40 weken zwanger!

Goedemorgen ChieB,
en ben je alweer in het ZH? In ieder geval een beetje ontsluiting dus het is niet helemaal voor niks geweest. Ik hoop dat je vandaag je kindje ontmoet en lekker kunt gaan genieten. Het zal inderdaad erg vermoeiend zijn. 

hier rustig hoor. Vandaag 38.4. Mijn dochter kwam met 39.4. Het zit vast tussen mijn oren, maar gevoelsmatig wordt het een spannende week ;).

hier ken ik geen lange bevalling of regelmatige weeen. Bij mijn dochter kreeg ik uit het niets in de nacht een weeen storm. Toen de VK kwam was het hoofdje er al uit. Stiekem hoop ik nu dat het iets langzamer gaat en het een beetje mee kan maken. 

nogmaals toi toi toi vandaag! 

Ha, 
Ben inderdaad in t ZH. Vanmorgen een gel gekregen, ze gaan binnen nu en halfuur kijken hoe t er dan voor staat. Gel was nodig omdat de baarmoedermond nog naar achteren stond. Ondertussen wel regelmatig weeën, super frustrerend als je een halfuur vast aan t CTG moet liggen. Maar goed... voor t goeie doel.
Zat er vanmorgen mentaal wel helemaal doorheen toen ze zeiden dat ze nog niet de vliezen konden breken. Dus nu fingers crossed al heb ik me ingesteld op dat ik nog x die gel moet. Dat mag 2x op een dag. 
Fijn dat t goed gaat TJF! En fijn dat je andere dochtertje nu ook gewend is. Kan mij voorstellen dat t voor zo'n meisje ook wennen is. 
Aaah Mrlsje snap dat t soms t idee is dat t fijn is, maar snap ook dat je even geduld wat prettiger lijkt. Duimen maar dat die kleine zich ook binnenkort aandient. 

Veel succes ChieB. Hoop enorm voor je dat het nu doorzet. Lijkt me heel frusterend als het zolang duurt.
Ik zit zelf ook in de 'wachtkamer'. Ben nu 38+4; ook 21 maart uitgerekend. Heb met name heel veel moeite met slapen wat me opbreekt.. Zoveel klachten spelen snachts op: maagzuur, pijnlijke bekken, uitstralende pijn in m'n benen.. En heb sinds kort carpaal tunnelsyndroom en een ontstoken duimpees erbij door het vocht vasthouden.. Allemaal niks ernstigs, maar gewoon fysiek irritant en kan niet wachten tot de bevalling begint! De kleine wordt ook al groot genoeg ingeschat en ligt helemaal ingedaald. Maarja, dat zegt niks.. Het kan ook nog wel even duren!
Leuk om in ieder geval mee te lezen en kletsen in een topic over de laatste loodjes en de bevalling :) 

Ha allemaal, 
Op donderdag 12-3 om 9.26u trotse ouders geworden van een prachtzoon. 
Behoorlijk pittige bevalling. Onze man is bijna 9 pond. Beetje verkeerd geschat bij de vk-praktijk... die zeiden hele tijd nee, niet meer als 7 pond... 57cm is ie lang, dus het is mooi in verhouding. En placenta verwijderd op OK. Nu lekker thuis sinds 18u. 
Net zn 2 voeding sinds geboorte. Tevreden mannetje. Wij gaan genieten.
Wachtenden, succes! Hoop dat het wil vlotten.

ChieB, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat fijn dat hij er is en jullie kunnen gaan genieten van hem! 
9 pond is zeker groot! Hopelijk knap je snel op na zo'n pittige bevalling en kun je er uiteindelijk wel met een goed gevoel naar terug kijken.

Mrlsje,  spannend dat wachten. Hopelijk komt dit kindje ook rond de 39,5e week. Mijn 1e kwam dat ook, 2e dus alleen bij 40+3, heel frustrerend haha 
258, ook heel frustrerend dat alles nog dicht zit. Hopelijk komt de baby vanzelf of lukt het strippen wel de volgende keer! 

ChieB, gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met jullie?
Hier nog steeds geen tekenen van bevalling, vandaag 41 weken. Verloskundige had geen tijd om te strippen vandaag. Ik zit bij een praktijk met meerdere verloskundigen maar vind degene die dienst had vandaag/morgen erg onaardig. Al vaker slechte ervaringen met haar gehad dus ik was er al gelijk klaar mee na m'n belletje vanochtend. "Nee we gaan écht niet strippen vandaag, sorry maar daar ben ik te druk voor."
Maandag afspraak in het ziekenhuis dus dat wacht ik maar af. Ik hoop dat ze me dan snel willen/kunnen inleiden.
Nu lig ik op de bank met een hele drukke dame in m'n buik. Ze heeft haar speelkwartier, niet echt prettig meer voor mij (ruimtegebrek!). Haha, ach, nog heel even doorzetten.. 

Ha ChieB,
oh dat is inderdaad wel een beetje stress. Fijn dat het nu lukt. Voeding is inderdaad bijna nergens te krijgen. Mijn vriend gaat morgenvroeg kijken of hij een pakje kan scoren. Had zelf al een voorgevoel dus gelukkig al eerder een pakje melkpoeder gehaald. Niet fijn zo! 

wij hebben een blaadje voor in het kaartje dat we uit voorzorg geen kraamvisite willen ontvangen in het belang van onze gezondheid en verantwoording thuis. Dat als het virus weer rustig is dat iedereen zeer welkom is. 

wij willen echt geen visite en risico lopen met het kleintje of 1 van ons. (Ik zit in een klein dorp met enkele bevestigde besmettingen). 

inderdaad saai en anders dan je hoopt in de kraamtijd. 

hier is va morgen het hele gezin thuis. Ik vind het heerlijk maar de veroorzaakte omstandigheden natuurlijk niet. 

Verder geen tekenen van bevallen. Maar prima zo met een weekje lekker weer in het vooruitzicht. 

heel veel succes ChieB. 

Terug
Bovenaan