5 dagen over tijd maar toch negatieve zwangerschastest

@ria: het is echt moeilijk he om het voor je te houden. Tot nu toe lukt het me wel maar met moeite. Op mijn werk zijn 5 meiden zwanger of net bevallen. Die hebben het de hele dag over kinderen en zwanger zijn en dan wil ik graag meepraten. Ik denk dat mijn moeder ook wel vermoedens heeft omdat ik nu elke keer het glaasje rosé laat staan als ik bij hun kom eten!

@reneke: vervelend he wachten. Ik ben nu 17 dagen over tijd en heb volgende week dinsdag een afspraak met de ha, kon niet eerder, echt balen. Ik heb van het weekend nachtdienst, dan raakt mijn lichaam altijd nog meer van slag dus daar verheug ik me niet echt op!

groetjes flora

Heee Flora,

Ja ik las het van je HA. Heeft ie geen telefonisch spreekuur? De mijne wel... Ben in staat m te bellen en vragen om advies haha. Zou dat stom zijn?
Ergens verwacht ik de RD volgende week wel en ergens denk ik misschien is het raak. En dan sla ik me echt voor mn kop als ik daar pas na mn vakantie achter kom en wijn dronk en kaasjes eet..... Iets was ik niet doe als ik zwanger zou zijn....

Succes nog he....
Liefs

Hoi reneke

Ik vind het helemaal niet stom om advies te vragen, je wilt toch graag zekerheid. Zeker als je met vakantie gaat. Succes met wachten.
Ik ga nu werken. Tot snel

flora

Ha meiden,

Ik heb toch maar even de HA gebeld. Volgens hem kan het dat als je stopt met de pil, je de eerste keer ongi wordt en dan kan het wel een half jaar duren! Dat wist ik niet.... Kon hij weleens vertellen toen ik stopte haha.
Maar omdat ik de slijmprop verloren ben, moet ik rond dinsdag ongi worden. Als ik het donderdag nog niet ben dan kan ik pas weer testen zegt hij....
Ben ik ff blij dat ik toen nog 'geklust' had.... (of ben je dan net te laat? Moet het een dag ervoor?)
Wel grappig dat hij net zo enthousiast is als wij haha.

Ook ik kon mn mond niet houden hoor.... Zijn en mijn ouders/broers weten dat we bezig zijn en twee goeie vriendinnen ook. Alleen probeer ik het wel voor me te houden wanneer ik precies ongi moet worden, omdat ik ze op een leuke manier wil verrassen als het zover is.....

Meiden heel veel succes met afwachten....

Liefs

Reneke

Hoi meiden

Hier weer een berichtje van mij

ben vandaag 3 weken overtijd en ik heb eigelijk geen klachten. ik ga van het weekend weer een testje doen want ik wordt helemaal gek.

Ik heb het eigelijk alleen verteld tegen mijn beste vriendin en zij zit iedere keer met spanning mee te wachten we hebben laatst samen een test gedaan en ze was nog meer teleurgesteld dan ik.

Nu kregen we gisteren te horen dat een nichtje van mijn mannetje weer voor de 2 de keer zwanger is. Ik vind het leuk voor haar maar het knaagde wel een beetje aan me.

dus we moeten maar weer even afwachten

groetjes danielle

Heee Daantje,

Hoe lang ben je al bezig?
Ik weet wat je bedoelt met je nichtje. Een vriendin van me vertelde vanmiddag dat ze weer zwanger is. (echt binnen een poep en een scheet, zoals ze dat hier mooi zeggen, tweede keer binnen 3 maanden). Ik vind het echt super voor haar, maar ook bij mij knaagt het wel een beetje.

Ik hoop voor je dat de volgende test wel positief is.

Liefs Reneke

Hoi reneke

Wij zijn nu al vanaf september bezig dus al 9 mnd maar ja bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.

nu we er zo mee bezig zijn zie ook overal zwangere vrouwen. in ieder geval al 2 bij ons in de familie mijn schoonzusje is al 6 mnd zwanger en dat nichtje dan.

hoelang zijn jullie al bezig?

groetjes danielle

Ha Daantje,

Ik ben sinds april bezig. Altijd al het gevoel gehad dat het eventjes zou duren, vandaar dat ik ook niet gelijk een test deed nadat ik dacht overtijd te zijn.
En dat van de zwangere ja dat ken ik wel. Sowieso wilde ik al langer dan mijn vriend stoppen met de pil, en toen was echt iedereeeeeeen zwanger.
Sinds we gestopt zijn ken ik er maar 2.

Wel moeilijk he om zo lang te moeten wachten?

Ik ga volgende week vrijdag op vakantie, maar hoop bij terugkomst toch goed nieuws te horen. Ik  voor je....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan