5 weken en geen symtomen

Hallo allemaal.
Ik ben nu ook ongeveer 4/5 weken zwanger  voor de eerste keer. 
Ik voel helemaal niks. 
I.p.v dat je darmen horen te ontstoppen heb ik na het ontbijt diarree.
Ik hoop dat ik kwaaltjes binnen kort krijg maar als ik kwaaltjes krijg hoop ik waarschijnlijk dat het weg gaat.
Onzeker onzeker. Gelukkig dat meerdere dit herkennen.
Groetjes

Ik ben nu 6+2 wkn en merk dat ik toch onzeker ben omdat ik weinig merk of zie. Vandaag toch nog eens een test gedaan, gelukkig weer positief. Zo stel ik mezelf tussendoor wat gerust. Hoop dat komende week MvM komt waarbij ze ook je hcg hormoon meten. De week erna eindelijk de intake en 1e echo bij de vk. Ach ja, je moet jezelf toch wat geruststellen om de tijd door te komen. 
Vind het vooral ook lastig dat ik het niet kan delen buiten mijn vriend. Wil het liefst van de daken schreeuwen, maar toch de echo afwachten. Wanneer zijn jullie van plan het aan ouders, familie, vrienden te vertellen. Wij denken ouders/zussen rond 10 wkn en daarna (10-12wkn) de rest. 

Hi crazy, 
Wat jij beschrijft herken ik helemaal. Wilde vanmiddag nog een test kopen, maar kon me nog net inhouden. En ik wil het ook zooo graag aan iedereen vertellen! Ik heb het wel al aan twee vriendinnen verteld. 
Ik wil het net als jij na de eerste echo aan de ouders en zussen vertellen en pas na de 2e echo aan vrienden en de rest van de familie.

Hoi!
van harte gefeliciteerd allemaal!
ik lees bij veel van jullie dat jullie meerdere testen hebben gedaan/doen..
weet wel dat een 2e/3e/4e/5e test niet aangeeft hoe het met je zwangerschap gaat.. ik heb het zelf ook gedaan hoor maar bij mij bleek het toch niet goed te zijn en mijn testen bleven gewoon dik positief aangeven. Pas toen alles eruit was begon het af te zakken.
ik wil niemand bang maken hoor!! Zal vast allemaal goed zijn!! Maar ik dacht wil toch even zeggen dat je beter je geld kan besparen..
heel veel succes en geluk met jullie zwangerschap! 

Hoi Jorien, een test zegt inderdaad niets over de ‘kwaliteit’ van het vruchtje. Maar geeft even een gevoel dat ik zwanger ben. Daarom afwachten op de 1e en 2e echo voor de kritieke fase voorbij is. 
Jorien, wat verdrietig zeg. Is het daarna nog/al gelukt om opnieuw zwanger te raken?
Ah gebruiker fijn dat je het al met 2 vriendinnen hebt gedeeld. Ik zou ook willen maar wacht nu nog ff tot de afspraak bij de vk. 

Crazy ja wat dat betreft heb je helemaal gelijk... een beetje zekerheid in deze onzekere periode is wel fijn inderdaad!
nee ik heb 7 februari een curretage gehad, zit nu een paar dagen voor mijn Nod.. hoop dat het weer raak is! 

Jorien, wat een klap zal dat zijn geweest. Het is al zo’n emotionele tijd. Heel veel sterkte met het verwerken ervan. Je weet in ieder geval dat jullie lichamen wel voor een zwangerschap kunnen zorgen. Hopelijk kunnen jullie snel weer vooruit kijken naar een nieuwe zwangerschap. Ik duim voor jullie. 

Terug
Bovenaan