37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

@febuitgerekend Gefeliciteerd!!!!!??wat fijn dat het gelukt is en wat fijn dat je dr eindelijk vast kan houden.. ik ben zo jaloers!!!!!?
En dat is voor mij inderdaad het enige wat me nog een beetje op de been houdt.. het idee van; het is het allemaal dubbel en dwars waard. Ik kan echt niet wachten!!
Bij mij is het ondertussen nog rustig, te rustig helaas. Morgen wordt ik gestript,  en ik hoop zo dat het werkt..
@manon jij wordt morgen ingeleid toch? Dus voor jou wordt dit de laatste dagje zonder kindje waarschijnlijk ? druk aan de poets vandaag? ? ik wel in ieder geval.. voor het geval het strippen een groot succes wordt! 
Febuitgerekend geniet lekker van je kleine meisje. ?
En Manon geniet van je (hopelijk) laatste dagje met de baby in de buik.. wrijf er maar vaak overheen ?

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en wat fijn dat het allemaal zo goed is verlopen! Ja nu ook de nachten/bloedverlies etc... ? maar dat weegt niet op tegen jullie kleintje in je armen!! Hoe heet ze?

Ik hoop ook zo dat het voor jou lukt het strippen. Bij vriendinnen van mij heeft wel super goed geholpen. De ene dag gestript andere dag bevallen.... weet niet waarom het bij mij geen effect heeft.... 

Ik word morgen inderdaad ingeleid. Vandaag laatste dagje met 2 kids in huis. Daar geniet ik maar extra van vandaag. 
Succes mirandaas!
Xx

Succes morgen Manon!  
Onze dochter heet Noï!
ze doet het al super goed, heel tevreden. 
Miranda nog heel even! Succes ook alvast!

Mooie naam! ? echt fijn dat ze het zo goed doet!

Helaas is strippen bij mij niet gelukt, ik had niet voldoende ontsluiting. Dus ik moet nog even wachten. Woensdagmiddag gaan we het nog een keer proberen en anders vrijdag naar de gynaecoloog. Bij mij wordt het uiterlijk een valentijnskindje.

Succes vandaag Manon 

Manon zit jij nou tijdens je inleiding nog ff op het forum haha! 
Miranda jammer dat het niet gelukt is, beetje teleurgesteld wel denk ik? De laatste dagen van de zwangerschap gingen zo langzaam, en nu gaan de dagen hard, dag 4 alweer hier. 
Ik heb nu de volgende fase, stuwing.. pamela is er niks bij. Hopelijk trekt het snel weg want echt fit voel ik me hierdoor niet. 
Gelukkig spreek ik wel duidelijk met kraambezoek af, max half uurtje en 1 in de ochtend en 1 in de middag. En per dag bekijken hoe het gaat. Ik wil goed terug kunnen kijken op de kraam week en niet geleefd worden. En tot nu toe gaat dat aardig goed!
laat je even weten als je baby er is Manon, we zijn erg nieuwsgierig!

Hier aardig wat teleurstelling ja. Maar het is niet anders, knop omzetten en maar weer door ?
Ik hoor veel verhalen over stuwing Ja, dat moet erg vervelend zijn. 
Ik kan me voorstellen dat je voor de bevalling te veel tijd over hebt en na de bevalling alleen maar meer tijd wil hebben met die kleine!
Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Manon gaat! Of ze dr kleine al vast heeft ?

Terug
Bovenaan