40 weken zwanger!

Wauw TJF! Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten. Fijn ook dat het zo'n fijne bevalling was. 
Hoe was jou nacht Rosa? 
Hier 2e deel van de nacht voorweeën gehad... Dus 2 / 3 uur super alert geweest en niet geslapen. En dat merk ik nu wel. Helaas dus niets doorgezet. Benieuwd wat de VK vanmiddag zegt. 

TJF gefeliciteerd!! En fijn dat het een fijne bevalling was!!
ChieB: ben je al bij verloskundige geweest? Doorgestuurd naar ziekenhuis?. Balen als je zo'n onrustige nacht hebt. Zo raak je niet uitgerust. Hopelijk wordt er zo wel veel voorwerk gedaan! 
Mijn nacht was in begin wat onrustig, daarna wel goed geslapen. Mijn man zei dat ik wel heel onrustig sliep en er telkens wakker van wed omdat hij dacht dat de bevalling begon. Hahaha. Dus vanavond gaat hij op de zolder slapen.

Ha, 
Ja geweest. Helaas wilde ze niet strippen, doen ze pas vanaf week 41. 
Nu voor maandag een gesprek staan in t ZH. En dan dacht verloskundige dat inleiden binnen 2 tot 4 dagen was. We wachten af. 
Balen van de onrustige nacht en vooral dat je man daar zo op reageert. De mijne heeft niet eens door als ik s nachts ga douchen ofzo ;) 

ChieB: wat vervelend dat ze niet willen strippen!  Zeker als je zoveel.klacjten hebt. Blijkbaar verschillen verloskundigen praktijken hier dus toch wel in. Ik heb trouwens geen idee hoe die van mij erin staat. Ik ging er een beetje vanuit dat ik vrijdag (40+3) wel gestript zou worden als ik dat wil en natuurlijk als het ook kan qua rijpheid baarmoeder mond. 
Ik duim voor ons beide dat de bevalling snel mag beginnen!
Trouwens wel lekker voor je man dat hij gewoon doorslaapt!! 

Klopt idd dat ze er in verschillen. Maar las op internet wel dat de meesten het vanaf week 41 doen. 
Ben benieuwd of ze je morgen kunnen en willen strippen. Zou voor jou wel fijn zijn! 
Ik duim met je mee! Vannacht wel goed geslapen? En je man ook? 

Bij jou dus ook nog niets gebeurd!
Ben morgen ook benieuwd of ze willen strippen. 
Vannacht wel onrustig geslapen, terwijl mijn buik best rustig was. Man heeft op zolder in ieder geval beter geslapen!!!
Heb jij nog een afspraak bij verloskundige voordat je maandag naar ziekenhuis gaat?

Helaas niet nee. En nu vandaag op de dag denk ik, ik kan de hele wereld aan, valt tegen als ik dan toch iets ga doen, maar dat gevoel is wel bijzonder. Ook lopen eindelijk mn darmen weer wat door, sinds 1.5 week is dat echt drama. 
Ai. Vervelend dat je onrustig sliep. Misschien toch dat je alleen lag?
Ben benieuwd naar je controle morgen!  
Nee in principe geen afspraak meer bij VK. Behalve als ze maandag niet strippen in t ZH. Dan mag ik bellen en strippen ze mij bij de VK.

Terug
Bovenaan