A
Anoniem
Guest
Ik had al eerder een keer gereageerd, inmiddels ben ik 36 jaar en mama van 2 kindjes. De 1e is geboren toen ik 34 jaar was en de 2e is 4 weken geleden geboren en ik ben er superblij mee en dat is niet leeftijd gebonden en je bent zo oud als je je voelt. Mensen schrikken als ik zeg dat ik 36 jaar ben dat geven ze mij echt niet, kleding doet ook een hoop vind ik en het leven houd toch niet op als je 30 plusser bent hahaha! Als ik 10 jaar jonger was geweest had ik zeker nog een 3e kindje gewild maar nu vind ik mijzelf wel iets te oud worden om voor een 3e te gaan want het is wel een feit dat ik nu minder energie heb, ik ben toch weer blij als ik lekker op de bank kan ploffen na een lange dag!
Ik prijs mijzelf gelukkig met 2 gezonde kinderen dus dames geniet lekker van het zwanger worden/zijn want het is een prachtige en bijzondere periode waarvan ik heel blij ben dat ik het heb mogen meemaken!
Groetjes,
Puk
Ik prijs mijzelf gelukkig met 2 gezonde kinderen dus dames geniet lekker van het zwanger worden/zijn want het is een prachtige en bijzondere periode waarvan ik heel blij ben dat ik het heb mogen meemaken!
Groetjes,
Puk