37.6 weken en zo klaar met de zwangerschap.

Hi. 
Hier ook een dag alleen. De kinderen blijven bij mijn ouders vandaag omdast ik het gewoon weg niet red in mijn eentje....
Moet morgen weer naar vk. Gisteren wel mijn slijmprop verloren en nu is het weer aan het rommelen. Bijj mijn zoontje duurde dit ook wel 2 weken dus ga nergens meer vanuit?
Ben zo benieuwd naar ons kleintje.... 
Ben je trouwens al klaar met al je voorbereidingen?
Is toch jammer dat we allebei nog niet aan het knuffelen zijn. ?
Heeft de verloskundige bij jou al geprobeerd te strippen?@mirandaas
Succes, hoop dat je snel je kindje in je armen hebt!!

Nee we hebben het nog niet over strippen gehad, ik ben nu 39,1 week zwanger. Dinsdag moet ik weer naar de vk.. ik hoop dat ie zich voor die tijd aandient ?
Mijn buik blijft borrelen, erg veel harde buiken, last van krampjes en steken in m'n rug... ik wil heeeel graag knuffelen dus zette het allemaal maar door!
De voorbereidingen zijn allemaal getroffen, wij zijn helemaal klaar voor die kleine knul. Ben jij er ook al helemaal klaar voor?
Wel fijn dat de kinderen naar je ouders kunnen. Ook al is het heel saai alleen! 

Hier is ook alles klaar. Wel zo'n fijn gevoel. Ik hoop ook zo voor jou dat de baby eerder komt dan volgende week.
Succes nog even!! 
X

Haha nee nog steeds niet! Gisterennacht wakker geworden van pijn, maar dat bleken mn darmen te zijn ?
Nog steeds af en toe een krampje in mijn buik en rug maar er zet nog steeds niks door.
Jij ook nog niks dus? 

Nee was het maar zo'n feest. Gisteren wel gestript en vannacht 2 uur lang regelmatige krampen maar daarna was het weer muisstil hier.... ?
Ben er gewoon zo klaar mee.... 
Nou succes nog even!!! X

Bij het strippen maken ze de vliezen van de baarmoedermond los met hun vingers. Je baarmoedermond moet dan wel verweekt zijn. Doordat ze dat doen komt er een hormoon vrij wat de bevalling op gang kan brengen. Er hoeft niets te gebeuren maar het kan helpen de bevalling op gang te helpen... het is niet echt een heel prettig gevoel maar persoonlijk vind ik het te doen. Andere hoor ik er wel eens over dat ze het veel pijn vinden doen. Ligt er denk ook een beetje aan hoeveel je je kan ontspannen. 
Het blijft dus afwachten.

Terug
Bovenaan