3de kindje deel 4

Hoi Suus
Ik lees mijn eigen verhaal ik heb ook een dochter en een zoon en mijn dochter wilde een zusje en mijn zoon (snapt er niets van maar ik kan wel bedenken) dat hij een broertje wilde.
Mijn dochter heeft zich er gelijk overheen gezet en zei daarna heel erg trots, mama die twee jongens kan ik wel aan want ik ben de grote zus!
Nu is ze helemaal op een broertje ingesteld. Mij maakte het niet uit ik vond de gezondheid gewoon zo belangrijk zeker op mijn 39 jarige leeftijd.
Fijn gevoel Suus dat alles goed is!

Liefs
Lies

Hoi Lies,

Ja grappig is dat he!
Wel grappig dat het bij jullie ook zo gegaan is.
Ik was er een beetje bang voor dat de teleurstelling nog wel even zou duren, maar nee hoor.
De volgende ochtend kwam ze bij ons in bed liggen, want ze wilde met mij knuffelen, want ze houdt zo van mij 'en van de baby mama'.
Ze is wel blij dat ze nu weet wat het wordt zegt ze.
En ze wil graag helpen met de verzorging en met haar nieuwe broertje knuffelen als hij er is ;-)
Heerlijk!

Ik had zelf ook absoluut geen voorkeur. En ben ook blij dat het er weer goed uitzag.
Nu nog wel spannend over 3 weken de 20 weken echo. Dan weten we nog zekerder dat het er goed uitziet, want nu was het hartje natuurlijk nog te klein om daar goed naar te kijken enz.

Liefs Suus

Fijn Loes, dat je een goede echo had. Nu kan je lekker genieten.
Leuk Suus weer een knulletje erbij. Maakt inderdaad niet uit wat het is als het maar gezond is. Goh, je gaat alweer naar de 20 weken-echo toe. Wat gaat dat toch snel.
Fijn dat er allemaal goed en vrolijk nieuws hier is. Dat maakt mij ook wat vrolijker en krijg hierdoor ook weer iets meer vertrouwen in het ooit zwanger worden.

Gr. Debby

Hallo lieve meiden,

Het was even zoeken dacht dat jullie verdwenen waren.... Maar nee gelukkig niet ik moet ook gewoon vaker tikken en effe kijken..
Was het allemaal maar zo "effe" makkelijk, maar aangezien ik zo'n 2 wk geleden weer in het ziekenhuis heb gelegen omdat ik weer geen eten binnenhield en super misselijk was moest ik helaas weer blijven.....
Na een aantal onderzoekjes(ze dacten dat ik zwanger was) hebben ze een gastroscopie gedaan (maagonderzoek) erg prettig maar niet heus haha bleek dat mijn maag erg geirriteerd was vandaar die klachten....dus medicijnen gehad en gelukkig gaat het nu beter, alleen bleef mijn menstruatie weg en omdat ik al het vertrouwen in mijn lichaam verloren was besloot mijn chirurg me door te verwijzen naar de Gyn.. daar moest ik 8 sept heen bloedgeprikt en moest de 16e weer terug komen..
Hij zei toen dat mijn eisprong wel geweest was en maakte een echo, hij zei verder niks en moest weer bloedprikken en afgelopen vrijdag terug komen. Ik zei nog mocht ik gaan menstrueren dan bel ik wel af maar nee ik moest terugkomen, dus vrijdag na anderhalf uur uitloop mochten we naar binnen en hij vroeg hoe gaat het? Ik zei niet lekker ik voel me zo lamlendig en gelukkig was mijn mannetje mee omdat ik me zo rot voelde, toen zei de gyn ja dat kan kloppen want je Hcg is enorm omhoog gegaan, ik nog ja en wat betekent dat ???
Nou zei de beste man jullie zijn zwanger........ we wisten niet wat we hoorden want ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat ik misschien vervroegd in de overgang zou zijn door alle operatie's... Nou meiden ik kan het nog niet bevatten we zijn rond de 5wk en als alles goed gaat 18mei uitgerekend.. Ik moet morgen weer kijken of ukkie weer gegroeid is en woensdag weer, dus ik word voorlopig goed in de gaten gehouden...

We zijn echt superblij hoor, het was alleen erg schrikken..
Me lichaam zal het wel zwaar krijgen maar we gaan ervoor...

@Estelle jemig meid ben je al zover wat gaat het toch snel, en wat was dat schrikken over je hart.. Ik hoop dat het allemaal meevalt straks... sucses meid hou je in de gaten

Is er al iemand bevallen???

Ik moet alles even goed teruglezen en probeer op jullie allemaal even te reageren..

Liefs Jolanda

Jolanda,
wat leuk dat jij er ook weer bent. En wat een geweldig nieuws!!!!!
Jeetje, ik dacht dat je 3 mnd moest wachten door de operaties....super hoor!
Ook wel spannend,lijkt mij....
Korte update van mij voor jou (weet niet wat je als laatste hebt meegekregen). 2e mk was kindje met Down, bleek na chromosoomonderzoek. Nu 2 mnd na curettage nog geen normale menstruatie gehad, alleen wat bruinverlies. Ben bang voor verklevingen. Sinds 2 dagen aan de hormoonpillen om de boel op te wekken. Die moet ik 10 dgn slikken en dan moet er een ongi komen. Zo niet dan volgt verder onderzoek....:-((((

Liefs,
Edith

Jolanda, van harte gefeliciteerd! Na zoveel ellende eindelijk goed nieuws voor jou!
Edith heb jij last van de pillen of gaat dat verder wel goed?
Suus kinderen schakelen gelukkig snel, ik was ook bang dat ze heel erg teleurgesteld zou zijn maar dat was zo over. Uiteindelijk is het een baby en daar gaat het toch om.
Swiepie hoe gaat het met jou? En Janien voor jou echt de laatste loodjes.
Ik moet nog 4 weken maar weet niet hoe ik ze door moet komen. Ben elke nacht beneden ziek, moe, zwaar, geen lucht, echt waardeloos en ik herken dit totaal niet van die andere twee kinderen.Ik tel de dagen maar dat is eigenlijk ook weer niet goed want dan gaat het nog langzamer!
Succes allemaal
Lies

Hoi Jolanda,

GEFELICITEERD!!

Geweldig zeg. Weer 1 zwanger...

Wel rot dat je je niet goed voelt.
Ik zou zeggen, pas goed op jezelf de komende tijd.

Even een update hier: Ik ben vandaag 37 weken en 4 dagen.
De laatste loodjes zijn aangebroken.
De baby is ingedaald. Dat drukt erg op mijn schaambeen.
Verder alles nog rustig.

Groet,

Janien

hoi jolanda,
dat is pas goed gesprek geweest.
gefeliciteerd met je zwangerschap.
hoop dat je deze nog beter nieuws krijgt.
gr marjan

Terug
Bovenaan