40 weken zwanger!

ChieB: wat fijn dat ze je nu inleiden! Heel veel succes! Hopelijk snel de kleine in je armen!

Hoi mrljs: ja, spannende dagen! Kan elke moment komen, maar kan ook nog even duren! Hopelijk voel je je wel goed en weinig last van kwaaltjes!

Dank jullie wel:)

ChieB spannend zeg. Heel veel geluk vandaag.

Rosa82 gefeliciteerd!!!

hier nauwelijks kwaaltjes. Een zwangerschap volgens “het boekje”. Wat moe (lui/verveling) veel plassen (sinds vorige week vast in de bekken) en nachtelijke probleempjes. 

Dankjulliewel. Ballon had wel iets zn werk gedaan maar nog niet voldoende. 
Dus heb een nieuwe en nu weer thuis. Maar nu flink last ervan en heb behoorlijke weeën zo nu en dan. Dus hoop dat die ballon er vanmiddag nog uitvalt en we door kunnen...

ChieB pfff ja snap ik. Ik kan niet heel ver terug bladeren op het topic want dan ververst de site elke keer. Hoe ver ben je? In ieder geval ver genoeg om wat hulp erbij te krijgen begrijp ik ;) hou je ons op de hoogte? Toi toi ??

Ha mrlsj 
Ik ben vandaag 40+6. Inleiding is op wens zoals ze dat zeggen. Omdat ik al weken voorweeën heb, vermoeid daardoor etc. 
Ballon is er weer uitgevallen. Nu weer in ZH met CTG. Over kwartier wordt ik weer beoordeeld. Super spannend. 

Wat fijn Rosa dat je spontaan bent bevallen en nu alles goed gaat! Geniet van jullie kleine man. 
ChieB, wat spannend allemaal. Hopelijk zet de bevalling snel door  en heb jij ook snel je kindje in je armen!

Ha TJF hoe is het met jullie? Gaat alles goed? 
Hier moest ik nog een nachtje thuis slapen, na 6 uur weer het ZH bellen om hoelaat we er vandaag moeten zijn. Ik had gister wel 4 cm ontsluiting door de ballon gekregen, maar de baarmoedermond was nog te ver naar achteren en nog niet geheel verstreken. Ze wilde de natuur zijn werk kunnen laten doen, omdat ik af en toe nu weeën heb, ene keer meer regelmaat dan de ander. Hopelijk heeft het vannacht wat gedaan en anders gaan ze een gel inbrengen. En dan hopen dat we vandaag de kleine in onze armen kunnen hebben. 
Het sloopt wel moet ik zeggen zo heen en weer. Maar toch ook fijn dat ik thuis mocht slapen en dat dat redelijk lukte. 
Mrlsje bij jou alles rustig? 

Jeetje je blijft wel lekker bezig zo met heen en weer gaan. Wel fijn dat je in ieder geval al 4 cm hebt en dat je redelijk hebt kunnen rusten. Ik hoop echt voor je dat je vandaag gaat bevallen! Ben er wel mee eens om de natuur zoveel mogelijk zn gang te laten gaan, maar soms ij een klein zetje ook wel heel fijn haha. 
Hier gaat t eigenlijk heel goed. Ze slaapt, drinkt en groeit goed. Mn oudste dochter heeft wel echt moeten wennen aan de situatie. Die had het voor al moeilijk met alle drukte in huis. Ze vindt haar zusje gelukkig helemaal fantastisch!

Terug
Bovenaan