Hallo lieve meiden,
Het was even zoeken dacht dat jullie verdwenen waren.... Maar nee gelukkig niet ik moet ook gewoon vaker tikken en effe kijken..
Was het allemaal maar zo "effe" makkelijk, maar aangezien ik zo'n 2 wk geleden weer in het ziekenhuis heb gelegen omdat ik weer geen eten binnenhield en super misselijk was moest ik helaas weer blijven.....
Na een aantal onderzoekjes(ze dacten dat ik zwanger was) hebben ze een gastroscopie gedaan (maagonderzoek) erg prettig maar niet heus haha bleek dat mijn maag erg geirriteerd was vandaar die klachten....dus medicijnen gehad en gelukkig gaat het nu beter, alleen bleef mijn menstruatie weg en omdat ik al het vertrouwen in mijn lichaam verloren was besloot mijn chirurg me door te verwijzen naar de Gyn.. daar moest ik 8 sept heen bloedgeprikt en moest de 16e weer terug komen..
Hij zei toen dat mijn eisprong wel geweest was en maakte een echo, hij zei verder niks en moest weer bloedprikken en afgelopen vrijdag terug komen. Ik zei nog mocht ik gaan menstrueren dan bel ik wel af maar nee ik moest terugkomen, dus vrijdag na anderhalf uur uitloop mochten we naar binnen en hij vroeg hoe gaat het? Ik zei niet lekker ik voel me zo lamlendig en gelukkig was mijn mannetje mee omdat ik me zo rot voelde, toen zei de gyn ja dat kan kloppen want je Hcg is enorm omhoog gegaan, ik nog ja en wat betekent dat ???
Nou zei de beste man jullie zijn zwanger........ we wisten niet wat we hoorden want ik was er eigenlijk een beetje vanuit gegaan dat ik misschien vervroegd in de overgang zou zijn door alle operatie's... Nou meiden ik kan het nog niet bevatten we zijn rond de 5wk en als alles goed gaat 18mei uitgerekend.. Ik moet morgen weer kijken of ukkie weer gegroeid is en woensdag weer, dus ik word voorlopig goed in de gaten gehouden...
We zijn echt superblij hoor, het was alleen erg schrikken..
Me lichaam zal het wel zwaar krijgen maar we gaan ervoor...
@Estelle jemig meid ben je al zover wat gaat het toch snel, en wat was dat schrikken over je hart.. Ik hoop dat het allemaal meevalt straks... sucses meid hou je in de gaten
Is er al iemand bevallen???
Ik moet alles even goed teruglezen en probeer op jullie allemaal even te reageren..
Liefs Jolanda