35 weken zwanger

Lekker al 37 weken neusje! Ik nu 36+3. 
Ja ik heb ook weinig ruimte nog in mijn buik. Zit echt zo tegen mijn ribben aan ook al is ie al ingedaald... Zijn voetjes en knieën komen ook steeds op dezelfde plek waar het inmiddels aardig beurs begint te voelen. 
Ans ik heb toevallig ook mijn bed eergisteren verhoogd is wel beter inderdaad ja. Wat schattig van je hond dat hij zo beschermend is. Maar idd oogt het voor andere wel als een minder leuke hond hihi. 

Jeetje met 37 weken nog een vrijgezellenfeest! Bikkel! Dat lijkt mij ook wel wat zo een massage. Goeie tip.

Hier ook zijn kont regen me ribben aan en af en toe een paar benen die zie je dan ook echt een bobbel. (Schijnt een baby met hele lange benen te zijn haha) dan moet ik hem ook af en toe wegduwen dan is het weer goed maar voelt heel apart. Soms trapt die zo hard dat ik denk die komt er zo uit. Haha!

Zo'n dagje voel je dan wel ja! Maar ook even fijn afleiding. Ik gister tot 22:45 bij een verjaardag geweest. Lang volgehouden voor mijn doen. Maar was wel even fijn eruit zijn! 

Hoe gaat het dames? Ik ben inmiddels 37 weken....poeh wordt nu serieus zwaar....elke week extra voel je serieus hé. Ik ben extreem moe, slaap ook steeds slechter.. alles gaat enorm traag.. bij jullie nog ontwikkelingen? Ik heb morgen afspraak hij gynaecoloog, dan hoor ik of ze willen inleiden en vanaf wanneer. 

Hoe gaat het dames? Ik ben inmiddels 37 weken....poeh wordt nu serieus zwaar....elke week extra voel je serieus hé. Ik ben extreem moe, slaap ook steeds slechter.. alles gaat enorm traag.. bij jullie nog ontwikkelingen? Ik heb morgen afspraak hij gynaecoloog, dan hoor ik of ze willen inleiden en vanaf wanneer. 

[quote quote=10210519]Ik heb dat ook heel vaak dat de billen zo omhoog tegen mijn ribben aan zitten. Best een apart gevoel is dat haha. Vandaag precies 37 weken? Ik wel..[/quote]
 Nu 37+4, dus dagje minder ver dan jij? Gaat wel hard nu, zo gek dat ik bij wijze van elk moment moeder kan worden..
@ Ans; gelukkig voelde ik me helemaal prima en was het niet té actief, de aanstaande bruid was heel blij dat ik er was en daar deed ik het voor. Grote kans dat ik haar bruiloft moet missen, door de komst van de baby.
Ik voel me (gelukkig!) nog steeds goed, maar woensdag bij verloskundige bleek dat schijn bedriegt: toch een hoge bloeddruk. Moest naar ziekenhuis voor controle en daar bleek er eiwit in mijn urine te zitten. Met de baby overigens alles goed. Heb thuis 12 uur lang urine gespaard voor een tweede check gister en die was helaas weer mis. Omdat ik het allerlaatste gesprek had van mijn opleiding, mocht ik gewoon gaan, maar werd dus gebeld dat ik straks terug moet komen. Balen; als het echt mis is, sowieso niet bevallen met eigen verloskundige en wie weet in ziekenhuis blijven. Baal er echt een beetje van! Bizarre is dat ik geen klachten heb, anders dan beetje maagzuur en moe (maar even op en neer met trein naar Utrecht is ook vermoeiend), terwijl ik volgens mijn verloskundige en de artsen in het ziekenhuis me met deze klachten hondsberoerd zou moeten voelen. Hopelijk valt het vandaag dus mee! Studie heb ik nu wel mooi afgerond voordat er een baby is, dat is een heel fijn idee..
Sterkte!

Ik zit nu op 37+5 en gisteren is afgesproken dat ik aanstaande maandagavond bij 38+1 ingeleid ga worden. 
De reden is dat is zwangerschapsdiabetes heb en deze voor mijn gevoel niet onder controle heb. Ben erg bang dat de baby veel te groot wordt als het te lang gaat duren. 
Nu de afspraak staat begin ik opeens nogal te twijfelen.. Dit is in principe wel wat ik wilde maar zou het wel goed voor de baby zijn vraag ik me af?  Nou ja als het niet goed zou zijn, zou de gynaecoloog er niet akkoord mee gaan toch? 
Ben dus nu allemaal dingen aan het verzinnen waardoor ik het beter niet kan doen maar de baby zal er sowieso binnen nu en 4 weken uit zijn dus dan kan ik er maar beter van af zijn toch? Ben eerlijk gezegd gewoon doodsbang voor alles wat komen gaat.. de zware bevalling en ook de hele periode erna.. kan me het leven als een moeder gewoon nog helemaal niet voorstellen.. je zou toch zeggen dat ik dat beeld nu inmiddels wel al voor me heb ?
Pfff hormonen hormonen.. gaat ff niet zo lekker in mijn hoofd dus. 
Terwijl het lichamelijk allemaal nog best goed gaat.. ook met de baby schijnt het nog allemaal goed te gaan.. voel alleen wat minder beweging.. maar morgen nog een ctg gelukkig ?

Oooh neusje, wat spannend joh!!! 
Het verbaast mij dat ze het al toestaan om zo vroeg in te leiden. Meestal toch pas vanaf 39 weken als je zw.diabetes zonder insuline hebt? 
Ik begrijp je twijfel heel goed maar idd de gynaecoloog zal het anders echt niet goedkeuren. 
Ik herken je onwijs in je angst die opeens naar bovenkomt....ik heb dat ook... Eerst kon het bij mij niet snel genoeg gaan en nu het einde van de zwangerschap in zicht is wordt ik ook bang voor de bevalling maar ook om daarna een baby te hebben...een gek idee opeens terwijl dat juist de bedoeling was haha. 
Het zal er ongetwijfeld bij horen die gevoelens...hoop ik haha
Ik was vanochtend bij gynaecoloog en hij vertelde dat de schatting van gewicht er soms behoorlijk naast kan zitten... Nog een heel slap verhaal over dat hij twijfelt over in hoeverre zw.diabetes zonder medicatie nou echt slechte invloed zou kunnen hebben op de baby. Puntje bij paaltje mag ik over 2 weken terugkomen. Als ik dan niet al bevallen ben, dan zal hij een echo maken om te kijken hoe het met de baby gaat en beoordelen of het inleiden nodig is en maken we een concrete afspraak voor inleiden,a ik dat zou willen.  Is het niet nodig maar zit ik er doorheen dan mag ik ook een afspraak voor inleiden maken. 
Ik heb nog even tijd om af te wachten en ondertussen na te denken of ik ingeleid wil worden of niet... Moeilijk hoor. Hoop dat het natuurlijk uit zichzelf start... 

Hm Ja ik vind het ook wel apart dat hij het al gewoon ging inplannen toen ik (wel huilend) me zorgen maakte of de baby niet te groot is en omdat ik nog maar zo weinig voelde.. 
Had over dat hele inleiden nog niet eens zo goed nagedacht,  alleen wat over gelezen. Het schijnt allemaal geen pretje te zijn en de baby kan beter uit zichzelf komen natuurlijk. Maarja een gewone bevalling is ook geen pretje haha ?

Terug
Bovenaan