3de kindje deel 4

Hoi Estelle,

Fijn dat het met de kleine meid zo goed gaat. Lekker he, zo'n druktemaker in je buik?!?
Prettig dat de cardioloog zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat het na de zwangerschap waarschijnlijk weer wat beter zal gaan. Is natuurlijk niet niks, een hartprobleem.

Groetjes Suus

He Greet,
Ik heb die bruistabletten ook gedronken. (roestwater)
In het begin viel de smaak nog wel mee, maar na een aantal weken ging het me al meer tegen staan. Bleehh.
Mijn Hb is wel met 0,1 per week gestegen. Mag ze nu laten staan.
Gr. Janien

Estelle, wat leuk dat je vriendin gaat trouwen. Het blijft toch bijzonder, zo'n dag. Zeker als jouw kindjes mee mogen helpen.

Mag je wel natuurlijk bevallen als je hart bij de klep verder vernauwd?

Suus: herkenbaar verhaal. DIt is ook voor ons de laatste en dat vind ik helemaal prima wat klachten betreft. Aan de andere kant gaat deze zwangerschap bij mij vele beter dan de andere 2. Je kunt het toch niet helemaal voorspellen. Maar ook ik moet wel heel erg opletten want anders krijg ik wel bekkenklachten.

Janien: ik heb die bruistabletten bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en ik vind ze eerlijk gezegd best lekker. Ik hoop alleen wel dat ze wat doen, want 6,1 is wel vrij laag. Hoewel ik me verder redelijk goed voel.

Hier verder even heel ander nieuws: mijn man heeft een andere baan en komt nu, net als ik, gewoon in onze eigen stad te werken. Hij, en ik trouwens ook, is er zo ontzettend blij mee. Het is zoveel makkelijker als je beide op het fietsje naar je werk kunt en de kids op tijd kunt ophalen. Helemaal leuk.

hoi suus,

kids van 5 zijn zo bijdehand,krijgt de ingewikkeldste vragen thuis.
dit verhaal heb ik al eerder gehoord.zijde ze ook gaat nooit de 20 weken redden want het kindje is niet goed.na onderzoek,vruchtwaterpunctie etc bleek dat ze een fout hadden gemaakt met opmeten.
kind is kern gezond.ze is nu bijna uitgerekend.
je denkt altijd van we doen het zo,maar volgens mij loopt het altijd anders.
ik denk dat het vanzelf wel tijd komt van nu vertellen!!

swiepie: dat is lekker dat jullie allebij dichtbij gaan werken.kan vertellen dat het heerlijk is.ik zat maar 5km verder op en nu nog geen 2 min fietsen,
vooral dat ik regelmatig na 23 uur over straat moet en op vrijdag met fiets moet.is dit geweldig.

gr marjan

hoi allemaal,

hier even een kort berichtje van mij ik heb vanmiddag een goede echo gehad hrt was erg beweegelijk en alles voor ze zover kunnen zien zat erop eraan.

zo fijn dat je nu bevestiging hebt dat er echt wat zit ook de zwangerschapsduur kwam overeen

dooeeii

hoi loes,
wat leuk voor jullie.
stukje spanning is nu weg.
gr marjan

Gefeliciteerd Loes! Wat heerlijk he!
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Vrijdag een pretecho laten doen.
Ik vond het zo lang wachten op de 20 weken echo en wilde de kleine zo graag weer eens zien! Ik kon niet meer wachten ;-)
Dus op voor een pretecho.
Wat een mooie plaatjes heeft dat weer opgeleverd zeg! Heerlijk! Die kleine lag heerlijk te woelen in mijn buik. En op een gegeven moment had hij (ja je leest het goed, het wordt een jochie) zijn duimpje in zijn mond. Zo schattig!!!
Onze dochter was even flink teleurgesteld, maar de volgende ochtend was ze er alweer overheen gelukkig.
En onze zoon liep zo trots als een pauw! Die vind het helemaal geweldig dat hij een broer krijgt ;-)
Heerlijk hoor!!!
Daarnaast ook geen onbelangrijk detail, het zag er voor nu ook weer prima uit! Geen gekke dingen te zien. Dat is ook altijd erg fijn om te horen (ze maken daar ook medische echo's).

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan