3de kindje deel 4

He Suus
Dat is fijn he een goede 20 weken echo daar was ik ook zoooo blij mee. Bij mij kon je ook niet om het geslacht heen ik zag het zelf ook gewoon maar ik vond dat ook prima want ik wilde graag weten wat het wordt dan kan ik me daarop instellen met alles. Ik had ook geen voorkeur dus dat scheelde weer. Dochter wilde wel een zusje maar mijn zoon een broertje maar nu zijn ze allebei heel erg blij. Mijn dochter geeft nu al aan die twee jongens wel aan te kunnen.

Nou geniet er maar van. Ik ga weer zuchten want mijn zoon slaap al de hele dag in mijn ribben dus ik ben best benauwd!

Liefs
Lies

Hoi Suus,

Wat fijn dat jullie zo hebben kunnen genieten van de echo! Inderdaad toch en opluchting als je te hren krijgt dat alles groeit en bloeit zoals het moet!

Zelf vanochtend een vlokkentest gehad. Eerst een uitgebreide echo waar het kleine frummel aan alle kanten gemeten en bekeken werd. De echo-arts zei dat het er allemaal perfect uitzag en zelf zwijmelden we natuurlijk helemaal weg toen het meneertje of mevrouwtje in zijn/haar oogjes wreef. Van kop tot stuit 4,6 cm maar zelfs de vingertjes kun je nu goed zien. Superzoet!

De ingreep zelf viel erg mee. Vandaag en morgen bedrust houden was het advies en daarna nog een weekje rustig aan. Heb wel een goed gevoel over de uitslag alhoewel tegen de tijd dat DE ENVELOP op de mat valt ik die waarschijnlijk met trillende, klamme handjes open zal scheuren....

Man legt me vandaag heerlijk in de watten met een gebakje, verse broodjes en potjes thee op bed....heerlijk!

Liefs, Chris

Fijn Chris, dat de vlokkentest meeviel. Wat geweldig dat als iets zo klein is dat dan alles al zo duidelijk te zien is. Laat je maar lekker verwennen en hoe lang moet je nou op die Envelop wachten.

Hier geen nieuws. Voel me goed, anders dan de vorige maand maar zoals ik heb gezegd luister ik niet naar mijn lichaam en wacht ik gewoon volgende week af. Ga weer verder met inpakken.

Gr. Debby

He chris

fijn dat het erop zit en natuurlijk spannend als de envelop valt maar goed aan de andere kant heb je wel zekerheid. Heerlijk broodjes en gebak dat wil ik ook! Het liefst een wit pistoletje met filet nog 4 dagen en dan mag het weer!

Suus wat zei jouw gyn woensdag?

Janien al aan het nieuwe ritme gewend.

Debstars ik heb nooit iets gevoeld voor mijn nod altijd pas een week erna dus afwachten is inderdaad het beste. Daarna was ik dan gelijk zo beroerd dan wist ik het wel!

Nou meiden ik ga weer op controle de laatste en dan maandag is het zover!

Liefs
Lies

christina wat fijn dat het is mee gevallen!!

nu nog hopen op een goede uitslag.

janien alles goed daar loppt het een beetje thuis?

lies alvast erg veel succes ik ga een weekendje weg morgen en we komen maandagavond pas terug bij deze dus alvast veel suuces en probeer nog even goed te relaxen!

groetjes

Hoi Chris,
Krijg je de uitslag gewoon in een envelop thuis?
????
Kunnen ze dat niet even netjes in het ziekenhuis melden wat de uitslag is?
Hoe lang moet je daar op wachten?
Groet,
Janien

Hoi Chris,

Gelukkig viel het allemaal mee en heb je je kleintje ook weer even kunnen bewonderen!
Hopelijk valt de uitslag ook goed mee. Hoe lang moet je daar nu op wachten?
Lijkt me idd wel erg spannend, maar je weet meteen wel zeker of alles in orde is!

Succes met wachten.
Groetjes Suus

Hoi Lies,

Lief dat je er naar vraagt!
Nou, de gyn viel erg tegen. Heb niet echt het gevoel dat er goed naar me geluisterd is, maar misschien ben ik ook niet helemaal duidelijk genoeg geweest.
Was niet mijn eigen gyn dit keer. Ze hebben namelijk iets nieuws in ons ziekenhuis.
Als je wordt doorverwezen, dan kom je eerst bij een verpleegkundige die je anamnese afneemt en dit meteen in de computer noteert. Scheelt wel, want dan is een anamnese voor opname niet meer nodig.
Daarna krijg je nog even een gyn te zien. En dat is precies wat er gebeurde. Even te zien.
Verpleegkundige had mijn bloeddruk opgenomen. 145/95 was die. Ik heb ook duidelijk verteld dat ik hoofdpijn heb en de hele dag weer zo misselijk ben aan haar. Ik nam aan dat de gyn mijn gegevens even had doorgenomen, maar volgens mij is dat niet zo geweest.
Hij was niet onder de indruk van mijn bloeddruk en vind het pas nodig mijn bloeddruk te behandelen bij een onderdruk van 100 of hoger.
Nou lekker dan!
Ik heb nog verteld wat mijn gyn tegen mij had gezegd voordat ik zwanger was, maar hij wilde het zo. Heeft wel een labformulier meegegeven en gezegd dat ik voor over 3 weken een afspraak moest maken. Nu houd ik zelf mijn bloeddruk ook wel bij, dus wat dat betreft vind ik dat niet zo erg, maar juist omdat ik me zo ellendig voel, maakt dat ik me toch wel wat zorgen maak.
Heb dus gewoon gisteren al bloed laten prikken en wacht nu tot maandag af. Blijf ik me zo voelen en blijft mijn bloeddruk hoog, dan bel ik gewoon of ik niet eerder kan komen. Heb nu wel een afspraak bij mijn eigen gyn gemaakt.
Heb het uiteindelijk niet meer over de omeprazol gehad. Was zo overdonderd dat ik dat gewoon ben vergeten. Dus houd het nu nog maar even bij de rennies......... zucht!
Hoop nu dus maar dat mijn leverfuncties nog normaal zijn. Ben immers pas 21w2d, dus moet nog wel een poosje.

Hoe gaat het met jou?
De 19de is nu bijna he! Nog 3 daagjes!
Tenzij je van het weekend gaat bevallen natuurlijk!
Mijn schoonzusje is nu 41w1d en hoopt ook van het weekend te bevallen (is vandaag gestript en had 3cm ontsluiting) en anders gaan ze maandag inleiding afspreken. Straks bevallen jullie nog op dezelfde dag! ;-)

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan