37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Bekkeninstabiliteit lijkt mij inderdaad niet fijn! Dat mag ik gelukkig afkloppen dat ik daar geen last van heb. 
Iedereen succes met de laatste loodjes!! 

Xx

Hey, met onze eerste ben ik ingeleid bij 38.6 weken vanwege zwanerschapsvergiftiging. Ondanks dat ik het liever allemaal anders had gezien is dit me heel goed bevallen. In mijn geval kreeg ik een tabletje ingebracht om de baarmoedermond te laten verweken als ik me niet vergis (dit ergens aan het begin van de middag) en werd ik vanaf het einde van de middag (+/- 16.00) aan de weeënopwekkers gezet. Begin van de avond rond 6 a 7 uur begonnen de weeën echt wat heftiger te worden en kreeg ik vervolgens een weeënstorm. Deze  vond ik enorm heftig maar tegelijkertijd ging de ontsluiting toen ontzettend snel. Om 20 over 10 is ons ventje destijds geboren. In mijn geval ging het dus best snel nog vanaf het moment dat er besloten werd mij in te leiden. Ons ventje was dus en dikke week voor de 40weken zwangerschap geboren maar leek nergens kast van te hebben en was er ondanks dat het niet natuurlijk ging helemaal klaar voor :) 
nu 34.6 weken zwanger, ben erg benieuwd hoe het zal gaan op een natuurlijke manier en wat ik ervan kan verwachten. Grappig hoe toch ook een tweede kindje best spannend en nieuw ook kan zijn :) 

Hier precies hetzelfde. 
Ook bekkeninstabiliteit en bekkenpijn.
Ben al vanaf 15 weken bij huis.
Wel geprobeerd te werken nog maar lukte niet.
Nu 36.4 wkn zwanger. Loop onder behandeling van gyn.
Oomdat de kleine erg klein is. Wel op zijn lijn.
Maar houden ze alles in de gaten placentA werking enz.

Nu afgesproken met gyn dat ik max tot 41 wk ga doorlopen. Anders inleiding. 
Maar als het eerder niet meer lekker gaAt mocht ik het aangeven.

Maar het liefste had ze natuurlijk nog 39.3 wk van de zwangerschap.
Daarna inleiden mogelijk
Maar ze zei l

Misscgien stom maar fijn om jullie verhalen te lezen.
Moet zo naar de vk en hoop dat ze dan kan strippen. Ben bang dat het wel tegen valt omdat ik 'pas' 38.1 weken ben...
Merk gewoon dat mijn reserves opraken en met de dag lichamelijk achteruit ga. Merk ook dat ik zo in twee strijd zit. Voor mij is het echt klaar maar voor de baby is elke dag er weer 1 in de broedkamer? lastige keuze als je al 2 kids hebt rondlopen..... ?
Ben benieuwd wat ze gaat zeggen...

Ik hou jullie op de hoogte!

Praat erover inderdaad met de verloskundige, ik heb echt te weinig verstand van strippen enzo. Maar als je kindje nu al gaat komen met een beetje hulp dan komt het echt wel goed met die kleine hoor! De baby is al helemaal af.
Ik heb nu sinds zaterdag wat menstruatie achtig buikpijn wat doorstraalt naar mn rug, ik moet om 11uur naar de vk. Dus ben benieuwd wat ze erover zegt.
Bij elk krampje denk ik nu; ja zet door, zet door!!! En ben ik gewoon teleurgesteld als de pijn wegtrekt en lang wegblijft ? ik denk dat ik wel anders piep met echte weeën ?
Succes en laat ons weten hoe het was bij de vk.

Nou ik ben terug. Helaas zijn de krampjes en harde buiken die ik heb nog geen teken dat ik snel ga bevallen. Het kan nog wel 3 weken duren. Het is een teken dat mn lichaam aan het werk is en zich aan het voorbereiden is op de bevalling. 
Dus het blijft hier hopen dat het door gaat zetten!

Ik ben ook net terug vd verloskundige, ze kon nog niet strippen helaas.
Wel een afspraak voor donderdag om dit nogmaals te proberen. Ook gaat ze een intake gesprek voor het inleiden voor volgende week inplannen dus al met al weer afwachten.... 

Hier nog steeds aan het wachten..
De dagen duren lang, ik probeer iedereen om me heen die vrij is op de koffie te krijgen ?
Maarja er zitten helaas ook dagen bij dat ik haast niemand zie, en die dagen duren zo lang!!
Mn buik rommelt nog steeds, maar het zet niet door.
@manonvd vandaag dus weer een spannende dag voor je!? Laat even weten wat de vk gezegd heeft! Succes

Terug
Bovenaan