4 jan NOD, wie nog meer?

hahaha, erg herkenbaar Renske!! Ik ben ook al tig keer naar de wc geweest, en nog steeds niets te bekennen! Het is echt veel te spannend. Ik heb vanmiddag over de post 3 testen gekregen (gistermiddag even snel besteld). Het is nu wel heel verleidelijk om een test te gaan doen... Maar ik wil dat wel graag met ochtendurine doen, is iets beter zeggen ze.
Nog even over mijn nod, de vorige keer werd ik dus op woensdagavond ongesteld. Toen had ik het eerste bloedverlies. Maar dat was niet zoveel dus ik besloot maar gewoon vanaf de donderdag te tellen, nu dus 28 dagen geleden. Maar ja, gisteravond nog helemaal niets te bekennen!! Ik zei al tegen mijn man: nu ben ik officieel 2 uur overtijd  Oh, tel je dat zo, zei hij al...hahaha.. (mannen hebben er zó geweldig veel verstand van NOT)
Nou ja, het klinkt in ieder geval goed om te zeggen dat ik overtijd ben dan bestaat de kans altijd dat ik zwanger ben. Vorige keer had ik daar niet eens de kans voor omdat ik op dag 27 ongesteld werd. Mijn cyclus: 35-31-27-?? (zit nu op dag 29)
SPANNEND!

Dag iedereen!!

hoi hoi ......

ik moest 31 dec ongi worden maar nog steeds niets te bekennen   ...vamorgen wel getest maar was nega......  maar ja we zien wel .....

veel sucses allemaal!!!!!!!

groetjes tamara

mmm... ik kon zonet de verleiding echt niet weerstaan en ik heb dus getest. Wat denk je? Hartstikke negatief, zelfs geen vaag lijntje te zien !
Nou ja, ga waarschijnlijk gewoon ongi worden. Laat het dan ook maar snel gebeuren, al dat wachten :-S

Line

Hi Line!

Ik heb ook een onregelmatige cyclus van 33, 31, 36, 32 dagen. Nu dus ook alweer op 36 maar ik hoop dat het nog 9 maanden uitblijft
Ik ga zo even een testje halen en als het morgen nog steeds uitblijft dan ga ik testen.
Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en moet zeggen dat ik nooit echt een duidelijke streep heb gezien, wel een vage rond dag 21. Ga er dus maar vanuit dat dat de eisprong was! We zijn ook pas vanaf juni dit jaar bezig dus nog geen nood maar elke maand duurt te lang voor mijn gevoel! Hoe lang proberen jullie het al?

Je hebt helemaal gelijk hoor waarom wachten? Je wil het toch echt weten!!
Jammer dat er geen streep te zien was maar wat niet is kan nog komen....
Als ik getest heb (mezelf kennende ook straks) laat ik het weten!

Grappig iedereen die zich had voorgenomen om nog even niet te testen heeft inmiddels getest, haha! Ik had wrs hetzelfde gedaan! Ik duim voor jullie allemaal. Veel liefs Lientje

Ik kon het dus ook niet laten...snel naar de apotheek gegaan en een test gehaald.
Dikke vette min, niet zwanger dus.....laat die rd maar komen!!!!
Op naar de volgende maand

Hallo allemaal,

Ik wordt volgende maand 24 jaar en ik en mijn vriend (29 jaar) hebben een relatie van vijf jaar. We wonen daarvan vier jaar samen. Wij zijn nu vanaf juli bezig om een kindje te krijgen...
Rond die tijd zijn er ook (toevallig) twee vriendinnen ook gestopt met de pil waarvan er eentje gelijk na de eerste keer zwanger was en de tweede iets van een maand later. Mwaah van de tweede hoorde ik het van de week en toen heb ik toch even hard moeten brullen hoor. Wij zijn natuurlijk al even bezig en ik vond het toch wel erg zuur om te horen dat het bij hun toch wel snel raak was. Ik ben toen maar eens gaan surfen op internet en kwam al vrij snel op deze site waar ik jullie trof...met al jullie verhalen die vreselijk veel lijken op die van mij/ons. Wat je voelt als je iemand met een dikke buik ziet lopen, kinderkleertjes ziet, je dingen inbeeldt....ben ik nou misselijk zou het dan toch nu wel raak zijn... Jullie herkennen dit vast wel denk ik. Gevoelig tepels, echt hevig ongesteldheid (helaas), opgeblazen buik en ik krijg last van puistjes....nooooooit gehad!! En dan ben ik nog niet eens zwanger waaahh! Nee echt niet wat ik ben 1 januari onges. geworden. We houden de moed erin....en jullie ook hoor die druk bezig zijn. Want gelukkig ben ik niet de enige die deze gevoelens hebben. Leuk ook om te lezen dat er meer meiden zijn van mijn leeftijd.

Ik zal echt vaker deze site checken....succes iedereen!!

Liefs firstmummy

Terug
Bovenaan