5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

Nog meer signalen dus!

@Diyaa

De test gaf bij mij 88 procent aan, dus dikke kans. Nu alleen nog die positieve test...

Ik werk 40 uur, dus daar kan ik in het weekend ook moet van zijn. Ik heb nu aan het einde van de werkdag mijn echte dip. Als ik naar huis rij voel ik me behoorlijk moe. Zodra ik thuis ben gaat het wel weer.

Een week wachten dus.... Jij had toch 7 oktober ook je NOD? Dan was donderdag de eerste dag 'overtijd'. Dus als ik het goed heb zijn 'we' nu 5 dagen overtijd ;)
 
@jo87.

88%!! super. ikke 77%.  (nog een klacht, heel erg geirriteerd  daar down under)

pittige baan heb je. ik snap heel goed wat je bedoel met moeheid.

ik werk ook 40uur en daarnaast rij ik voor me werk op een dag 200km heen en weer :p

klopt, 7 okt was het. dus nu 5 dagen overtijd. Ik weet zeker dat ik vandaag ook niet ongesteld word.

Hoe gaan we 1 week wachten?





 
@Diyaa,



Gelukkig hoef ik niet zo ver te rijden ;)

Ik word ook echt niet ongesteld vandaag.

Wat betreft een week wachten:
Ik durf niet meer te testen. Veel te bang dat er weer negatief uit komt. Dus voor mij geen probleem. Zolang ik niet ongesteld ben ga ik ervan uit dat ik zwanger ben :). Ik ga echt pas aankomend weekend testen, zeker niet eerder.

Kan jij het zo lang uithouden?
 
@Jo87,

Het is eigenlijk een gewoonte geworden om te testen vroeg in de ochtend. opstaan, testen, douchen en vertrekken. hahaha,

maar ik denk dat ik geen andere keuze heb dan wachten op een positieve test of mijn rode leger, want als ik nu naar mijn huisarts ga voor een bloedtest dan zal HA niet blij zijn met mij :p

we gaan elkaar motiveren en duimen voor elkaar :D
 
@Diyaa

Nog niet ongi. Vanochtend rook mijn urine behoorlijk sterk. Ik weet niet of het aan mijn reuk ligt of aan wat anders.

Ik moet nu in de ochtend  (voordat ik naar werk ga) echt wel eten. Eerder at ik op mijn werk (of zelfs later) een boterham. Kan nu niet meer!

Verder niet veel bijzonders, buiten het feit dat we nu 6 dagen over tijd zijn ;)

jij?
 
@ Jo87,

vreemd. ze zeggen dat in het begin van zwangerschap urine reukt heel sterk. dus misschien er is iets gaan daar beneden :D heb je al getest?

hier ook, vroeger rond 8 a 9 uur kon ik pas een boterham eten of iets lichts maar nu om 5uur in de ochtend lust al een bakje patat :p

het wordt steeds spannend voor ons :p

naast moeheid, (gisteren sliep ik al om 20uur tot vanochtend 5uur) wat voller borsten, steek aanvallen bij baarmoeder, lijkt alsof ik verhoging heb, verder geen klachten.
 
Terug
Bovenaan