3e kindje

Hoi allemaal,
ja, ik heb 2 kindjes 1augustus en 10 augustus en was van alle2 10 dagen over tijd, dus als het de volgende ronde raak zou zijn zou je rond 19 juli uitkomen + 10 dagen is toch weer aardig in de richting van augustus...
ik zeg dát maar niet tegen mijn man want dan slaan we zéker nóg een ronde over.
het is voor de kinderen idd niet zo heel leuk zo midden in de vakantie tijd maar over het algemeen zijn de meeste mensen er dan wel weer en een eventueel kinderpartijtje doen we gewoon eerder.

kus; san

Ruma, hoe gaat ie bij jou??????????? gaan we nog gelijk op?

Hoihoi,

Sanniebal: Geweldig!!!! Ik ben echt blij voor je!! En wie weet bij je volgende cyclus, zitten we ongeveer gelijk. Bij cyclus van 41 dagen zou ik nl. uitgerekend zijn op 12 juli! Dus dan zouden we zeker nog hopelijk samen zwanger kunnen zijn. Ik duim voor ons allebei. Wat was precies de reden dat hij (gelukkig) zo snel weer overstag ging? Had hij even last van koudwatervrees? Maakt ook niet uit, hij wil en dat is het voornaamste!!! Dus de liefde is weer terug.

Reggie: We hebben onze kids niets over een eventueel broertje of zusje vertelt, want dan gaat de oudste overal vertellen dat hij een broer/zus gaat krijgen. Dat doet hij nu ook al eens, vertelt dan aan de mensen dat hij een zusje krijgt..... Zie je de mensen naar mijn buik kijken met zo'n blik van: Oh, die vertellen het ook al vroeg en ze weten ook al dat ze een meid krijgen. Daarbij ook niet zo'n strak plan naar mijn moeder toe, want zij is er zo fel op tegen, dat ze nog niet eens weet dat we voor de derde gaan. Dat vind ik ook heel erg, want voor de rest kunnen we het heel goed met elkaar vinden. Ik wil graag de eerste maanden stilletjes genieten. Gelukkig vinden mijn vader (mijn ouders zijn gescheiden) en mijn schoonmoeder het wel leuk als er nog een derde zou komen. We hebben het echter in het midden gelaten of die er ook echt komt.

RW: hoe is het met jou? Al ongi geworden?

Zo, ik krijg zometeen bezoek en moet nog wat opruimen.

Liefs en dikke kus!

Ruma

hoi Sanniebal Ruma en Reggie.

Toppie Sanniebal dat je je droom weer kunt gaan voortzetten.
Een hele geruststelling denk ik he! Samen maar goed praten, en zekerheid krijgen nu!
Niet over een poosje weer zo'n dip.

Ruma, hoi
Ik ben inderdaad woensdag, op dag 37 ongi geworden.
Joepie..Hoop dat cyclus weer snel wat korter word. Weet dus deze maand niet wanneer ik overtijd zou zijn..
Spannend, maar eerst weer aan de klus he.
We gaan uit van 29 dg.

Reggie,
wij hadden het onze kids niet verteld, dat we nog een derde willen.
Echter na de miskraam van nu zes weken geleden, weet iedereen dat we die wens nog hebben en ws in uitvoering gaan  brengen..haha
Wel raar want nu verwachten ze het nog wel allemaal, daarvoor nl niet!
dus nu is het een kwestie van tijd en afwachten wanneer het weer raak zal/mag zijn.

Verder alles goed met mij hoor!
en jullie nog nieuws?

Mijn nieuwe nod staat op 2 november..hoop zo de laatste..en wat duurt het nog lang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs R

Hoi allemaal,

Mooi RW; dat je ongi is gekomen. Nu kun je toch weer verder gaan kijken. Dag 37 vind ik niet eens zo gek eigenlijk.
En tja, wat duren die cycli lang hè als je er op zit te wachten.
Nou hopelijk voor jou hoef je niet zo lang te wachten. Ik duim voor je.

Groetjes,

M3

Hoi allemaal,

Zitten jullie allemaal weg te dromen bij de gedachte dat er toch nog een kindje (hopelijk) eraan komt? Er is dus niets te doen hier!!! Maar even verandering in brengen. We stonden al op pagina 4!!

Sanniebal: als ik het goed heb, komt je NOD er bijna weer aan, of niet? En dan kun je eens eindelijk er vol tegenaan!!

RW: wij hebben ongeveer tegelijkertijd onze NOd. Bij 41 dagen, zit ik op 1 november.... en dat is nog zo heel erg ver weg...........

Vanochtend nog bij de dokter geweest voor mijn uitstrijkje (hiephoi, 35 jaar..)  en heb dus ook gezegd dat ik gestopt was met de pil. Ze vroeg hoe de cyclus was en op mijn antwoord zei ze dat het nog even kan duren eer ik weer enigszins regelmatig ongi wordt, maar gezien het feit dat ik toch 2 kids heb, betekent het wel dat ik toch ws. elke keer een goede eisprong heb. Verder heb ik er nu ook niet zo heel veel problemen mee. Ik heb voor mezelf nu een termijn gesteld waarbinnen ik zwanger mag worden en als het niet lukt: helaas, dan geniet ik  mijn zegeningen die ik heb. Zelf wil ik tot eind 2007 proberen, mocht het dan pas  raak zijn, word ik namelijk  37 als de baby wordt geboren. Dat is voor mij een einddatum, dan zijn de andere 2 ruim 6 en 4.

