3e kindje

Hej Sanniebal,

Ben kapot: veel te lang doorgewerkt en dan haasten: de oudste van de BSO afhalen, de jongste van het kdv, snel snel koken, eten, naar bad en naar bed en dan even tijd voor mama.

Gisteren nog goed geklust, voel nu wat vage buikpijn dus ws. komt mijn eitje eraan. Zal me inschrijven op de NOD-lijst.

Knip ze en tot morgen?

Liefs, Ruma

Eergisteren laatste bericht hier...Dat kan niet he!! hahaha
Hoe gaat het inmiddels?
Ik voel me best oke, alleen in mijn hoofd kan ik het nog moeilijk los laten.
Zit soms gewoon te dagdromen, of ben even helemaal ergens anders met mijn gedachten..Zal wel normaal zijn denk ik..Ook flinke hoofdpijn..
Groet, en tot later R

Hej lieve RW,

Kan ik me best voorstellen dat je nog veel dagdroomt. Dat doe ik nu ook al, laat staan als je een kindje in je buik hebt gehad. Kan me zo voorstellen dat je je dan vanalles afvraagt. Lijkt me ook goed voor het verwerken. Willen jullie nu direct weer ervoor gaan of toch  een paar maanden wachten? Moeilijke beslissing. Ben wel blij dat het nu weer wat beter gaat met je (op je hoofdpijn na). In ieder geval nog een digiknuffel van mij.

Sanniebal: laat je man los en kom uit je bed!! Hij wil graag op vakantie (haha), moet zeker bijkomen, of niet? Wanneer gaat hij? Ben je dan helemaal in je uppie met je kids, of komt je moeder nog? 10 Dagen is wel lang, maar desto leuker de thuiskomst.

Groetjes, Ruma

Goedemorgen Ruma,
Ja hij is weg, gisteravond om 9 uur reden ze weg, vandaag tussen 12 en 14 uur zullen ze aankomen.
zéér slecht geslapen, onrustig want je weet dat de 2 belangrijkste mannen in m'n leven op de weg zitten, als straks de telefoon gaat met 'we zijn er en alles is goed gegaan' ben ik ook weer een stuk rustiger.
ik ben samen met m'n jongentjes en af en toe komt oma even langs (oppassen) maar ze blijft niet slapen ofzo de eigenwijs.
we hebben trouwens niet de liefde bedreven helaas, ik had de hele dag gewerkt dus was laat thuis, jongens naar bed de laatste dingetjes inpakken en dan is het opeens 9 uur.
woensdag  wel gevreeen dus hopenlijk doen de zaadjes goed hun best want gister was naar berekening de vruchtbaarste dag.     ze blijven toch tot 5 dagen rondzwemmen???
dus goede hoop hoor, de tijd zal het leren ik kan me er in ieder geval niet te druk over maken geen tijd.
m'n NOD is 15 sept. ongeveer gelijk met jou toch?
kuskus.

o ja, dat gesprek met mijn leidinggevende is prima verlopen, ik heb precies gezegt hoe ik er over dacht en daar moest ze even over nadenken, en de volgende dag (gisteren) kwam ze met een nieuwe indeling van mijn uren, precies zoals ik het wilde hebben, in ieder geval tot eind december en dan bekijken we de team situatie opnieuw.     hoihoihoi.

Hej Sanniebal,

Ik snap het goed hoor. Ik ga er vanuit dat hij goed is aangekomen. Ik vind het wel erg leuk dat hij met jouw vader op vakantie gaat! Hebben ze dezelfde hobby, ofzo? Gelukkig komt je moeder je ook nog een beetje helpen of gaat ze nu ook nog  dingen doen die ze niet zou doen als je vader er is? Ik heb gelukkig ook een goed kontakt met mijn ouders, maar ze zijn gescheiden, dus ze doen toch al altijd wat ze zelf willen.

Ben ook altijd erg ongerust als mijn man zonder mij de weg op moet (voor lange stukken dan).Hij heeft de neiging in slaap!!!  te vallen achter het stuur als hij moe is.....  Gisteren moest hij voor een begrafenis van zijn oom naar Frankrijk, gelukkig reden zijn broer en moeder nog mee want het was 3 uur enkele reis. Was ook erg blij toen hij op mijn werk belde dat hij weer veilig thuis was.

Wij proberen nu (heel gepland, wel minder....) om de twee dagen te vrijen. Voor mijn man weer een openbaring. Op de een of andere manier is de zin om te  vrijen na de tweede veel minder geworden bij mij. De arme schat heeft veel in te halen, dus stiekem hoopt hij dat we lang moeten oefenen!!!. Mijn NOD Ligt ergens tussen 12 september en 19 september. Bij een cyclus van 31 dagen (zoals de laatste keer) is het de 12e en bij de eerste cyclus was het 33 dagen (dus dan de 14e) en toen ik probeerde voor de tweede waren mijn cycli 35, 30 en vervolgens 38 dagen!!! Dus vandaar dat ik nog even doortrek tot 19 september. Ik ben zelf de 17e jarig (zucht, al 35), dus hopelijk ben ik dan al of ongesteld geworden of natuurlijk niet en duurt het nog 9 maanden.....
Volgend mij kunnen zaadjes wel erg lang overleven (zeker 2 dagen!). Zal in ieder geval heel erg voor je duimen. En anders gaan we toch gezellig weer naar de volgende ronde!

