Jaa heel erg zielig! Nou, doorkomende tandjes heeft hij zeker ook last van al een paar weekjes. Er zijn er al 2 door, maar er zijn er weer 2 aan het komen, maar wil nog niet vlotten. Daar had hij van het weekend een beetje verhoging door. Maar nu echt hoge koorts. Hij werd om 9.30 uur wakker na 3 kwartiertjes geslapen te hebben. Was heel erg aan het klappertanden en aan t rillen van de kou, maar wel 40 graden koorts. Denk dus toch echt ziek...
Om 10.00 uur lag hij er alweer opnieuw in en gelukkig geslapen tot 11.45 uur! Lijkt weer iets fitter nu, koorts is ook iets gezakt op de paracetamol.
Verder ben ik wel gezegend met een heerlijk vrolijk en makkelijk ventje!
Het moederschap gaat ook mij steeds beter af. Ze zeggen altijd dat het vanaf 3 maanden makkelijker wordt. Ik moet eerlijk bekennen dat dat dus hier niet het geval was. Ik zat nog vol met hormonen, mijn zoontje kwam in de 4e sprong met de 3/3,5 maand ongeveer. Die periode vond ik echt heel heftig!!
Nu hij met 7,5 maand al veel meer kan en dan vooral zichzelf verplaatsen dmv tijgeren, is het voor hem ook allemaal een stuk makkelijker lijkt wel.
Maar idd af en toe blijft het toch een raadsel wat er nu precies is met ze!