3de kindje deel 4

He Suus wat is dit voor een verhaal en dan die bloeddruk, niet onder de indruk? Nou ja zeg dan zit je er toch helemaal doorheen.
Weet je je kunt ook gewoon bellen met die poli en dit verhaal vertellen en zeggen dat je hier niet gerust op bent, dat doe ik ook steeds als er wat is. Gewoon lekker naar een ander en voor die omeprazol gaan (kan je ook via de huisarts doen hoor want die schrijven het gewoon voor bij mij en dan heb je heel die gyn niet nodig) Ik heb nu ruim 2 cm ontsluiting dus het kan ingeleid worden dat moest ook nog maar kunnen. Ja nog 3 nachten het wachten valt me zwaar.

Maar een ander punt wat me heel zwaar valt is dat de behandelingen van mijn schoonmoeder niet aanslaan en dat maakt de prognose voor haar wel een stuk ongunstiger en dat baart me erg veel zorgen. Ben mijn eigen moeder verloren toen ik 20 weken zwanger was en moet er niet aan denken mijn schoonmoeder ook nog eens binnen een paar jaar te verliezen. Ze is pas 62 veel te jong!

Nou jij succes en de rest ook allemaal veel succes!

Liefs
Lies

Sterkte
Lies

He Lies,
2 cm ontsluiting?
Jou kleine is er dus ook bijna.
Ik duim voor je!
Groet,
Janien

Lies,
Alhoewel we elkaar en de baby's nooit zullen zien voelt het toch wel een beetje alsof er een vriendin van me aan het bevallen is.
Raar eigenlijk.
Janien

Lies,
Alhoewel we elkaar en de baby's nooit zullen zien voelt het toch wel een beetje alsof er een vriendin van me aan het bevallen is.
Raar eigenlijk.
Janien

He Janien
Nou ben net de slijmprop ook nog verloren zal toch niet zo zijn dat dit weekend komt terwijl ik maandag op de lijst sta? Vooralsnog ga ik maar ervan uit dat ik maandag pas echt ga starten! Moet me al om 7.00 melden!

Dit is zo bizar jullie weten beter wat er speelt in mijn zwangere bestaan dan mijn eigen vrienden en familie. Dat is inderdaad heel gek en het meeleven van en met iedereen is echt heel bijzonder vind ik!

Liefs
Lies

Lies,
Ik had van het weekend logees.
Kon dus niet even koekeloeren op het forum.
Slijmprop ook al verloren....
Waarschijnlijk heb jij je kindje nu al of ben je nog druk bezig.
We horen het wel.
Groet,
Janien

He Loes en de rest,
Hier loopt alles prima.
We zitten met de voedingen op 1 x per 4 uur.
Erg veel langer trekt het dametje het ook nog niet.
Ik hoop dat ze binnenkort de nachten iets langer maakt voor ons.
Het zou fijn zijn als ze over een paar weken doorslaapt.
Mijn nacht is van 20.00 uur tot 06.00 met de nachtvoeding.
Die van mijn man van 00.00 uur tot 07.00 uur.
We zien elkaar dus even iets minder, maar een beetje rust is wel heeel belangrijk nu.
Vanochtend de wijkverpleegkundige thuis gehad.
Amarens weegt nu 3920 gram. (wel na een fles van 120).
Ze groeit dus goed.
Groet,
Janien

Hallo allemaal!

Ik zit weer op het werk, dus kan ik eindelijk weer even lekker op het forum!
Als alles goed gaat heb ik donderdag ook thuis weer internet!

Lies: wauw! jij bent er bijna!!! Waarschijnlijk heb je je kleintje al, als je dit leest.......zo niet, dan wens ik je heel veel succes.
Ik heb ook het idee dat ik er een stel vriendinnen bij heb!!!! Het voelt zo vertrouwd! Ik kan dingen aan jullie kwijt, die mijn eigen vrienden niet te horen krijgen!

Janien: zo te horen loopt het lekker bij jou! Tja, die slapeloze nachten.....ik ga er maar vanuit dat we weer een zwaar jaar tegenmoet gaan. Mijn twee oudsten waren geen al te beste slapers. Mijn dochters heeft 9 maanden lang alleen maar gehuild!!!! Dag en nacht!!! Sliep alleen maar op je arm!!!! (bleek later een beklemming te hebben!)
Mijn zoon sliep pas door met anderhalf jaar!!!!!
Ik ga nu dus maar uit van het ergste, kan het alleen maar meevallen!!!!
Ik vraag me af of het met borst of fles te maken heeft. Ik heb het idee dat kinderen die borstvoeding krijgen langer `s nachts komen voor een voeding! Hoe is jullie ervaring hiermee? Of is dat bij mij gewoon toeval?

Waar kiezen jullie overigens voor? Ik ben helemaal voor borstvoeding, maar in mijn vriendenkring heb ik het idee dat ik een beetje een vreemde eend in de bijt ben....iedereen lijkt voor de fles te kiezen....

Zo, ik ga weer werken!
Lies, ik denk aan je hoor!!!! Laat aub. gauw wat weten....woensdag heb ik vrij en dan moet ik weer zolang wachten!!!!hahaha

Ben trouwens aan mijn laatste werkweek begonnen!!! JIPPIE!!!!
Ben echt toe aan verlof, mede omdat ik een griepje begin te krijgen....ik hoest me helemaal gek! Ben soms bang dat ik door zo een mega hoestbui straks spontaan weeën krijg!!!hahaha

Groetjes Estelle

Terug
Bovenaan