6de sprong baby 8 maanden

<p>Okeeee , ik heb hier een baby die opeens niet meer wilt slapen overdag , snel boos is veeeeel meer huilt en dan opeens weer enorm lacht over duidelijk een ander meisje!</p><p>Nog meer die deze sprong best als heftig ervaren ? Ze lijken wel per sprong een stuk heftiger te worden.</p><p>Is de gehele sprong zo heftig ? </p><p>Ik weet dat het een fase is maar toch altijd even fijn om te horen hoe andere dit ervaren !!!!!</p>

Haha leuk he die sprongetjes ?. Mijn zoontje is nu 9 maanden en had ook weer vab die dagen dat hij niet te genieten was en ik ook alles uit de kast kon trekken, maar niets was goed. Vermoeiend. Maar gelukkig duurde deze sprong niet heel lang, maar het lijkt wel heftiger inderdaad. Waarschijnlijk ook omdat ze steeds meer kunnen en meer duidelijk kunnen maken. Ik heb denk ik een zoontje met een hele sterke eigen wil en dat komt tijdens de sprongetjes duidelijk naar voren. Maar zoals ze allemaal zeggen ‘het is een fase’ en dat is ook zo. Maar leuk is het niet haha. Succes!

Hoiii , leuk toch nog een reactie!
Ik ging al twijfelen ben ik nu de enigste die dit zo ervaart ?
Was dat alweer een volgende sprong bij 9 maanden ?
Soms snap ik er ook niks van dan staat er sprong begint bij 34 weken en dan staat er later de 37 weken sprong !
Moet zeggen de laatste dagen gaat het wel aardig alleen de nachten zijn wel wat onrustiger en het slapen overdag ook maar het is niet dat ze enorm sago daardoor is. 
Wat jij zegt indd ze worden groter dus daardoor zal je er ook meer van merken!
Hier ook een meisje met een sterke wil maar hahaha ja die fases weten wat!
Jij ook succes !!

Okeeej! Volgens mij is mijn zoontje in sprong 6 beland!!? Uiteraard zoals bij elke sprong veeeeelte vroeg, nu ook weer 2 weken te vroeg, maar hij zit erin hoor!! Pfffff niet te genieten!! 

Nou Chantal je bent niet de enige hoor. Al ben ik wel verbaasd over vrienden die zeggen nooit te merken dar hun kind in een speongetje zit, want die van mij is gewoon een compleet ander kind. De 7e sprong is ergens rond de 9,5 maand geloof ik, maar voor mijn gevoel heeft hij een nasleep gehad van de 6e sprong, dus ij ben benieuwd weer naar deze. Ik lees overal dat de sprong rond de 11 maanden verschrikkelijk is, dus ben benieuwd. Ik lag gewoon elke avond om 21.00uur in bed om een beetje bij te tanken omdat hij vanaf 03.00uur klaarwakker was. Gelukkig is dat nu weer even voorbij. Succes allemaal!

Hier ook mensen om me heen die beweren dat hun kind neegens last van heeft. Blijf dat vreemd vinden, want ook hier een mannetje met een hele sterke wil en die laat dat ook tijdens een sprong overduidelijk merken! Vooral dat wat hij niet wil! Hahahaha! Pfffff, wordt er af en toe niet goed van! Maar idd, het is een fase en dat wetende helpt het allemaal wat draaglijker te maken! En uiteraard wat ze na zo’n sprong allemaal kunnen, net of je een compleet nieuw kimdje hebt haha! Ik moet dus nog ff volhouden, aangezien hij er nog maar net in zit!

Hooiii meiden ,
Nouuu hier nog een weekje en dan zou die volgens de oei ik groei app over moeten zijn! Ik hoop het haha.
Ik moet zeggen dat deze sprong anders loopt dan de vorige. Bij de vorige hielt het vaak dagennnnn aan dat ze gefrustreerd over kwam en nu is het anders want zijn het af en toe even een paar dagen en dan weer even weg en dan weer terug. Ook erg duidelijk is ze in wanneer haar iets niet zint ! Het enigste is wel dat ze echt onrustig slaapt veel huil geluidjes maakt en echt vaak wakker word voor haar speentje. Dat is ook al best een lange periode.
Herkenbaar ?
Hier ook hoor dat vrienden geen last hebben van het sprongetje of onrustige baby’s ! Dan denk ik hoe kan dat 
Is alleen onze baby zo? 
Maar dan ga je google en tja dan ben je toch echt niet de enigste. 
Vind altijd fijn te lezen dat meerdere er last van hebben ( niet omdat ik het leuk vind voor jullie hoor ) 

Ook dat herken ik allemaal. Ik heb ook her gevoel dat hij het soms een paar dagen heeft en dan weer niet en dan ineens weer een paar dagen wel. Het huilen wat je noemt en het op zoek zijn naar de speen is ook heel herkenbaar. Het huilen doet hij hier nu nog steeds af en toe, maar valt vaak na 5min weer in slaap. Ik heb nu een speenknuffel gekocht en dat werkt erg goed. Zo blijven je dingen proberen he. En eerlijk gezegd vind ik het ook fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die dit ervaren, want als je zwanger wilt worden verteld iedereen alleen maar de leuke dingen, maar deze verhalen hoor je nooit

Terug
Bovenaan