6 dagen overtijd test negatief

hallo dames ik heb een rare vraag ben al moeder van 3 kids nu ben ik 6 dagen overtijd en normaal om de 30 dagen nu hrb ik gister en eergister een test gedaan en was negatief 

bij de eerste een jongen kwam ik er pas achter bij 14 weken zo was het ook bij de tweede ook een jongen bij de laatste wist ik het met 1 week al en dat was een meisje

bij de jongens heb ik wel 20 urine testen gedaan en wel 30 keer laten prikken maar alles was negatief en bij 14 weken met een echo bleek ik zwanger ze zijn

nu is mijn vraag wat moet ik doen

Ook hier nu maandag bij NOD gehad, misselijk met vlagen, moe en af en toe steken in rechterkant van mijn onderbuik.

Maandagochtend een test gedaan en die was negatief, gisteravond nog 1 gedaan ook negatief. Ga het nu afwachten tot zondag en dan nog een keer testen als ik dan nog geen ms heb.

Ook ik had maandag ongesteld moeten worden. Altijd een cyclus van precies 38 dagen. Maandag wel menstruatie achtige buikpijn gehad. 2 x getest, beide negatief. Wel last van steken in mijn onderbuik, lage rugpijn en hoofdpijn. Heel spannend.. Ik ga zaterdag of zondag nogmaals testen.

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of iedereen nu wel of niet zwanger was na een week overtijd. Dat schrijft bijna niemand hihi. Ben zelf nu 2 dagen overtijd en altijd op de ochtend nauwkeurig 28 dagen sinds 8 maanden. -4, -1 NOD en vanochtend testen gedaan, allemaal negatief! Zo raar. Dus ben benieuwd of jullie nou wel of niet zwanger waren terwijl de testen negatief waren.

Groetjes Jozien

Hallo Jozien,

Hier ook heel benieuwd naar de reslultaten. Ik ben pas net gestopt na 10 jaar pil gebruik. Mn eerste menstruatie kwam netjes na een cyclus van 29 dagen. Ik zit nu op een cyclus van 34 dagen. Vind het heel spannend en we gaan morgen testen. Theoretisch zou het kunnen maar ik voel me niet anders dan anders.

Groetjes Qwin

<p style="text-align: left;">Hallo iedereen</p>
<p style="text-align: left;">Net zoals iedereen hier ben ik 5 dagen overtijd vandaag dag 6 en nog steeds geen ms en vanmorgen negatieve test.</p>
<p style="text-align: left;">Ben sinds september 2015 gestopt met de pil en heb sindsdien geen enkele maand mijn ms op de zelfde dag gekregen. Het langste was 32 dagen. Vandaag dus cyclus dag 36.</p>
<p style="text-align: left;">Bij mijn zoontje (ondertss is hij 4j) teste ik bij de eerste test na een week overtijd meteen heel duidelijk positief ( de 2 streepjes kwamen meteen tevoorschijn). Maar ik heb bij hem net zoals nu geen enkel symptoom gehad dat vertelde dat ik zwanger zou zijn.</p>
<p style="text-align: left;">Nu ben ik de laatste tijd wel snel op mijn tenen getrapt en dus snel boos, wat ik normaal dus niet heb.</p>
<p style="text-align: left;">Zou het toch een zwangerschap kunnen zijn? Of heb ik mijn ei gewoon later of zelfs niet gehad?</p>
<p style="text-align: left;">Hoop iets van jullie te horen</p>
<p style="text-align: left;">tot gauw</p>

Hallo Jozefien en Qwin

en wat was het resultaat van de test? Ik zit intussen op cyclus dag 37 en nog steeds niets. Ik ga nog even wachten met terug te testen. Vind het toch allemaal wat raar ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest, enkel bij mijn zwangerschap van mijn zoontje wel natuurlijk

Terug
Bovenaan