Fijn voor je dat je gesprek op het werk zxo goed is verlopen. Zo zie je maar dat een goed en eerlijk gesprek veel kan doen!! Ik heb gisteren ook mijn voortgangsgesprek op het werk gehad en dat ging ook wel erg goed. Moet nog wachten op een collega die maandag weer begint met werken en dan moeten er spijkers met koppen worden geslagen  voor een functie met meer verantwoordelijkheden en meer zelfstandigheid. Ben eens benieuwd!

Hej, veel liefs en een dikke !

Ruma

Hoi Ruma,
Ja ze zijn gelukkig goed aangekomen, om half 2 belde mijn man we zijn er , we zijn doodmoe er is een strakblauwe lucht en nu gaan we eerst even slapen.
nou dan kan je weer rustig je gang gaan zonder dat nare gevoel in je lijf.
Nee ze hebben niet dezelfde hobby maar kunnen het gelukkig heel goed met elkaar vinden (ook wel eens niet) en mijn man is heel erg gek op mijn vader, en mijn vader is gek op hem omdat hij goed voor mij is én natuurlijk de vader van zijn kleinkinderen.
Ze zijn niet zomaar op vakantie hoor, ze zijn naar croatie, daar komt m'n man vandaan dus hij gaat zijn familie en vrienden opzoeken en pap doet zijn eigen ding, dus veel samen maar ook veel apart 'n echte mannenvakantie.
ik had eigenlijk gehoopt dat ik in ronde 2 al zwanger zou raken want dan kon ik mooi een zwangerschapstest inpakken voor mijn schoonmoeder maar helaas, nu wil ik (als het raak is) haar opbellen en op mijn beste (oefenen!} croatisch vertellen dat er nog een kleintje bij komt.
of een positieve test opsturen...

morgen komt m'n moeder oppassen en ze blijft ook eten gezellig voor de jongens en voor mij natuurlijk ook.
ga zo naar bed morgen is het stik druk, mag blij zijn als ik pauze kan houden, ieder half uur een klant, aanpoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar wél gezellig.

-je  

over dat vrijen, je bent echt niet de enige die minder zin heeft hoor in vrijen, dat heb ik ook Ruma als ik mag kiezen tussen een goede nacht slapen of eerst uitgebr. vrijen en dan slapen kies ik snel voor de eerste want ik ga er uit als er iets is en ze staan aan mijn kant te tetteren als ze wakker zijn en dat geeft niks hoor ik doe het met liefde en misschien is dat het ook wel helemaal niet.
M'n lichaam is heel erg veranderd, vroeger was ik rond en vol, nu als ik niet uitkijk dun/mager en alles is slap behalve m'n buik (wasbordje) maar die borsten hé dat blijft een moeilijk punt dus licht uit...
maar voor een goed doel wil ik best m'n nachtrust gedeeltelijk opofferen...en mijn best doen om in de mood te komen en meneer doet vrolijk mee
kus; sanniebal

hoihoi,

Gelukkig dat ze goed zijn aangekomen, pak van je hart. Leuk een Croaat. Wanneer is hij dan naar NL gekomen? Best een stap om naar een ander land te gaan, terwijl je familie nog gewoon "thuis" is. Of had hij al familie/bekenden hier (hoezo nieuwsgierig)?
Leren je kinderen wel croatisch? Mijn vader is een duitser en ik ben dus 3-talig opgevoed (thuis Duits, op school NL, en op straat dialect). Was soms wel verwarrend maar na een goede opdeling van wat waar wordt gesproken, ging het gewoon goed.

Tja, bij mij is het eerder andersom: van slank (mt36/38) naar maat 40 en nog steeds ca. 6 kg teveel. Mijn hele lichaam is veranderd. Heb nu een (gelukkig maar klein) buikje, en het is echt aan de heupen en bovenbenen blijven plakken. Helaas niets aan mijn borsten.... Het lukt me niet om het eraf te krijgen. Maar goed, ik let op wat ik eet en heb me voorgenomen om na de derde er echt iets aan te doen. Maar ook bij mij: liever het licht uit (slaat eigenlijk nergens op want wij zijn ook samen in de badkamer: hij scheert zich en ik sta onder de douche).

Zo, ik ga me weer eens bezighouden met de was (bleeehhhh) en wens je een fijn weekend!

Liefs, Ruma

Terug
Bovenaan