6 dagen overtijd test negatief

Hee! Ik ben nu 3 dagen overtijd. Net een test gedaan maar deze wAs jammer genoeg negatief. Ik wacht het rustig af en mocht de menstruatie weg blijven ga ik na t weekend nog een keer testen.

Heb wel last van wat "kwaaltjes" maar ga soms aan me eigen twijfelen of ik het me niet in beeld. Dit wachten maakt je zo onzeker

xx
 
Mijn vriendin heeft hetzelfde 'probleem'. Een half jaar gestopt met de pil en steeds eenzelfde normale cyclus. Nu we geprobeerd hebben om zwanger te worden is ze inmiddels 11 dagen 'overtijd'. We hebben op dag 1, 3 en 5 allemaal negatief getest. De huisarts wilde nog geen bloedafname doen. Morgenvroeg gaan we dus nogmaals een test doen. We houden jullie op de hoogte.
 

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi dames,</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">hier ongeveer hetzelfde… ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik heb al jaren een cyclus van 31 a 32 dagen.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Nu dus overtijd. Heel erg “branderig” gevoel stukje boven mijn schaambeen, moe, draaierig.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Maar test is negatief. Dokter zegt dat als ik over een 1 a 1,5 nog niet ongesteld ben, ik nog maar een keer moet bellen.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Iemand die haar ervaring hiermee wil delen? Tips?</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">Bedankt alvast!</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-size: 15px; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">lous</p>
 
Hallo Allemaal,

Ik heb eigenlijk een vraag aan jullie waar ik niet zo goed raad mee weet.

Ik slik al 6jaar trouw de pil en elke maand netjes optijd. Maar nu sinds een halfjaar gestopt en ook niks aan de hand netjes optijd ongesteld. Alleen nu dus al een week overtijd..

2 testen al gedaan en zijn negatief.. naar de huisarts geweest en die zegt wacht nog een weekje af. Alleen wordt zo gek in me hoofd..

Misselijkheid constant

Hoofdpijn

Opeens heel veel moe. Dat is middags gewoon een middagdutje moet doen om het 'savonds te redden.

Wie kan me helpen!
 
Ik ben nu op dag 34 .ik heb vorige maand een mk gehad met bijna 7 weken.ik had nu de 13 (28dagen cyclus)ongesteld moeten worden .maar nu nog niks.en vanmorge met ochtend urine een Negatieve test iemand die weet hoe dit kan .ook geen aanwijzing op ongesteldheid.wel pijnlijke borsten en heupen .onder rug.word echt moe van dat wachte.
 
<p style="text-align: left;">Ik nu dag 35 nog niks en voel van alles.maar ook slijmerige plakkerige draden net als vruchtbare dagen weet iemand wat ik nu heb.word ik dan toch ongie of kan dit zwangerschap betek.ja ik heb deze dingen echter nooit opgemerkt bij mijn 5 kids ook niet met tweeling zwangerschap.en zo ver overtyd ook niet.dat kan door de mk komen heb ik van verlosk gehoord.maar pff wat is dit erg .zo onzeker en wachten.</p>
 
Dag allemaal,

Fijn dat ik hier mijn verhaaltje kwijt kan. We willen al 4 jaar graag een baby en tot nu toe zonder resultaat. Dit is onze 4e ronde clomid 100mg met tot nu toe een goede eisprong zonder zwangerschap. Ik ben normaal gesproken ongi op cyclusdag 29, 30 of 31 en zit nu op cyclusdag 41. Ik ben dus ongveer 10 dagen overtijd.

Ik heb een paar dagen terug negatief getest en vanochtend weer negatief getest (test vd action).

Buiten dat ik me erg moe voel en af en toe een steekje in mn buik voel ervaar ik geen andere kwaaltjes.

Ik hoop dat er ook anderen zijn die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt met positief resultaat, want dat geeft toch een beetje hoop..
 
Terug
Bovenaan