35 weken zwanger

Dat komt vast wel goed! Ik hou gewoon de voor en nafotos op de koelkast van 3 jaar terug en vorig jaar! (123 kilo naar 79) Dus dat is al veel motivatie! En mijn man wilt ook "afvallen" dus kunnen we mekaar helpen. Hij lust alleen weining eten, dat maakt het wat lastiger. Hoop niet dat de baby straks ook zo'n moeilijke eter wordt als papa haha!

Goed in de gaten houden dat vocht, Is inderdaad dan een dubbel gevoel. Ik zeg altijd als je je zorgen maakt altijd gewoon de arts bellen daar zijn ze voor. (En geloof me van mij werden ze vast weleens gek)
Ja heel spannend ben erg benieuwd! Komt nu allemaal wel heel heel dichtbij maar ik ben er ook klaar voor.! Heb er zin in. (De bevalling dan nog niet echt maar goed dat moet ook gebeuren he) maar dat ik gewoon mijn oude ik weer terug krijg! Zit al vanaf week 18 helaas thuis en verveel me nu echt letterlijk de pleuris. (Ben een slechte stilzitterd dus al helemaal vervelend) maar goed nog even doorzetten en genieten van de rust die ik nu nog heb. (Dat weet ik maar toch, duren soms de dagen zo lang) maar komt goed! 

Mooi zo, fijn dat je man dan mee gaat doen dat scheelt wel en moeilijke eters moeten vaak nieuw en ander eten gewoon wat kansen geven. 
Ja ik hou het gewoon goed in de gaten als het veel erger wordt of er komen andere symptomen bij trek ik wel aan de bel. Hopelijk niet en word ik vrijdag gerust gesteld. 
Ik zit mijn hele zwangerschap al thuis en verveel mij ook de pleuris haha. Dus ik weet hoe je je voelt. 

Oh verschrikkelijk he en dan al die goedbedoelde opmerkingen "jaa geniet er nog maar van & voor je het weet ben je superleuk & ach je hoeft nog maar een paar weken. Is ook wel zo, maar ondertussen hebben hun het heel druk en zitten wij maar thuis. (Ook genoeg te doen maar ook eenzaam soms) ga soms van ellende tegen de hond en kat praten ??

Ik zag vanmorgen dat ik op 2 dagen tijd 2 kilo was bijgekomen terwijl ik daarvoor maar een halve kilo in 2 weken was bijgekomen...
Zag nergens vocht zitten maar merkte wel dat de bovenkant van mijn buik een stuk dikker was want had echt moeite met mijn bh haha..
Ook erg kortademig en veel last van maagzuur. 
Mocht wel gelijk bij de vk langskomen toen ik aangaf dat ik me zorgen maakte over die 2 kilo. 
Ze heeft alles gecheckt en zonder verdere symptomen is het gewoon goed zo. Ik mag uiteraard altijd bellen als ik me opnieuw zorgen maak.. 
Heb haar vandaag ook mijn beval plan gegeven en gaan we de volgende keer doorspreken.. ben benieuwd ?

@neusje, wat gek joh...dat is wel veel in een korte tijd en je zou idd gelijk denken aan vocht. Kortademig en maagzuur klinkt dan wel weer alsof de baby gewoon te hoog zit. Ik heb daar ook wel last van ook al is het nu iets minder afgelopen dagen door het indalen.  Goed in de gaten houden inderdaad. 
@ans, ja mijn kat en ik hebben ook hele gesprekken hoor haha. Zou niet weten wat ik zonder haar had gemoeten. Die opmerkingen ben ik ook zat maar ga er niet meer tegen in geen energie voor denk laat maar lullen het is goed bedoeld...
Voor jullie beiden ook het eerste kindje? En weten jullie of hij al in is gedaald? Mijne was vorige week bezig met indalen en heb nu veel harde buiken en steken van onder dus denk dat hij goed bezig is met indalen...

Ja het kortademig zijn en het maagzuur linkte ze ook gelijk naar de periode, nu 36 weken. 
Bij 32 weken werd gezegd dat ze al met het hoofdje mooi naar beneden lag maar nog niet volledig vast ingedaald lag... situatie is nu 4 weken later ongewijzigd..
Voor mij ook het eerste kindje ja, spannend v?

Haha hier ook hele gesprekken hoor gelukkig heb ik ook mijn hond nog kan ik nog enigszins wandelen. Maar ipv hele grote stukken zijn het 6 kleine rondjes op een dag. Ik hou ook veel vocht vast. Ben deze zwangerschap echt veel aangekomen terwijl ik niet extreem meer eet. Maarja komt wel weer.  
Ik ga er ook niet meer tegen in maar af en toe wordt in er wel gek van hoor. Ondertussen zitten hun niet thuis. Gelukkig heb ik veel lieve vrienden die zo vaak mogelijk een bakkie komen doen of andersom. Al moet ik zeggen dat ik de laatste weken ook lekker graag op mezelf ben. Geen zin meer in uitstapjes en overal heen te moeten gaan. 
Ja hier is het de eerste. Erg spannend allemaal!! Zijn jullie zenuwachtig of bang voor de bevalling? Ik niet echt heel erg alleen soms wel de vraag in me hoofd , kan ik het wel aan? Gaat het mij wel lukken? Is meer het onbekende denk ik. Ben nu het programma op TLC aan het kijken over Bevallen Met. Erg interessant! Alleen als ik het dan zie denk ik mijn god dat kan ik toch nooit. ?? maargoed ik geloof ook heel erg in de oergevoel die je dan krijgt...

Haha dat programma heb ik vorige week ook bekeken en werd er zo emotioneel en angstig van dat ik nu voorlopig niet meer kijk. Had ook gelijk mijn twijfels of ik het wel zou kunnen enz.
Ik kijk er nu wel weer iets makkelijker tegenaan. Het zal toch moeten gebeuren haha. 
Het is wel echt heel spannend. Ben bijna klaar met alle voorbereidingen.. vandaag mijn tas in de auto gezet en de enveloppen voor de kaartjes geschreven.  ?

Terug
Bovenaan