5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

Hoi meiden,

Hoe is het met iedereen? Met mij gaat het wel. Ben sinds gisteravond niet zo lekker en ik heb al weekend, terwijl iedereen werkt dus ik verveel me te pletter.
Mijn huis is een zooi en mn katten zeuren. Goh zou bijna denken dat ik mn ongi blues zou hebben, maar dat is een week te vroeg

@Fabienne: Heel veel plezier op je vakantie. Geniet ervan saampjes!

@Flora: Heb jij al nieuws? Ik had gehoopt een berichtje van je te zien. Ik duim nog steeds voor je hoor!

@ Daantje: Nog steeds zo misselijk? Ik heb gehoord dat een goede accupuntuur er iets aan kan doen. In ieder geval sterkte.

Tot snel,

Liefs

Hoi lieve meiden,

Ik ben er nog eventjes (tot maandag).
EN ik ga op vakantie EN ik ga ook voor ronde 1. Krijg nu al de kriebels in mijn buik :)

@Reneke: Bedankt! Ga zeer zeker genieten! Hopelijk is het bij jou  iets anders dan de ongi-blues! Zal voor je duimen!

@Flora: Ik hoop dat voor jou de volgende slogan opgaat "Geen nieuws goed nieuws!
We horen graag van je!

x Fabienne

Hoi meiden

Ik heb de hele week nachtdienst dus vandaar dat ik niet reageerde. Heb de ha gebeld en van hem moet ik maandag nog 1 keer testen en dan nog een keer bellen. Ik kan dan vrijdag langskomen. Heb nog steeds klachten en ben extreem moe in mn nachtdienst (dat heb ik anders nooit).

Ik wacht dus maar weer even af.
Hoe is het met de rest.

groetjes flora

Hoi meiden

Even de topic naar boven halen. Hoe is het met iedereen. ik heb dus nog steeds geen zekerheid. Ben de afgelopen dagen echt extreem moe. Ik heb niet meer getest. Ik ga morgen de ha weer bellen en neem me voor me deze keer niet af te laten schepen.

groetjes flora

Hee Flora,

Ik hoop voor je dat je morgen meer zekerheid krijgt.
Laat je inderdaad niet afschepen door de HA; je hebt al lang genoeg gewacht.
Ik ben al helemaal in de vakantiestemming. Morgen vertrek ik naar Spanje.
Hopelijk wordt ronde 1 een succes ha ha

Veel sterkte en tot snellllll

x Fabienne

hallo allemaal!!

nog iemand die in hetzelfde schuitje zit als jullie..... heb jullie berichtjes allemaal even gelezen en het is precies hetzelfde!!! altijd regelmatig ongesteld, en nu al 57 dagen niet, vorige week huisarts gebelt na 4 negatieve testen.... moest nog maar even afwachten....wachten....wachten...wachten..
als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik er naartoe, onze huisarts doet mooi zelf echo's dus dan ben ik meteen van die onzekerheid af.

groetjes RWW

@ FLora ik zag dat je vandaag gaat testen ben erg benieuwd ik heb het in de avond gedaan met een DA test en de dag erna nog een x met sensi test!!!!

Ik duim voor je....

erg he die onzekerheid van de dokter
de ene zei ook tegen mij bel ma maar terug dan gaan we een echo maken !!! en toen belde ik terug kreeg ik een andere en daarvan moest ik nog 9 dagen wachten omdat het ook kon zijn dat ik een periode overgeslagen had ik vertrouwde t niet echt omdat me borsten nog nooit zo extreem waren geweest en normaal komt die ook 1 week voor me ongi al en dat was dus nu ook niet zo !!!

na 24 dagen overtijd dus bijna een periode eindelijk positief getest er is dus nog hoop meid!!! ik was ook extreem lui/ moe maar heb eindelijk duidelijk heid maar hoever ik ben weet ik niet ze denken tussen de 6 en 8 weken!!!

Ik hoor het wel

Dikke kuszzz Mariette

Ha meiden,

Hoe is het met iedereen?
@Mariette: gefeliciteerd meis!

@RWW en Flora: Hoe is het met jullie? Al nieuws?

Met mij gaat alles zn gangetje. Eind deze week is mijn NOD. Ik hoop natuurlijk van niet. Geen klachten, behalve die waarvan ik altijd last heb vlak voor mn ongi.
Een vriendin van mn moeder doet aan chineese geneeskunde en weet nog een paar truukjes om alles te bevorderen. Dan zal ik wel 1 of 2 maanden moeten tempen, maar dat heb ik er wel voor over
Vinden jullie dat een raar idee?

Nou ik hoop snel weer iets te lezen.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan