aangeboren afwijking

Hi Sandra,

hoe is het met jou? wanneer hebben eigenlijk weer het onderzoek? wij hebben een druk weekje achter de rug, onze man is 1 jaar geworden, wat gaat de tijd snel voorbij zeg. Maar goed, bedankt nog voor die sites, koop jij veel kleding online? heb er wel is bij gekeken maar eigenlijk nog nooit gedaan, alleen boeken bij bol.

groetjes,
lia
 
't Is hier een gezellig prive-gesprek aan het worden, maar ik wilde toch nog even reageren op eht oorspronkelijke bericht. Ik heb nl. zelf ook reflux gehad, kwam er pas een paar jaar terug achter na herhaalde nierbekkenontstekingen. De arts vertelde dat dat inderdaad iets is dat veel kinderen hebben maar waar ze in de loop van de tijd overheen groeien. En als 't niet overgaat, is er vaak met een (kleine) operatie wel wat aan te doen. Ik heb zelf ook zo'n ingreep gehad en dat was veel minder erg dan die nare onderzoeken. En sindsdien ben ik helemaal van mijn reflux af. Dus wees niet meteen bang dat je kind voor de rest van zijn leven aan de antibiotica zit, hoor!
 
hoi lia

soory heb effe niet kunnen reageren mijn laptop had het begeven maar ik zit weer in de lucht.
alles goed met julie met ons gaat het ook goed we hebben het onderzoek met die kleine gisteren gehad leuk vondt hij het niet maar het viel ons niet echt tegen, maar nou komt het ze zagen dat hij geen reflux heeft het loopt niet naar boven dus volgende week woensdag moeten we weer terug en dan horen we verder.
verder moet hij 7 juni geholpen worden aan zijn oren  dan krijgt hij buisjes en dan maar hopen dat hij geen oorontstekingen meer krijgt.
en ja ik koop best een hoop kleren online voor de kinderen en dat gaat altijd goed.
en nog van harte met die kleine een jaar alweer de tijd vliegt voor je het weet heb je een puber in huis.
groetjes van sandra
 
Hi Sandra,

Gefeliciteerd met het goede nieuws, ik neem aan dat hij dan ook van de antibiotica afmag. Nu alleen nog eventjes die buisjes!!

met ons is alles goed, gaat allemaal zijn gangetje. Hebben wat slapeloze nachten gehad, tandjes die door kwamen, maar die zijn nu door en slaapt weer heerlijk.

ik moet gaan!!

groejtes,
lia
 
hoi lia

we zijn gisteren weer in het zkh geweestvoor de uitslag en hoe nu verder.
hij krijgt nu een zalf om zijn voorhuidje wat op te rekken want dat zou ook de oorzaak geweest kunnen zijn.
en hij krijgt 6 juli weer een onderzoek en dat heet hypertone volume expansietest om toch te kijken waar die verdikking van zijn nieren vandaan komt.
het is weer een dag opname met infuus en allerlei medicijnen en radio aktieve troep.
dus mag hij nog niet stoppen met zijn antibiotica, jammer genoeg.
voor de rest gaat hier alles wel goed ook wat last van tanden krijgen maar dat hoort er bij, effe een vraagje gebruik jij wat voor tandjes krijgen?
bij jullie gaat alles goed mooi zo en houden zo.
nog een paar dagen en dan is hij hoop ik ook van zijn oorpijn af.
weer een beetje bekomen van zijn eerste verjaardag en loopt hij al?

groetjes sandra  
 
ach arm kind, weer een dag onderzoek. nou ja helaas het moet!!! wij moeten ook weer over een paar weken, dan alleen voor een echo.   maar goed, hopelijk vinden ze waarom de nieren verdikken en helpt die zalf voor de voorhuid, dan maar hopen dat de antibiotica gestopt kan worden!

tandjes, erg he, drama's, gister was het hier weer feest,  in korte tijd opeens 4 tanden erbij, niet leuk. Ik gebruikt chamodent, helpt volgens mij voor geen meter, maar hij vindt het erg lekker smaken. De nachten dat het echt feest is, is de dag erna meestal de tand door, een nacht (kreeg er toen 2 tegelijk) hebben we hem een paracetomol gegeven dat hielp ook. Je hebt ook iets anders wat het tandvlees verdooft maar dat heb ik nooit gebruikt. Hoop maar voor je (en je zoon) dat die tanden snel doorkomen! Ze komen en gaan met pijn he!

Groetjes,
Lia
 
 hoi
voor jullie wordt het dus ook weer effe spannend ik hoop dat alles goed is. en ja waarom wordt een baby n iet geboren met een compleet gebit dat gezeur iedere keer met die tanden maar we hebben er weer 1 bij wel na een rot nacht ik zit er op dit moment ook echt een beetje doorheen.
ik geef hem af en toe ook echt een paracetamol en ik gebruik dentinox wat volgens mij wel een beetje helpt.
ik geloof dat ik mijn ogen zo maar dicht ga doen, ik lig op dit moment heerlijk op bed te internetten mijn buurman heeft me eindelijk draadloos gemaakt wel erg makkelijk hoor. groetjes en tot schrijvens,
sandra
 
hoi lia
ik zag dat we op tweede pagina staan schiet lekker op.
ik heb een vraagje heeft jouw kindje ook een soort bloedblaasje gehad bij het doorkomen van de tandjes, ik keek gisteren in zijn mondje en zag op zijn  boven tandje die al door was een raar plekje zitten herken je dit?
morgen krijgt hij zijn buisjes ik zie er wel een klein beetje tegen op, maar ja het moet.
gaan jullie dit jaar nog op vakantie?wij twijfelen nog een beetje.
ik hoor je nog wel
 
Terug
Bovenaan