6de sprong baby 8 maanden

Jaa dat is ook zo lastig is het de sprong , tandjes of is het het snot neusje wat ik ook weer hoor opkomen!
Nou ze slaapt al dagen heel onrustig het was altijd wel af en toe het speentje maar meest slaapt ze nu van 0.00 tot 4.00 aan 1 stuk door en daarvoor en daarna continu piepen , hoesten , in haar slaap huilen dat soort dingen maar vanmorgen wilde ze echt niet meer slapen heb uit eindelijk om 5.30 een flesje gegeven en ja hoor ze ging slapen tot 7.15 maar ben vandaag aardig moe moet ik zeggen. Overdag slaapt ze wel aardig goed gelukkig ! 
Volgens de oei ik groei app zou ik er met 5 dagen door heen zijn dus hooooop zo dat het slapen weer beter word dan !
Het is ook zo jammer dat het nu geen wandel weer is zodat ze in de wagen even kunnen slapen of dat je er gewoon even uit bent wat de dag lekker breekt!

En Chantal, merk je al wat verbetering? Hopelijk ben je er snel vanaf! De sprong hier gaat een aantal weken duren zeggen ze, dus ik hou mijn hart vast haha. Al heeft hij gisteren overdag eindelijk wel weer geslapen. Alleen vanochtend was het weer 06.00uur, beetje te vroeg. 
@kl-e en hoe gaat het nu bij jou? 

Ojwa nog een vraagje. Gaan jullie echt al hele dagen op de stap met de kleintjes? Mijn familie wil graag een hele dag weg (bijv. dierentuin met eten etc), maar hij zit nu weer in zo’n fase dat hij bijna niet meer slaapt jn de kinderwagen, dus ik vibd dit zo’n lastig iets

Hoi, oehhh vroeg he 6 uur ! Nou wel iets verbetering maar elke keer toch wel s nachts vanaf een uur of 4 onrustig maar ja dat zal vast niet zo blijven probeer ik dan maar te denken! Haha!
Ze valt vaak wel weer in slaap maar ik zelf zo slecht en dan is ze bv na een uurtje weer wakker.
Volgens de oei ik groei app zou ze over 3 dagen uit haar sprong moeten zijn ik ben benieuwd ! 
Merk jij altijd de gehele sprong wat aan je baby’tje ?
Echt hele dagen op pad nee heb ik nog niet gedaan. Ben wel veel met haar weg ( wandelen , boodschapjes , even langs iemand voor koffie te drinken en verjaardagen enzo ) maar ik zorg eigenlijk dat ze bijna altijd gewoon thuis slaapt over dag en ga ervoor of daarna weg. 
Het is niet zo dat ik geen dagje weg zou willen of durven maar het is er gewoon nog niet van gekomen.
Vindt je dat spannend om te doen? 

Hier is het een beetje op en af. Zijn griep is gelukkig over, maar zijnsprong nog heel duidelijk niet, haha!
Kan zich vaak moeilijk alleen amuseren, is het snel beu, snel gefrustreerd. Wil van alles, maar kan het nog niet en dat maakt hem erg boos..pffff.
Maar goed, het zijn fases waar we even doorheen moeten! Daarom vind ik het wel fijn om af en toe het te kunnen delen met anderen!

Een hele dag weg heb ik nog niet gedaan. Ik zou het denk ik ook nog niet willen. Mijn zoontje heeft zijn slaap erg hard nodig en slaapt ook niet meer in de wandelwagen.
Komt ooit wel denk ik dan maar.

Fijn dat ie wel goed slaapt overdag! Dat gaat hier ook goed gelukkig!

Ja ik vind het ook altijd fijn om te delen met andere nieuwe mama’s ! 
Gelukkig is zijn griep over.
En tja wat je zegt alles zijn fases en we kunnen er niks aan veranderen dus moeten er indd doorheen !!!
Ik vind die sprongen alleen zo vaag dat het gewoon soort echt klopt. Maar er staat dat de begin weken vaak heftiger zijn toch in het gedrag enzo?
En deze sprong word met 37 weken genomen staat overal waarom dan die lange aanloop er naar toe denk ik dan ?
Maar jaaaa daar ga ik nooit antwoord op krijgen!
Slapen jullie kids helemaal niet meer in de wagen?? 

Pfffff hier vandaag echt een dramadag!! Hij was vannacht al om 5 uur wakker en aan t spoken. En vandaag de hele dag zeuren en jammeren, niks is goed!
Heb m nu maar ff voor babytv gezet hahahaha ?
Ja dat weet ik ook niet precies, waarom die lange aanloop er naar toe. Volgens mij beginnen ze dan de nieuwe vaardigheden te leren. Ze krijgen ze langzaamaan onder de knie ofzo denk ik.
Mijn zoontje slaapt helemaal niet meer in de wandelwagen. Dit sinds hij n maand of 5 was. Wil alles kunnen zien en wil er bij zijn. Hier dus echt alle slaapjes in bed.
Slaapt jouw dochter wel in de wandelwagen?

Ahhh jeetje rot he die drama dagen! Hele nacht in de weer geweest ?
Hoe is het uiteindelijk verlopen de rest van de dag ?
Ik had vandaag de eerste dag op mijn nieuwe werk en de kleine meid bleef lekker thuis met papa de hele dag maar voor papa was het ook even wennen zo’n 9.5 uur samen met haar!
Ik werkte eerst maar 4/5 uur op een dag.
Dus ik kwam soort overladen thuis van pffff en was het thuis ook soort grote chaos met een meisje die dood moe was zeer slecht geslapen had niet wilde eten etcccc! 
En de nacht was ook al niet heeeel top!
Ja ze slaapt nog wel in de wagen als ik merk dat ze moe word doe ik vaak de kap even helemaal dicht en dan slaapt ze meest wel vrij snel maar zodra ik stop met wandelen dan hupppp ogen open !
Kap dicht werkt bij jou dus niet ?

Terug
Bovenaan