Zo, misschien schrijf ik morgen nog en dan meld ik me af voor een week! We vertrekken vrijdag voor een weekje naar Emmen (landal Parc Sandur). Hier begint de herfstvakantie en dan nog even  met z'n 4-en genieten en papa en mama ook met z'n tweetjes.

Liefs,

Ruma  

Hoi Ruma,
Wij hebben ook vrijdag herfstvakantie.
Lekker even een weekje relaxen.
Ik moet alleen de do dag werken, aangezien er veel mensen vrij wilden.
Volgende week ook klusweek..lekker als je weg bent dus.
Mijn vriend is veel weg voor werk momenteel.
Nu ook weer drie dagen, dus hoop dat klusweek niet ook zo verloopt want
alleen in bed schiet het niet op..haha
Vandaag de jongste zijn laatste prik gehad..viel reuze mee.
Wel last van zijn beentje vanmiddag.
Dochter moest weer zwemmen, maar vind het reuze eng vertelde de juf..het was kijkles nl..Ze durft ook niet in het diepe te springen..sneu voor haar.
Proberen nu in het weekend ook te gaan oefenen..
Ze heeft gewoon weinig vertrouwen in de juf nog geloof ik..
Verder loopt het lekker, alleen op het werk weeer gedoe. Vaste collega word overgeplaatst, wilde ze graag, maar voor mij weer balen. Ze heeft relatie verbroken, en wilde liever dichter bij huis werken..
Te begrijpen, maar toch.
Dit weekend lekker dagje samen weg,en kids naar oma.
Zondag op kraamvisite, bij goede vriendin. die was 29/9 uitgerekend en pas 9/10 bevallen. Van een vast prachtige dochter, van maar liefst....4600 gram!!!
Heb er erg veel zin in, om ze te zien.
Nou, ik wens je een lekker weekje toe, en hoop op nog meer mooi weer hoor.

Sanniebal, hoe is het?
Alles weer oke?
Hoop van wel..En binnenkort ook weer aan de slag dus?

M3, jij ook al bijna  vakantie??
In iedergeval alvast een fijne week verder, en tot later. in het weekend weer ofzo.

allemaal liefs van R

Hallo meides,
Nee alles is hier helemaal niet oké, we zitten in een hele diepe dip en het woord scheiden is ook al gevallen...
ik hou echt van hem maar me tot 4!! x toe teleurstellen, weer een ja en toen toch maar weer een nee, dat gaat sanniebal niet trekken, ik voel me zo verschrikkelijk bedondert!
zo, dat was van afgelopen weekend.

nu zijn we sinds dinsdag/woensdag toch weer aan het praten én luisteren dus wie weet... ik wil hem niet kwijt en hij mij niet maar ik heb wel gezegt dat ik het niet in mijn eentje gezellig kan maken en gelukkig gaf hij toe dat ie wel héél vaak sjaggo is dus hij gaat zijn leven beteren, we zullen zien...
hij vroeg me wel waarom ik nog een kindje met hem wil (want ik vind hem toch lui, sjaggo, een lul enz enz.)   maar dat is niet zo moeilijk, omdat ik van hem hou natuurlijk!   (als hij een beetje bijdraait natuurlijk).
werd ik opeens 4 dagen eerder ongi. zondag de 8e ipv donderdag de 12e!!
we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen.
ik doe het een beetje rustig aan op deze site maar tot binnenkort.

fijne vakantie meiden, jullie hebben mooi weer.
XX san.

Hoi Sanniebal,
Bedoel je met dit laatste berichtje nou echt dat het na de ''ja'' van laatst, ook weer nee werd????
Jeempie, wat een situatie.
Gelukkig is het houden van oke..ja toch.
Het blijft lastig, en weet ook niet wat ik erop moet zeggen.Ik hoop echt dat je er samen uitkomt, en dan ook definitief zeg maar..
Scheiden is ook zowat he!! Maargoed, het kan raar lopen..

Gelukkig was het bij ons zo, dat ik... stiekem.. best nog een derde wilde, maar manlief dat niet echt door had.
En toen het onderwerp toevallig even ter sprake kwam in februari ofzo...was hij degene die zei..laten we dan niet langer wachten..
Wilde meteen aan de slag..haha   Ook door leeftijdsverschil van de kids, en eigen leeftijd..
Ik wilde pas in april stoppen, dat was ook goed.
Ook echt teleurgesteld in augustus, en nu dus bijna weer klusweek..haha
Hij zit alleen veel met zijn werk, dus soms nachten niet thuis..minder nu.

Sanniebal, het gaat je goed..Sterkte met alles.
Hoop je nog wel weer te zien hier!!
Liefs R

Terug
Bovenaan