat is het geworden voor kamertje of weten jullie het al wat jullie krijgen??? Nou geniet er maar lekker van en succes met je zwangerschap!!!

Jessica heeft nu al 2 dgn enorme poepluiers denk dat er weer tandjes aankomen, bah echt weer tot aan der nekje!!! En aangezien uitkleden en aankleden haar hobby helemaal niet meer is, is ze steeds aan het schreeuwen of huilen, hoop echt dat het morgen nog wat beter gaat je was je het ongeluk!!!
Bij mij duurt het nog 2wkjes voordat de RD komen en dan gaan we in maart weer beginnen om weer zwanger te raken!!! Gisteren nog gebeld met 1 van onze trouwlocaties voor een afspraak dus het echte werk gaat nu beginnen voor de bruiloft!!! Hebben jullie nog tips  of leuke ideeën voor me waar ik misschien niet zo gauw nu aan zou denken?? Alvast bedankt!! En meiden succes met alles hou jullie in de gaten!!!

Liefs Sandy

Allemaal de beste wensen!

Paulien, gefeliciteerd en Gwen misschien ook wel. Ben erg benieuwd.

Wij zijn het oude jaar goed uitgeluid en het nieuwe jaar goed begonnen. Hebben er geen gras over laten groeien, ha, ha. Mijn ei is denk al geweest, want mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig. Dat heb ik weleens eerder gehad na mijn ei. Verder niets bijzonders, dus ik ben bang, dat het weer niet goed is. We zullen geduld moeten hebben.
Ben al lang blij, dat mijn man niets meer over de (verlopen) datum heeft gezegd en dat hij zelf initiatief nam en de rubbers liet voor wat het was.
Heel hard duimen nu dat ik over 2 weken geen rode duivels op bezoek krijg.

Groetjes voor de anderen (heb geen 2 schermen open) en succes met afwachten en knuffelen!
Ikke

Paulien, van harte gefeliciteerd. Dat er maar snel veel mogen volgen

Maaike, welkom hier. Lijkt me leuk als je al wat grotere hebt dan weer zo'n ukkie erbij.

groetjes

Terug
Bovenaan