40 weken zwanger!

Hallo!
ChieB, bij jou dus ook nog niets? Wel fijn dat je darmen weer wat meer meewerken. En heel herkenbaar die wisselende energie en je goes voelen. Zo onvoorspelbaar!!

Ik heb nauwelijks geslapen van de oefenweeen. Dacht dat het zou doorzetten, maar helaas. Vanochtend zo moe dat ik alleen maar wilde slapen en had besloten niet gestript te willen worden, want slaap leek me belangrijker. Verloskundige was wel bereid te strippen. Heeft nog getoucheerd en nog niets van ontsluiting en nog vrij lange baarmoedermond. Dus strippen was überhaupt niet mogelijk! Vanochtend gelukkig wel redelijk bijgeslepen. Maar zie nu op tegen de komende nacht. Dus ik ga vroeg naar bed.

Ha Rosa, 
Nee hier nog niets. Vandaag wel hele dag buikpijn, die voor mijn gevoel t zelfde is toen ik een miskraam had in oktober 2018. Dus misschien is dat toch mn baarmoeder? Verder ging t met ontlasting hetzelfde als gister. Wordt daar nu wel gek van, ben toch onderhand wel leeg denk k dan, maar blijkbaar niet. 
Ooeh.  Balen joh van je nacht. Wel fijn dat je vanochtend bij kon slapen. T ziet er dus naar uit dat t nog wel even duurt bij je... hopelijk hebben die oefenweeën toch nog wat nut straks bij de bevalling.
Hoop voor jou op een betere nacht! 

Hoi ChieB, hoe is het bij jou? Hier alles rustig. En twee nachten goed geslapen! Dus dat is fijn. Ik heb morgenmiddag afspraak bij verloskundige. Hopelijk kan ik dan gestript worden.
Jij veel succes in het ziekenhuis, maar hopelijk ben je voor die tijd al bevallen!

Ha Rosa, 
Ik dacht t blijft zo stil, wellicht is ze bevallen. Helaas! Wel fijn van je goede nachten slaap! 
Hier nog geen baby helaas. Afgelopen zaterdag op zondag nacht halve nacht wakker geweest. Flinke voorweeën gehad, maar zette helaas niet door. 
We gaan zien wat ze vandaag in het ZH zeggen.
Jij succes bij de VK! 

ChieB: hoe was het in het ziekenhuis? Ai die voorweeeen kunnen zo vervelend zijn en zo gemeen dat die vooral in de nacht komen!
Ik ben ondertussen spontaan bevallen van onze kleine man!
Wilde graag thuis bevallen, maar bleek in vruchtwater gepoept te hebben, dus toch ziekenhuis bevalling. Hij heeft gelukkig nergens last van gehad en we zijn weer thuis!
Hopelijk voor jou ook snel goed nieuws. Maar wie weet lig je nu ook al lekker met.je baby tegen je aan!

Hai hai, wat spannend allemaal. Ik lees even mee. Hier 38.2 van nummer 2. Mijn dochter is 7 en kwam met 39.4. Ik vind het opnieuw spannend al duurde dat wel even. Uitgerekend 21.3 dus ik mag misschien nog wel even. 

Gefeliciteerd Rosa! Fijn dat nu alles goed gaat en je lekker thuis bent. 
Hier vandaag gestart met inleiden. Baarmoedermond was nog helemaal naar achteren, het was rustig op de afdeling en mede doordat ik ondertussen t behoorlijk zat was toch een ballon gekregen. Hopelijk doet die nu z'n werk. 
Spannend mrlsje! Rustig afwachten lukt niet altijd even rustig ;)

Terug
Bovenaan