5 weken en geen symtomen

Nou heb vanochtend 2 verschillende testen met de zelfde urine gedaan en bij beide een lichte streep? ongelofelijk zo snel.. spannend! 

Nou, ontzettend spannend. Een voorzichtige proficiat. Een paar dagen wachten en dan nog eens testen??. Zou heel mooi zijn. 

@Jorienh waar ontzettend naar! Maar wat een super nieuws dat je een streepje heb!! 
Hier is eergisteren m4m geweest, toch blijft het spannend aks ze die test doen haha.
Vind fijn idee moeders te kunnen helpen.
Vinden jullie de tijd ook zo langzaam gaan?
16-4 de echo en de tijd gaat zo langzaam bah haha dr onzekerheid idd niet fijn. 

Hoe voelen jullie je nu? Ik ben heel moe slaap elke dsag wanneer mijn dochter maar bed gaat haha ben niet vooruit te branden.  

Liefs

Ha mizzroswitha,
Mijn afspraak met MvM ging niet door omdat de consulent de griep had. Verwacht deze week een afspraak. Hoop zo ook anderen te kunnen helpen. 
Bij mij valt de vermoeidheid wel mee. Vorige week een keer echt moe ‘s middags. Verder slaapik juist slecht, ben 2-3x per nacht wakker. Ik merk dat sporten me goed doet, nig energie genoeg voor. 
Heb nu wel vaak honger en regelmatig een weeïg gevoel. Wanneer je misselijk van de honger bent. Dus regelmatig eten en goede ademhaling gebruiken. 
Succes allemaal. 

Ik voel mij ook echt heel moe deze week. Ben ook regelmatig paar keer wakker s' nachts.. de buikkrampen lijken nu gelukkig iets minder te zijn geworden.
En dat wachten haha pff tijd gaat zo langzaam nu. Ik kan haast niet wachten tot het 16 april is!
Liefs deb

hey ik ben ook 5w2d en heb alleen maar last van mijn borsten en soms wat krampen in mijn onderbuik , ik vind het ongeloofelijk spannend en heb veel schrik dat het terug misloopt (2j geleden miskraam gehad vruchtje groeide niet door)
mijn eerste echo is pas 26/4 en nog super lang wachten maar we zijn voorzichtig blij :)
hoe gaan jullie om met de onzekerheid en het wachten ?
grtjs E

E, dan is het voor jou zeker een spannende tijd. Met zo’n nare ervaring. Bij mij is het de 1e zwangerschap dus gaat vooral om onzekerheid. Ik heb dus nog eens een zwangerschapstest gedaan, maar dat zegt niets over de ‘kwaliteit’ van het vruchtje. Toch echt wachten op de echo. 
Mij probeer toch positief te blijven en genieten. Houd me voor dat als het mis gaat, er iets verkeerd is met het vruchtje. Maar vooral gezond leven, voldoende rusten en positiviteit/genieten. 
Sterkte en komt goed. 

Terug
Bovenaan