Tja......
Ik kies voor 1 én voor 5.
Eigenlijk zijn we compleet: 2 gezonde, leuke, mooie, slimme (hahaha, ben niet bevooroordeeld hoor) kindjes. Van elk smaakje één, ook dat nog. Ik ben helemaal gelukkig met mijn 2 kanjers.
En het is niet zo dat er voor mijn gevoel nog een lege stoel staat aan tafel om gevuld te worden, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om nog een stoel aan te schuiven, dat is het meer.
Maar dat wil mijn man niet, hij vind het goed zo (en dat is het ook). Hij is dol op de kinderen, maar vind het ook belangrijk om dingen met mij, alleen en met vrienden te blijven doen, hij wil het lot niet tarten en vind het heerlijk dat de kindjes wat groter beginnen te worden (geen man zo trots als die van mij als ie met Gijs op zondagochtend naar voetbal gaat). Twee is genoeg wat hem betreft, en éigenlijk vindik ook dat hij daar gelijk in heeft....
En aangezien ik er niet jonger op wordt (bijna 36, slik) en ook vind dat je dit soort grote beslissingen samen neemt, heb ik me er na een periode van afscheid-nemen-van-de-babytijd, helemaal mee verzoend dat mijn gezin zo helemaal compleet is. En het gekke is: als ik me nu voorstel dat hij zou zeggen dat hij toch voor de derde zou willen gaan, dan denk ik dat ik 'nee' zou zeggen....... Ook voor mij is het dus helemaal goed zo. Kies ik toch voor optie 1!!!
Liefs
Susan
ps. mooie topic Nelleke, en nog mooier dat iedereen zo openhartig reageert!!!