aan de niet-zwangeren

Hahaha...ik denk even reageren en weet nu het nummer al niet meer.
Gok op 1. ons gezinnetje is met twee geweldige meiden compleet.
Oké, ik hoopte bij mijn eerste zwangerschap op een jongetje en dat kriebelt nog wel een beetje, of een leuke toevoeging van het trio Linde, Roos en "  Jessie "  ( ik vind 'm leuk manlief wat minder hahaha...)
Nee, het is goed zo al zal ik het zwanger zijn wel missen, ik vond dat geweldig!
Het eerste jaar met een kleintje vond ik erg pittig dus dat hebben we ook weer gehad.
We gaan gewoon lekker verder, ledikant en Koelstra buggy zijn naar de zolder, bijna alle kiezen zijn door, jippie!!!
Ik ben nu gewoon trotste moeder van twee grote meiden!!!
Hoop stiekem wel dat mijn broertje binnenkort eens met een leuk nieuwtje komt, maar ik ben bang dat ik nog wat geduld moet hebben.

groetjes Daniëlle

Tja, zoals gewoonlijk kan ik weer eens niet kiezen. Doe mij maar nummer 1, 4 en 5 of zo, hahaha

1: omdat het eigenlijk best al druk is met 2 van die drukke koters in mijn uppie!
4: omdat ik in december al 39 word en mijn leeftijd uiteraard ook mee begint te tellen!
5: omdat je zoiets toch echt niet alleen voor elkaar kunt krijgen en een spermabank me toch echt te ver gaat, hahahahah!!

Kortom, de knop om en genieten van mijn twee gezonde kanjers!! En geloof me, dat is echt een proces(je) als je altijd hebt gezegd dat je graag 3 kindjes zou willen krijgen! Maar nogmaals ik ben meer dan gelukkig met Merijn en Siebe.

Groetjes Fonske

Ik ga in elk geval voor de nummer 1 want we zijn zo echt compleet, het voelt goed en ook de nummer 6 zet ik dubbel in...

als eerst  omdat we voor Enzo een druk  leventje hadden. We gingen graag  weekenden weg,  naar races toe enz enz enz. Maar dat werd ff heel anders toen Enzo er was. En tuurlijk wisten wij dat van te voren maar toch miste wij het best wel. Zelf vonden we het niet zo leuk om Enzo als baby overal heen te slepen en een hele dag op een circuit met een baby dat zag ik helemaal niet zitten.En  Enzo wordt nu ouder en kan strakkies lekker met ons mee overal heen.  

en de tweede reden voor nummer 6 is dat wij doodsbang zijn dat misschien en tweede kindje minder gezond is. Of dat de zwangerschap niet goed zou gaan. Alles ging perfect (op de bevalling na) en Enzo is op en top gezond en daar ben ik dankbaar voor.

liefs
di silva

Ik ga voor nr 5, we willen al een hele tijd een vierde kindje, en zijn nu al meer als 'n jaar aan het klussen. In de zomer hebben we een paar heftige weken gehad hier. Net voordat hier de schoolvakanties begonnen in julie had ik een positieve test, wat waren wij blij....... Ik was toen 6 weken zwanger. Alles liep lekker, ik was echt in een roze wolk. Toen ben ik op een middag gaan fietsen met onze 3 spruiten, en toen is Iris eronderuit gegaan, ik heb alles wat in mijn macht stond gedaan om niet over haar heen te vallen, en Thijs zat bij mij achter, en de fiets gleed gewoon weg. Heb toch een schuiver gemaakt, en een week erna ging het hier dus fout. Ik weet niet of het door de val kwam, ga er zelf niet van uit, maar het was letterlijk en figuurlijk een klap, heb er nog heel veel moeite mee...dus daarom nr 6 voor ons. groetjes Wendy

o wat erg ik weet de nummers al niet meer

maar er komt hier geen vierde meer en dat  is niet omdat het compleet is maar meer de financiele kant van het verhaal
ik zou dol graag nog een kindje willen, maar financeel is het gewoon niet haalbaar

dus ik ben voor mezelf heel erg hard aan het accepteren dat het bij 3 zal blijven (manlief vind het allang prima)
het zal altijd wel blijven kriebelen maar ik heb drie gezonde kinderen dus heb eigenlijk niks te klagen

verkoop nu ook maar alle babyspullen zodat ik het af moet gaan sluiten de babytijd

saskia

Voor mij 1, 2, 3   haha kan niet kiezen
Nee op dit moment gaat het super zo, we kunnen Yoëll geven wat we willen, we kunnen gaan en staan waar we willen en ik kan veel aandacht bij Soline leggen, ook met Yoëll.
Met een 2de wordt het allemaal wat meer aanpassen, qua geld maar ook qua tijd.
Niet dat we het krap hebben, maar nu heben we gewoon genoeg ruimte om te doen waar we allemaal gelukkig van worden en gelukkig mee zijn.

Dus ik sluit me voorlopig niet aan bij de bolle buiken cub, Wij blijven voorlopig nog lekker met zn drietjes en de toekomst zal het wel zien of er nog een 2de bij komt.

Hoi,

Voor mij heb ik ook een nummer 6 en 7. Ik ben ten eerste dolblij met mijn twee koters. Ik en mijn man zouden dolgraag nog een nummer drie en/of vier willen maar wij hebben ook een financieel en practisch probleem. Het huis is gewoon veel te klein. We hebben een koophuis, de kamers zijn vol en een groter huis kopen kan voor ons financieel echt niet, laat staan uitbouwen. We hebben er echt het geld niet voor. De kamers van de kinders zijn ook echt niet groot, met z'n tweeen op 1 kamer en ze knallen er echt uit! En stiekem heb ik mijn zwangerschaps en bevallingsgebeuren van Elize ook echt nog niet verwerkt, zelfs niet na een jaar.

Stiekem hoop ik een keer op een miljoen ofzo,

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan