aan de sept 2008 mama's!

hallo,

ik ben 25 september uitgeteld.
weet vanaf maandag dat ik zwanger ben.
heb in mei vorig jaar een miskraam gehad en in november.
ben pas 5 weken zwanger en ik hoop dat alles goed gaat.
voel me goed!!!
12 februari echo.spannend hoor dat wachten!!!
we hebben ook een gezonde dochter van 4 jaar.
leuk dit forum!!!

groetjes en veel succes aan alle dames!!!

Hai Kooimar,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je kan, als je een postieve test hebt gelijk een verloskundige praktijk bellen om een afspraak te maken.
Ik ben bij de eerst ook eerst naar de huisarts gegaan, maar meer omdat ik medicijnen gebruikte voor diverse dingen, waar ik vervangers voor wilde (die ik niet kreeg) omdat ik wist dat ik deze niet meer mocht gebruiken.

Nu ben ik zwanger van de 2de en was al medicijnloos toen ik zwanger wilde worden. Dus heb ik nu gelijk de verloskundige gebeld.

Doe gewoon wat jij denkt dat goed is. Ga naar de HA als je dat fijn vind, anders kan je gelijk de VK bellen.

Succes in elk geval en ik wens jou (iedereen hier natuurlijk) een onbezorgde zwangerschap!!!

Liefs Mylène

Hallo,

vandaag de test gedaan. En ik ben zwanger. Wel spannend want in juli een miskraam gehad. Ik hoop dat het nu goed goed.

uitgerekend: eind september en ik heb al 2 dochters van net 4 en 6 jaar oud.
Doei, doei.

Hoi meiden,

Helaas, ik neem weer afscheid. Gisteren een miskraam gehad. Ben er redelijk van slag van maar hoop dat jullie allemaal een hele mooie en gezonde zwangerschap tegemoet gaan.

Wij gaan er gewoon weer voor en hopelijk kan ik mij snel weer hier melden.

Groetjes Joycie

Hoi Joycie,

Wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie veel sterkte toe voor de komende tijd.

Groetjes Diana

Hallo allemaal,

Alle zwangeren gefeliciteerd! Hopelijk mag het bij iedereen goed blijven gaan!!
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van de derde. Ik heb al een zoontje van bijna 6 en een zoontje die zaterdag 2 jaar wordt.  Ik schat in dat ik rond 15 september ben uitgerekend, maar het kan ook eerder of later zijn natuurlijk.  Ik heb een zeer onregelmatige cyclus varierend tussen de 30 en 80 dagen, ik weet dus niet precies wanneer ik ben uitgerekend (een echo geeft vast wat meer uitkomst).
Lijkt me leuk om hier een beetje mee te schrijven.

groetjes Inge

Ik lees net dat er iemand een miskraam heeft gehad! Ik wil diegene veel sterkte wensen, verdrietig nieuws.
Dingen kunnen soms heel dubbel zijn.
Gisteren wist ik dat ik zwanger was en dezelfde dag hoorden mijn schoonzus en broer dat hun kindje in de buik niet meer leeft:-(. Het ligt zo dicht bij elkaar.

Groetjes Inge

Ik zal me nog even wat uitgebreider voorstellen: Inge, 35 jaar en al moeder van Yoran (11/05/2002) en Marijn (26/01/2006). Woonachtig in het noorden van het land en momenteel thuis bij de kinderen. Dus zwanger van de derde.....ongeveer half september uitgerekend.

groetjes Inge

Terug
Bovenaan