6de sprong baby 8 maanden

Dat klinkt idd wel echt als de griep, wat zielig zeg! Hopelijk snel weer beter. 
Volgens mij vertelde ze op het cb dat je pas vanaf 3 jaar kunt zien of ze links of rechtshandig worden. Mijn zoontje gebruikt ze verschillend, dus ik heb ook nog geen idee.
vandaag een pittige dag gehad. Hij wilde vanaf 13.00uur maar niet slapen. Lijkt me weer een sprong. Pffff soms zou je toch zo graag willen dat die sprongen snel voorbij zijn. Maar volgens mij komen er nof wel een paar

Ahhh jeetje helemaal klappertanden dat is wel erg zielig zeg!!!
Ze pikken ook zoveel mee merk ik dat is echt rot maar ja daar doe je helaas niks aan.
Hier nog helemaal geen tandjes ben benieuwd wanneer ze doorkomen elke keer denk ik jaaaaa nu komen ze maar er zit nog steeds niets !!
Ik vind het nu echt heel leuk maar zeker ook nog wel eens pittig en dat vooral wanneer ze slechter slaapt en haar sterke karaktertje dan vaak veel laat zien.
Ze is een baby die veel wilt en zeer ondernemend is zit geen rust in dat lijfje.
Voor de rest kan ze zich echt super vermaken en gaat gelukkig makkelijk naar bed en eet super goed dus dat is allemaal erg fijn. Ons dametje lacht ongeveer de gehele dag daar zijn we zo ontzettend gezegend mee.
Iedereen zegt ook vaak van kan ze ook wel eens niet lachen ?
In het begin heb ik het erg moeilijk gehad de hormonen namen een loopje met me en wist niet meer wat ik moest. Kon alleen maar huilen ongeveer en totaal niet genieten. Had de hele dag een enorm opgejaagd gevoel in mijn lijf. 
Meerdere malen bij de huisarts gezeten omdat ik bang was voor een postnatale depressie want herkende mezelf totaal niet meer. De dokter zei dat ik dat niet had en heb er heel veel over gepraat hoe ik mij voelde en elke week ging het een stukje beter.
Denk dat het bij een week of 10 wel redelijk afnam dat gevoel.
Ben zo blij met hoe ik mij nu weer voel ik merk aan alles dat ik weer heel dichtbij mezelf zit zo fijn gevoel is dat.
Nog wel erg moe s avonds maar ja dat is denk niet gek ook!!!

Oow ja zeg, pittig is dat he, als ze dan niet willen slapen? Hopelijk is de sprong snel voorbij!! 
Ik heb nu soms geen idee of het huilen/jammeren van het ziek zijn os of van de sprong, haha! Ach ja, evengoed lekker troosten en bij me houden ☺️
Ik heb ook geen idee wat mijn zoontjes voorkeur zal zijn. We wachten het maar af! Noet dat het wat uitmaakt hoor, was gewoon nieuwsgierig ☺️

Ach Chantal, een vriendin van me heeft een dochtertje van bijna n jaar en heeft ook nog geen tandjes! Bij de een komen ze heel snel, terwijl n ander weer heel laat is!
Leuk zeg, zo’n vrolijkerd! Hier ook hoor, een heel vrolijk ventje! Maar ook echt een hele sterke wil. Maar dat mag van mij ook, lekker een beetje pit erin ?
Vervelend zeg, die hormonen! Ik heb er ook veel last van gehad en nog we af en toe merk ik. Maar niet zo erg als jij hebt gehad. Het opgejaagde gevoel in mijn lijf herken ik wel. Heb je er nu helemaal geen last meer van?
En savonds ben ik ook echt helemaal kapot! Vaak lig ik al tegen negen uur in bed!! En pas geleden zelfs om acht uur!!

Mijn zoontje slaapt overdag ook nog veel, maar merk wel dat zijn slaapjes echt aan het veranderen zijn. Ook doordat hij steeds wat langer op kan blijven. Het lijkt ook wel of hij langzaam aan zijn laatste slaapje eraf wil hebben en die samenvoegt met t moddagslaapje. Zo had hij laatst in de ochtend nog bijna 2 uur geslapen en in de middag 2,5 uur (13.30 uur tot 16.00 uur). Hij os toen daarna niet meer naar bed geweest. Lag dan wel weer om half zeven al in bed, aangezien het dan toch echt net een te lange ruk is voor hem!

Hij is dus echt zijn ritme een beetje aan t veranderen, maar het is eigenlijk ook nog net te vroeg voor nog maar 2 slaapjes. Best lastig soms!!

Wees blij dat er nog geen tandjes zijn hoor Chantal, want het kan drama zijn haha. Inmiddels is er toch weer een tand door bij ons en zie ik weer 2 bulten zitten. Vind het zo zielig voor hem, hij lijkt geen moment rust in zijn mondje te hebben. Hoeveel dagen is je kleine nu al om 4uur wakker? Ook niet meer in slaap te krijgen daarna? Vervelend he! Ook omdat je niet weet waar het nou precies aan ligt he. 
Ik dacht dat ik de laatste tijd een oud wijf was en vaak al om 21.30uur in bed lag, maar dat is dus gelukkig niet zo. Al zou ik in de weekenden ook wel weer eens gewoon lekker op willen blijven tot 00.00uur, maar daar heb ik alleen maar mezelf mee. 
De afgelopen dagen krijg ik hem met geen mogelijkheid meer s middags in bed. Is alleen maar van alles aan het oefenen in zijn bed. En hij is zo moe, maar kan gewoon de slaap niet vatten. Zo zielig. Hopelijk is deze sprong snel voorbij, maar als ik de weken zie staan bij deze sprong, dan denk ik dat het toch nog wel even duurt. 
Succes!

Oooh verschrikkelijk he?! Hier ook al een paar nachten drama!! Combinatie sprong/griep/tandjes is zooo niet grappig!! Vannacht van 2 tot 5 met hem in de weer geweest. Daarna weer n uurtje geslapen, maar om 6.00 uur alweer met hem beneden...
Hahaha @gebruikerEM, ik snap wat je bedoelt!! Ik voel me ook vaak n oud wijf hahaha!! Ik zou ook graag eens in het weekend weer langer op kunnen blijven, maar ik trek het gewoon simpelweg niet! Mijn man en ik doen heel vaak n avondje spellen, met lekkere hapjes en n drankje. Trek ik nu echt niet!! Dat vind ik wel erg jammer, maar komt vanzelf wel weer!
Vermoeiend he, als ze overdag niet slapen? Normaal is dat zo’n momentje dat je zelf ff bij kunt tanken, maar dat gaat dan nu niet. Vind ik vaak nog zwaarder dan de nachten!
Mijn zoontje slaapt tijdens deze sprong wel goed overdag, maar dat komt ook door de nachten, aangezien die op t moment echt k.. zijn!
Succes met deze sprong!!

Terug
Bovenaan