6de sprong baby 8 maanden

Wat balen van zo’n dramadag! En dan inderdaad ook nog dat slechte weer. Het wordt tijd voor de zon en er weer lekker op uit kunnen. Mijn zoontje slaapt ook eigenlijk niet meer in de kinderwagen en vindt de maxi cosi ook niets meer. Dus als wij een lange rit naar mijn familie maken van 5kwartier is het niet altijd meer zo gezellig onderweg haha. 
Vanochtend was hij om kwart voor 6 alweer lekker aan het lullen. Mag toch best een uurtje later. Hopen dat volgende week met de zomertijd hij het doortrekt dan tot 7uur.
vermoeiend he van die dagen dat ze nien te vermaken zijn? Ik ben het weekend een nachtje en dagje weggeweest, dus papa ook voor het eerst met ons zoontje alleen. Hij vond het erg leuk, maar snapte nu wel heel goed waarom ik af en toe gesloopt ben op mijn vrije dag met de kleine haha. 

Owja en een hele dag weg durf ik nog niet zo goed omdat hij gewoon echt zijn slaapjes nodig heeft en deze dus niet meer pakt in de kinderwagen. Het is zo. Komt vanzelf weer een periode dat hij dit wel weer doet of minder gaat slapen en dan doen we dat wel gewoon. Voor nu vind ik zijn slaapjes dan toch belangrijker

Oooo wat rot zeggen ook niet meer in de wagen en maxi cosi slapen! Ze slaapt hier wel moeizamer in in de wagen of maxi cosi omdat ze veel ziet maar als ze moe is valt ze uit eindelijk wel lekker in slaap!
Hopelijk slapen die van jullie ook straks weer lekker in de wagen !
Maar snap wel dat je dan ook minder snel weg gaat voor een hele dag want ik vind slapen ook echt belangrijk! 
Hoe ga je dat nu oplossen dan ?
Zijn de kindjes al beetje uit hun sprong aan het raken? Hier wel heb ik het idee

Ik heb net hetzelfde nog 1 week en ze is 8 maanden. Wil laatste slaap soms overslaan maar kan het niet word boos weent dan wil ze ook niet meer drinken omdat ze te moe is . Heb wel vaak problemen met melk. En tuitke snacht s 10 x geven ?? en niet slapen in maxi cosi en kinderwagen, en heeft ze vanaf 3 maanden niet meer willen doen dus hoop dat t vlug veranderd want ben altijd thuis ben alleenstaande mama 

Terug
Bovenaan