3e kindje

Hoi Mamaloe,

Ik las elders dat je 2x eerder een keizersnede hebt gehad. Het gevoel dat je hierboven beschrijft herken ik niet. Wat ik wel had is dat het litteken van de keizersnede al vrij snel in het begin van de zwangerschap begon te trekken ... Ik zal duimen voor je dat je gevoel klopt.

Liefs,
Liene

Hoi ik ben nieuw hier,moeder van 2 kids van 7 jaar en 3 jaar wil ook graag de volgende jaar de derde kindje bij krijgen..wens jullie heel veel succes met de derde kindje!

Hoe is het nu met jullie?zijn jullie al zwanger of nog niet...ben er benieuwd van...

de groeten

Lieve Sannie: heel veel kan ik niet zeggen, behalve dat ik voor jou meebaal. Het is misschien inderdaad goed om een beetje afstand te nemen. Ik hoop dat het niet lang nodig is. Ik duim voor je en denk aan je!

Liefs, Ruma

Hé Beppie,
Hoe is het met je???
                                                          Sannie.

He Sannie,

Gister naar gyn geweest we hebben het hartje horen kloppen na een spannende week van niets te weten zit er toch echt wat gelukkig.
Ben ongeveer 8 week heen en we moeten over 4 weken weer terugkomen voor nog een echo de gewone van 12 weken.

Heerlijk.

Balen dat je ongi geworden bent ik had het zo gehoopt lekker samen maar het kan natuurlijk nog wel he ik moet ook nog heel wat maandjes.

Veel succes

Beppie

Hoi Beppie,
Wat geweldig, zo'n positief bericht! Fijn voor jullie dat het er toch allemaal goed uitziet.

Hier een maandje rustpauze (i.v.m.knie operatie van m'n ventje) en ik vind het niet zo erg want mijn ouders gaan de hele maand nov. naar het buitenland en ik zou het niet leuk vinden om dan te bevallen.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik gisteren volgens mij m'n ei heb gehad. precies 14 dagen na dag 28. ik werd niet ongi op die dag, maar op dag 34.
Net of mijn lijf toch die cyclus van 28 dagen aanhoudt.

Iedereen succes verder. Groetjes.

Hoi Beppie,
Wat fijn zeg dat het toch goed is, ik ben heel erg blij voor je.
en nu niet meer zo eng doen he?!
ik ga weer heel hard mijn best doen de komende ronde en dan hoor je het wel weer.
KUS KUS; Sannie
 blijblijblijblijblijblijblijblij voor jou.

Hoi meides,
De klusweek is weer begonnen hoor!
hoe staat het er bij jullie (niet zwangeren) voor?
groetjes; Sannie

Terug
Bovenaan